yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه های بزرگ صاحبان کسب و کارها و مشاغل مهندسی خرید لباس کار مهندسی متناسب با نیاز و هدف ان کار است. در این مطلب می خواهیم درباره خرید لباس کار مهندسی خارجی صحبت کنیم. 

بررسی لباس کار مهندسی از ان جهت اهمیت دارد که این لباس ها در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند و هر یک از انها برای یک هدف مشخص تولید می شود. 

از آنجایی که لباس کار از مهمترین وسایل ایمنی محیط کار است و با توجه به اینکه هر محیطی خطرات مخصوص به خود را دارد به همین دلیل باید در خرید لباس کاربه ویژه لباس کار مهندسی به مواردی از جمله کیفیت توجه کنیم. در این میان خرید لباس کار مهندسی خارجی در اولویت قرار می گیرد.

مواد مهم در خرید لباس کار مهندسی خارجی 

در خرید لباس کار مهندسی خارجی باید به جنس پارچه، دوخت پارچه زیپ پارچه در صورت امکان و ساز پارچه توجه کنیم.

انواع  لباس کار مهندسی خارجی 

آشنایی با انواع لباس کار مهمترین موضوعی است که حین خرید لباس کار مهندسی خارجی باید در نظر بگیریم، و این کار آسانی نیست و باید متناسب با زمینه کاری و نیازمان اقدام به خرید لباس کار کنیم.

به طور کل چهار دسته کلی برای خرید لباس کار مهندسی خارجی وجود دارد:

لباس کار مهندسی یکسره که در این مدل پیراهن و شلوار به یکدیگر متصل هستند و برای مشاغلی که آلایندگی زیادی دارند مناسب می باشد.

لباس کار مهندسی چند تیکه که معمولا از چند تیکه دوخته شده است. و بالاتنه و شلوار ان ها از یکدیگر جدا می باشند. 

لباس کار مهندسی تک رنگ که این مدل از لباس کاربه صورت یکرنگ تولید می شود و اصولا در کارهای تعمیراتی و آزمایشگاهی استفاده می شود. 

لباس کار مهندسی دو رنگ همانطور که مشخص است با دو رنگ متفاوت تولید می شود. که معمولا یک رنگ ان برای تزئین و یک رنگ ان هم به صورت غالب استفاده می شود.

خرید لباس کار مهندسی خارجی

نکات ایمنی لباس کار خارجی

  • سایز لباس باید متناسب با فرد باشد و به راحتی پوشیده شود.

  • لباس کار خارجی در مقابل لکه ماندگاری دارد و به آسانی کثیف نمی شود. 

  • جنس پارچه لباس باید قابل شستشو و هنگام تماس با آب رنگ خود را از دست ندهد. 

  • جنس لباس کار و همچنین نوع آن باید متناسب با شرایط آب و هوای منطقه و همچنین نوع کار مشخص شود. 

  • مورد دیگر اینکه لباس کار خارجی باید در مقابل آتش مقاومت داشته باشد.

کلام اخر

در پایان باید بگوییم که اخرین مورد در خرید لباس کار مهندسی خارجی، پیدا کردن محل مناسب برای خرید است، که ما می توانیم از میان خرید حضوری و خرید اینترنتی یکی را انتخاب کنیم. هر کدام از این روش ها معایب و مزایایی دارد و به خود فرد بستگی دارد.

 خرید اینترنتی در عین سادگی فرد می تواند بدن تبلیغ شخص فروشنده بالاترین کیفیت را انتخاب کند. در عوض در خرید حضوری فرد این فرصت را دارد که در همان محل فروش لباس را امتحان کرده و بهترین کیفیت و اندازه مناسب را برای خود برگزیند.

 




 

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی