yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

بینی گوشتی یکی از اشکال و فرم های بینی است که برخی از افرادی که بینی آن ها به این فرم است از آن ناراضی هستند. افرادی که بینی گوشتی دارند گاهی از بزرگی بینی و گاهی از چربی بیش از حد پوست روی بینی احساس نارضایتی دارند. برای این فرم بینی مانند دیگر اشکال بینی روش هایی برای عمل بینی ابداع شده و امروزه مشکلات بینی گوشتی با عمل بینی گوشتی قابل رفع هستند.

بینی شما از نوع گوشتی است یا استخوانی؟ اگر قصد انجام عمل بینی دارید، پیش از آن باید جواب این سوال را بدانید. دسته بندی بینی ها به گوشتی و استخوانی نه تنها برای افراد عادی است بلکه جراحان نیز برای تمایز قائل شدن بین فرم های مختلف بینی و روش های لازم برای عمل آن ها از این دسته بندی استفاده می کنند. این تقسیم بندی به این جهت انجام شده است که برای انجام جراحی روی هر کدام از این فرم های بینی، الزامات خاصی وجود دارد و برای هر یک باید به شیوه ی متفاوتی اقدام کرد. میزان دشواری جراحی بینی گوشتی و استخوانی نیز با یکدیگر متفاوت است. از این جهت پزشکان جراح بین این دو نوع فرم بینی فرق قائل می شوند و آن ها را در دو دسته جدا قرار می دهند. حتی هزینه عمل بینی برای این دو فرم مختلف نیز متفاوت است که از این جهت افراد داوطلب عمل بینی باید حتما از آن آگاه باشند.

عمل بینی گوشتی

بینی گوشتی چه ویژگی هایی دارد؟

رو به روی آینه بایستید. آیا بینی شما به صورت یک جسم درشت و تو پر در وسط صورت تان دیده می شود؟ اگر جواب مثبت است یعنی می توان گفت بینی شما از نوع گوشتی است. برای بینی گوشتی جزییات بیشتری نیز می توان گفت. سطح بینی گوشتی را پوست ضخیمی می پوشاند که دارای غدد چربی متعدد و فعال است. بنابراین سطح بینی گوشتی به سرعت چرب می شود. نوک بینی گوشتی معمولا بزرگ است و پره های بینی نیز بزرگ هستند. مشخصاتی که گفته شد می تواند ما را متقاعد کند که یک بینی گوشتی است. ویژگی دیگر بینی های گوشتی که باعث تفاوت بسیار در فرآیند جراحی بینی می شود، ضعیف و نرم بودن غضروف بینی است. به طوری که به راحتی بینی با دست جا به جا می شود. عمل بینی گوشتی حساسیت های خاصی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

جراحی بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی

جراحی بینی نسبت به جراحی دیگر اعضای بدن سابقه ی چندانی ندارد. با این حال پیشرفت روش های جراحی بینی در سال های اخیر به شدت سرعت گرفته است. دلیل آن هم محبوبیت بسیار عمل زیبایی بینی است. یکی از مواردی که در زمینه ی عمل بینی بسیار مورد تردید و بحث قرار داشته عمل بینی گوشتی است. معضل بزرگ عمل بینی گوشتی این بوده است که بینی های با این ویژگی به علت ضعف غضروف، مدتی پس از جراحی دچار تغییر حالت می شدند و به علت اینکه غضروف استحکام کافی را نداشت، نوک بینی به سمت پایین متمایل می شد. با این حال امروزه روش جدیدی برای حل این مشکل ابداع شده است. در این روش به جای اینکه به کوچک کردن و برش دادن بینی اکتفا شود، تقویت و محکم سازی غضروف بینی مبنا قرار می گیرد. به این صورت که با برداشتن مقداری غضروف از دیگر بخش های بدن و افزودن آن به نقاط ضعیف بینی، آن قسمت ها را تقویت می کنند تا پس از جراحی دچار افتادگی و تغییر حالت نشود.

برای عمل بینی گوشتی از کجا باید شروع کرد؟

ابتدا از همه یک پزشک باتجربه و متخصص را پیدا کنید. سپس تعداد کافی جلسه مشاوره با این پزشک ترتیب دهید. در این جلسات سابقه پزشکی خود را به طور تمام و کمال با وی به اشتراک بگذارید. همچنین بگویید دوست دارید بینی شما چه شکلی شود. بعد از آن پزشک به شکل کامل در مورد مراحل پیش و پس از عمل شما را راهنمایی می کند.

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • لوازم یدکی خودرو

عمل بینی

عمل بینی گوشتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی