yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کانسیلر یک نوع ابزار آرایشی و اصلاح کننده آرایش است که مانند کرم پودر می تواند در پوشاندن قسمت های تیره پوست مانند لک، کک و مک به شما کمک کند. کانسیلرها غلظت و کاور بالاتری نسبت به کرم پودر دارند.

اما آیا این کانسیلرها برای پوشاندن کک و مک استفاده می شوند یا برای کاور کردن سیاهی دور چشم هم کاربرد دارد؟ در این مقاله می خواهیم نوعی از کانسیلر را به شما معرفی کنیم که بتوانید بالاترین میزان کاور را برای دور چشم تان انتظار داشته باشید.

کانسیلر مایع

 

در مورد کانسیلر و کرم پودر هر چه میزان رنگدانه های آن بیشتر باشد قدرت پوشانندگی آن هم بالاتر است. در نتیجه کانسیلرهای رنگی که در بازار موجود است می تواند کاور بالایی را برای شما به ارمغان بیاورد. در انتخاب رنگ کانسیلر کمی بیشتر وقت بگذارید. رنگ کانسیلر باید متضاد با رنگ لکه روی پوستتان باشد. مثلا اگر رنگ لکه روی پوستتان قرمز است می توانید از کانسیلر سبز رنگ استفاده کنید. رنگ سبز می تواند از شدت رنگ قرمز بکاهد.

 بین انواع مختلف کانسیلر بهتر است از نوع مایع یا کرمی کانسیلر برای دور چشمتان استفاده کنید. میزان کاور و ماندگاری این نوع کانسیلرها به نسبت کانسیلر جامد بالاتر است و می تواند شما را راضی نگه دارد. 

کانسیلر در کل باید یک یا دو درجه باید از کرم پودری که به صورتتان می زنید روشن تر باشد. حالا اگر اطراف چشمتان چین و چروک دارد بهتر است از کانسیلر مایع یا کرمی زرد رنگ استفاده کنید. این نوع کانسیلر می تواند به خوبی این چروک ها را بپوشاند و شما را زیباتر از قبل نشان دهد.

خرید کانسیلر

اگر زیر چشمتان پف دارد و میخواهید این پف را کاور کنید باید از کانسیلر مایعی استفاده کنید که یک یا دو درجه از کرم پودرتان تیره تر باشد. در کل برای کاور کردن قسمت هایی از پوست که کمی برجسته تر است باید از مواد آرایشی کمی تیره تر استفاده کنید.

وقتی کانسیلر را را زیر چشم تان زدید کمی از آن را به بالای چشم و زیر ابرو هم بزنید تا آن ناحیه آرایش یکنواختی داشته باشد. و با کمک یک پد آرایشی آن را به طور کامل در اطراف چشمتان پخش کنید. برای پخش کردن کانسیلر دور چشم از انگشتانتان استفاده نکنید بهترین ابزار برای پوست نازک دور چشمتان یک براش کوچک است که به پوست لطیف دور چشمتان آسیب وارد نکنید. بهتر است قبل از کانسیلر از کرم های مراقبت دور چشم شب یا روز استفاده کنید. ابتدا کرم مربوطه را بزنید کمی صبر کنید تا جذب پوستتان شود سپس کانسیلر بزنید.

حالا اگر می خواهید خستگی دور چشمهایتان را کاور کنید و صورتی زرد رنگی دارید پیشنهاد می کنیم از کانسیلر بنفش استفاده کنید. این رنگ می تواند روی پوست شما غوغا کند. به صورت خسته و بی روح شما جانی دوباره و تازه می بخشد.

 

اگر از برندهای معروف و معتبر کانسیلر را خریداری کنید متوجه میشوید که در مواد اولیه آن ها ویتامین هایی وجود دارد که می تواند در حین آرایش به پوستتان هم رسیدگی کند. اگر از ویتامین های A و E برای دور چشم تان استفاده کنید جلوی زود چروک شدن دور چشمتان را می گیرد و اگر دور چشمتان چین و چروک دارید این ویتامین ها مانع از عمیق شدن چروک ها می شود. حالا در نظر بگیرید این مواد و ویتامین ها در کانسیلر موجود باشد. هم می توانید انتظار داشته باشید که کانسیلر آرایش بی نقصی به شما دهد و هم روی سلامتی، رسیدگی و مراقبت از پوستتان می توانید روی آن حساب باز کنید.

کانسیلر

برای خرید یک کانسیلر اصل شاید کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید اما با توجه به تاثیری که روی صورتتان می گذارد متوجه می شوید که هزینه بالایی نیست. برند روبی سان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای آرایشی است که شما می توانید با مراجعه به سایت روبی سان خریدی مطمئن از نظر کیفیت و قیمت داشته باشید.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

تتر که به نام USTD نیز شناخته می شود، یک نوع ارز دیجیتال است که هر توکن آن با یک دلار آمریکا برابری می کند. برخلاف بقیه ارزهای دیجیتال که بر اساس میزان تقاضا و عرضه قیمت گذاری می شوند قیمت تتر ثابت و پایدار است.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد نحوه خرید تتر توضیحاتی ارائه دهیم.

یکی ازمزایای تتر این است که برای صرافی ها نقدینگی فراهم می کند. همان طور که در خط بالا گفتیم این رمز ارز از نوسانات بازار کاملا ایمن بوده و همیشه با نرخ پایداری وجود داشته است. تتر هم اکنون توسط دو واحد پولی دلار و یورو مبادله می شود اما بیشتر حجم تبادلات با خود دلار تتر یا USTD انجام می شود. این رمز ارز دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال از فناوری بلاکچین استفاده می کند؛ به این معنی که تمام داده ها و اطلاعات معاملات به صورت رمزگذاری شده است و کسی نمی تواند این رمزها را بشکند. 

قابلیت های تتر چیست؟

شما باید دلیل اینکه افراد زیادی مایل به خرید تتر هستند را بدانید. 

  • پرداخت هایی در سطح بین المللی

  • تراکنش های همتا به همتای آنی

  • امنیت بسیار بالا در سیستم های پرداخت ارز دیجیتال

  • کارمزد بسیار کم یا بدون کارمزد

 

 

نحوه خرید تتر

نحوه خرید تتر

برای خرید هر نوع ارز دیجیتالی مانند اتریوم، بیت کوین و غیره باید در مرحله اول یک کیف پول الکترونیکی ومخصوص آن را تهیه کنید سپس به یک صرافی معتبر مراجعه کنید تا فرایند خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید تتر اهمیت زیادی دارد چون تتر یک رمز ارز دیجیتالی است و شما برای خرید یا فروش آن لازم نیست به طور حضوری به صرافی مراجعه کنید. در عوض باید به سایت این صرافی ها سر بزنید. 

نحوه خرید تتر

نحوه خرید تتر از یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال:

  • مراحل احراز هویت به صورت کامل باید انجام شود

  • ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  • گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  • کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  • شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  • کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  • شماره کارت خود را وارد کنید.

  • آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  • وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  • شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.

  • ورود به درگاه و پرداخت وجه ریال

 

نحوه خرید تتر


 

 

منبع: سایت خرید و فروش تتر- تترلند

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

دامنه سایت مانند هویت برند شما می ماند، پس باید در انتخاب نام دامنه نهایت دقت را داشته باشید. بعد از اینکه یک دامنه خوب که با کسب و کارتان تناسب داشت انتخاب کردید باید به سایت های مزایده دامنه سر بزنید. سایت های خارجی زیادی مانند sedo و GoDaddy خدمات مزایده دامنه را انجام می دهند و درآمد بسیار زیادی هم دارند، اما ما قصد داریم سایتی که در ایران این خدمات را انجام می دهد به شما معرفی کنیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مزایده دامنه

موارد مهم در انتخاب دامنه

  • سئو بهتر

سئو یعنی بهینه سازی سایت. در واقع اگر وبسایتی تکنیک های بهینه سازی را درست رعایت کند در کلمات کلیدی مورد نظرش می تواند به رتبه خوبی در گوگل برسد. اگر در گوگل و بقیه موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید می توانید درآمد خیلی خوبی ا سایت خود کسب کنید. یکی از دلایلی که در سئو سایت تاثیر دارد بهینه بودن نام دامنه است. در نتیجه اگرمی خواهید سئو سایت خوبی داشته باشید باید دامنه خوبی را انتخاب کنید.

 

  • ساده و کوتاه بودن

سعی کنید نام دامنه تان کوتاه باشد. دامنه کوتاه در تایپ سریع و راحت کاربر بسیار به کار می آید. علاوه بر آن در مزایده دامنه، نام های کوتاه پرطرفدارتر هستند.

 

  • تناسب با حوزه فعالیت سایت

هرچقدر نام یک دامنه با موضوع سایت تناسب بیشتری داشته باشد بهتر است چون به کاربران می فهماند که سایت شما درباره چه چیزیست. در صورت امکان اگر از نام برندتان در دامنه استفاده کنید خیلی بهتر می شود. این به کاربر کمک می کند که نام برند و سایت شما را در خاطرش بسپارد.


 

مزایده دامنه اینترنتی

 

  • خرید دامنه های شبیه به هم

شما باید تمام حالاتی که کاربر ممکن است اسم دامنه را تایپ کند در نظر بگیرید؛ برای مثال دامنه اصلی سایت نام nam.ir است اما ممکن است کاربری naam.ir، num.ir را تایپ کند. اگر تمام این دامنه ها را به سایت خود منتقل نکنید آن وقت هم ترافیک سایتتان پایین می آید و هم مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. به همین دلیل سایت نام تمام این دامنه ها را خریداری کرده و همه را به دامنه اصلی خود منتقل کرده است.

 

  • از خط تیره استفاده نکنید

سعی نکنید با این کاراکتر خلاقیت به خرج بدهید. کاربران اصلا به یاد نمی آورند که کاراکتر خط تیره در کجای دامنه قرار داشته در نتیجه به احتمال خیلی زیاد آدرس سایت را اشتباه وارد می کنند و باز هم بازدید سایت پایین می آید. به یاد داشته باشید که در مزایده دامنه مهم ترین عامل، ساده بودن آن است.

مزایده دامنه در سایت نام

 

مزایده دامنه در سایت نام

سایت نام اولین و بهترین سایت ایرانی است که خدمات مزایده دامنه را انجام می دهد. کاربرانی که در پی فروش دامنه هستند می توانند به صورت کاملا رایگان نام دامنه خود را در این سایت برای مزایده بگذارند و همچنین کسانی که می خواهند دامنه بخرند هم میتوانند قیمت پیشنهادی خود را در مزایده دامنه به اشتراک بگذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایده دامنه های اینترنتی می توانید به سایت نام مراجعه نمایید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

هر شرکت و سازمانی بنا به اهداف خود ممکن است تمام پرسنل خود را مجاب به پوشیدن لباس کار کند. این اهداف عبارتند از نظم و ترتیب، اهداف تبلیغاتی، معرفی شرکت یا سازمان، مشخص نمودن پرسنل زده های مختلف، متحدالشکل بودن تمام پرسنل، رعایت مسائل بهداشتی، بالا بردن پرستیژ کاری، حفظ سلامت کارکنان سازمان و اهداف شخصی کارفرما.

در این مقاله ما می خواهیم مهمترین نکات را درباره انتخاب یک لباس کار به شما بگوییم، پس با ما همراه باشید.

لباس کار

 

در انتخاب لباس کار به چه ویژگی هایی باید دقت کنیم؟

موارد زیر در انتخاب یک لباس کار با کیفیت و مناسب بسیار اهمیت دارند:

  • جنس پارچه

  • وزن پارچه

  • رنگ پارچه

  • دوخت پارچه

  • شرایط آب و هوایی و اقلیمی

  • مسائل امنیتی و سلامتی

خرید لباس کار

بهترین جنس لباس کار

جنس پارچه یونیفرم کار به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور کلی پارچه یونیفرم کار می تواند از الیاف طبیعی خالص باشد یا الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از هردو. هر چقدر درصد پنبه داخل الیاف بیشتر باشد آن پارچه به الیاف طبیعی نزدیک تر است. هر لباس کاری با توجه نوع کار، یونیفرم آن هم فرق می کند؛ مثلا مشخص است که لباس کار یک کارگر معدن با لباس کار یک گارسون رستوران متفاوت است. ما در ادامه سه نوع از کاربردی ترین پارچه های لباس کار را به شما معرفی می کنیم.

  • پارچه ترگال ساده بهترین و مناسب ترین پارچه برای یونیفرم های مدرسه، اداری، رستوران ها، لباس کار مردانه در شرکت ها و فروشگاه ها است.  کالیته این پارچه می تواند به رنگ های مختلف درآورده شود. البته به دلیل نرخ مواد اولیه در رنگرزی پارچه هایی که به رنگ های تیره هستند نسبت به پارچه های روشن گران قیمت تر هستند.

  • پارچه ترگال کجراه با الیاف طبیعی که دارد می تواند شخص استفاده کننده را بسیار گرم نگه دارد. علاوه بر آن به دلیل ضخامت بالای آن مقاومت کششی آن بیشتر از پارچه ترگال ساده است. این پارچه به خاطر ویژگی های مفیدی که دارد به پارچه لباس کار مشهور است.

  • پارچه کجراه ۳۰-۷۰ یعنی ۷۰٪ آن پنبه و ۳۰٪ آن پلی استر است و یا برعکس. این پارچه هم می تواند از الیاف طبیعی یا مصنوعی یا ترکیبی از هردو ساخته شود. پارچه پنبه ای در مشاغلی که با آتش و جرقه سروکار دارند بسیار مفید است چون وقتی که جرقه به سمت لباس کارگر پرت شود پنبه از سوراخ شدن آن جلوگیری می کند.

بهترین جنس لباس کار

 

لباس کار مردانه چه ویژگی هایی دارد؟

مردان بیشتر زمان خود را در روز در حین کار می گذرانند پس طبیعی است که لباس کار مردانه باید کاملا راحت باشد. مثلا اگر کار طوری است که باید به صورت مداوم آستین را بالا زد، پس باید لباس کار آستین کوتاه برای آن انتخاب کنیم. 

یکی دیگر از خصوصیات لباس کار مردانه این است نباید پاره یا باز باشد، مخصوصا وقتی که کارهایی نظیر جوشکاری، استفاده از ماشین آلات باشد. از دیگر ویژگی های یونیفرم کار باید به قابل شستشو بودن لباس اشاره کرد. رنگ لباس باید طوری باشد که هنگام شستشو رنگ آن تغییر نکند.

لباس کار خارجی اصل

اگر شما صاحب یک سازمان یا شرکت هستید و قصد دارید یونیفرم یک شکل برای پرسنل خود انتخاب کنید باید تمام ویژگی هایی که گفتیم را در نظر بگیرید. پارچه های خارجی کیفیت بالایی دارند و بیشتر مشتری ها از آن راضی هستند. شرکت یونکس لباس کار مردانه و لباس کار خارجی اصل را با بهترین کیفیت، پارچه، دوخت و رنگ تولید می کند و در اختیار شما قرار می دهد.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

طلاق توافقی چیست؟

طلاق توافقی همان طور که از نام آن مشخص است یعنی وقتی زوجین با تفاهم و توافق کامل می خواهند از یکدیگر جدا شوند. منظور از توافق کامل این است که زوجین درباره تمام موارد از جمله مهریه، نفقه زن، حضانت فرزندان، مدت و زمان ملاقات با فرزندان، نفقه آنها و غیره باهم تفاهم داشته باشند. در این صورت زن و شوهر می توانند با مدارک مربوطه اقدام به متارکه کنند.

طلاق توافقی

مراحل طلاق توافقی در سال ۹۹

طبق اصلاحیه قانون طلاق توافقی که در سال ۹۷ به دادگاه ها ابلاغ شد اگر زن  و شوهری قصد طلاق توافقی داشته باشند یکی از آنها یا هردو باید در سامانه مداخله در طلاق یا نوبت دهی طلاق ثبت نام کند و بعد از وارد کردن مشخصات، یکی از مراکز غربالگری مشاوره در تهران را انتخاب کند؛ سپس مرکز غربالگری، زوجین را به یکی از مراکز مشاوره که زیر نظر بهزیستی است هدایت می کند. این جلسات به مدت ۴۵ روز خواهد بود. اگر بعد از این مدت زوجین از طلاق منصرف شوند که هیچ اما اگر باز هم اصرار به متارکه داشتند این مراکز مشاوره، گواهی عدم انصراف از طلاق را برای زوجین صادر می کنند و بعد در دفتر خدمات الکترونیک قضایی این دادخواست ثبت می شود و سپس به دست دادگاه خانواده می رسد.

مدارک لازم برای طلاق توافقی کدامند؟

اصل شناسنامه به همراه کارت ملی زوجین و عقدنامه یا رونوشت. اگر کد ملی را داشته باشید می توانید در سامانه ثبت نام کنید. در صورت نداشتن یا گم کردن عقدنامه می توانید به همان محضری که عقد کرده بودید مراجعه کنید و رونوشت بگیرید. 

اگر یکی از زوجین از طلاق توافقی پشیمان شود چه اتفاقی می افتد؟

به یاد داشته باشید که در طلاق توافقی مهم ترین چیز تفاهم زوج و زوجه درباره مواضع طلاق است. اگر مرد از طلاق توافقی پشیمان شود طبق ماده ۵ قانون حمایت از خانواده طلاق انجام نمی شود اما اگر زوجه (خانم) بعد از طلاق توافقی از خواسته اش پشیمان شود، مرد می تواند به تنهایی به دادگاه رفته و برگه های طلاق را امضا کند؛ مگر اینکه زوجه حق طلاق داشته باشد.

شرایط طلاق توافقی

آیا بعد از طلاق می توان شناسنامه سفید گرفت؟

بعضی از افراد فکر می کنند گرفتن شناسنامه سفید بعد از طلاق توافقی امری غیرقانونی است اما در شرایطی که در ادامه ذکر میکنیم هیچ کار خلاف قانونی رخ نمی دهد. اگر بعد از طلاق، در صورت عدم نزدیکی زوجین زوجه به پزشک قانونی باید مراجعه کند تا باکره بودن وی اثبات شود. در این صورت می تواند به صورت قانونی شناسنامه بگیرد. در صورت نزدیکی زوجین تنها بعد از ثبت ازدواج می توانند شناسنامه شان را تغییر دهند.

حضور زوجین در جلسه دادگاه طلاق توافقی الزامی است؟

در صورتی که هر یک از زوجین وکیل گرفته باشند نیازی به حضور آنها در جلسه دادگاه نیست اما در صورت نداشتن وکیل باید برای ارائه ادله و درخواست خود به دادگاه مراجعه کنند.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

طلاق توافقی مانند هر قانون دیگر، جزئیات و تبصره های خود را دارد که همه را نمی توان در یک مقاله توضیح داد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع طلاق و مسائل حقوقی دیگر اپلیکیشن حقوقی شهرداد را که کاملا رایگان است دانلود و یا به سایت شهرداد مراجعه کنید.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

تا کنون در مورد معیارهای مختلفی که در خرید رژ لب می تواند موثر باشد زیاد صحبت شده است. این معیارها شامل فرم لب ها و حالت آن، رنگ و تناژ پوست، رنگ دندان ها می تواند در انتخاب و خرید رژ لب بسیار تاثیر گذار باشد.

در این مقاله می خواهیم در مورد تاثیر رنگ مو در خرید رژ لب صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

برای اینکه رژ لب تان را با رنگ موهایتان ست شود باید چند رنگ را در خرید رژ لب خود قرار دهید. چرا که رنگ مو جزء مواردی است که خانم ها برای ایجاد تنوع سعی می کنند آن را تغییر می دهند. و برای ست کردن نیاز دارید که چند رنگ رژ لب داشته باشید و آن را با رنگ جدید موهایتان هماهنگ کنید.

رنگ پوست چه تاثیری در رژ لب دارد؟

در مورد خانم هایی که پوست تیره و سبزه دارند بهتر است از رنگ های تیره تری استفاده کنند. مانند قهوه ای و قرمز.

تاثیر رنگ مو در خرید رژلب

خانم هایی که پوست روشن دارند باید از رنگ های روشن تری استفاده کنند. البته خرید رژ لب تیره مانند قرمز جیغ هم می تواند صورت لین خانم ها را بسیار زیبا و جذاب کند. اما برای آرایش روزانه بهترین گزینه برای خرید رژ لب، رنگ های ملایم مانند هلویی و صورتی است.

 

ارتباط رنگ مو با رژ لب

حالا می خواهیم در مورد رنگ موهای خانم ها صحبت کنیم:

رژ لب قرمز

خانم هایی که موهای قهوه ای روشن دارند باید خرید رژ لب را از بین طیف رنگ قرمز مانند قرمز مرجانی، قرمز روشن  قرمز تیره انجام دهید.

رژ لب

در مورد موهایی که تیره مانند مشکی است می توانند این انتخاب را از نوع تیره تر داشته باشند. مثلا خانم هایی که موی مشکی دارند می توانند خرید رژ لب قرمز خریداری کنند و از آن لذت ببرند.

خانم هایی که موهای قرمز و شرابی دارند می توانند خرید رژ لب خود را از بین رنگ های هلویی و قرمز روشن انجام دهند.

خانم هایی که موی روشن مانند بلوند، سفید هستند می توانند خرید رژ لب را در بین رنگ های صورتی و قرمز روشن یا حتی نارنجی انجام دهند.

رژ لبصورتی برای موهای بلوند

در مورد انتخاب و خرید رژ لب رنگ مو را به تنهایی مدنظر قرار ندهید. نحوه آرایش شما می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. مثلا شما برای محیطی آرایش غلیظ انجام داده اید. حالا نمی توانید یک رژ لب ملیح و ملایم انتخاب کنید. برای آرایشی که دارید حتما خرید رژ لب را باید تیره انتخاب کنید اما در طیف رنگی که رنگ موهای شما بیاید.

حالا که برای انتخاب و خرید رژ لب معیارهای صورت مانند رنگ پوست، رنگ مو را در نظر گرفته اید بهتر است این نکته را مطرح کنیم که زمان خرید رژ لب به این نکته دقت کنید که این وسیله آرایشی را برای چه موقعیت اجتماعی می خواهید استفاده کنید. این درست است که یک خانمی با پوست روشن و موی مشکی می تواند از رژ لب قرمز استفاده کند و چهره بسیار زیبایی را برای خود رقم بزند اما حقیقتا این رنگ رژ لب را نمی توان برای محیط های رسمی مانند محیط کار و دانشگاه انتخاب کند.

رژ لب جامد

در نتیجه باید هنگام انتخاب و خرید رژ لب به موقعیت اجتماعی هم دقت کنید. برای محیط های رسمی بهتر است رژ لب را کمی ملیح تر و ملایم تر انتخاب کنید تا شان اجتماعی تا در کنار زیبایی استایل و ظاهر تان حفظ شود.

برای انتخاب و خرید رژ لب بهتر است به سمت برندهای معتبر آرایشی بروید تا خیالتان از بابت محصولی که خریداری می کنید راحت باشد. 

روبی سان یکی از برندهای معتبر آرایشی است که به شما اصالت کالا می دهد و می توانید خرید رژ لب را با اطمینان از اصل بودن آن با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

سئو سایت

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. بهتر است سئو سایت توسط متخصصان سئو صورت بگیرد. کارشناس سئو کسی است که افزایش بازدید و نرخ تبدیل سایت برایشان مهم است، مطمئنا بهترین استراتژی را برای پیشبرد اهداف سایتشان در پیش گرفته‌اند.

سئو سایت

مهم ترین بخش کارایی یک سایت، سئو سایت است؛ که باعث افزایش ترافیک و بازخورد بیشتر سایت خواهد شد. با این که سئو در واقعیت یک مفهوم پیچیده است؛ اما در ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد. 

چرا سئو مهم است؟

سئو سایت اهمیت فراوانی برای هر نوع کسب و کاری دارد. سئو سایت دیده شدن و جهانی شدن کسب و کارها را میسر می کند. یک وب سایت نیاز به دیده شدن دارد. بنابراین صاحبان کار تنها با داشتن یک وب سایت برندشان جهانی نمی شود. 

هر بیزینسی با توجه به فعالیتی که در زمینه های مختلفی دارند، یکسری کلمات کلیدی در نظر می گیرند. اگر با آن کلمات رتبه خوبی کسب کنند، می توانند توسط مشتریان خود دیده شوند. بنابراین به مرور می توانند برند خود را جهانی کنند. 

در فرآیند سئو، فاکتور های ابتدایی سئو سایت باید از مراحل طراحی سایت مورد نظر قرار بگیرند. این موضوع به زمان و کارشناس حرفه ای و متخصص در این زمینه نیاز دارد. با گذشت زمان در صورتی که فاکتور های لازم رعایت شوند، به نتیجه خوبی خواهید رسید. 

 

مهم ترین اهداف سئو

  • ایجاد کردن برندینگ.

  • افزایش فروش

  • افزایش ترافیک سایت

  • بازدهی تبلیغاتی سایت

  • افزایش بازدیدکنندگان از سایت

  • در نهایت بالا رفتن رتبه در نتایج موتور جستجو

اهمیت سئو

علت اهمیت سئو چیست؟

سئو سایت اهمیت فراوانی برای هر نوع کسب و کاری دارد. سئو سایت دیده شدن و جهانی شدن کسب و کارها را میسر می کند. یک وب سایت نیاز به دیده شدن دارد. بنابراین صاحبان کار تنها با داشتن یک وب سایت برندشان جهانی نمی شود. 

هر بیزینسی با توجه به فعالیتی که در زمینه های مختلفی دارند، یکسری کلمات کلیدی در نظر می گیرند. اگر با آن کلمات رتبه خوبی کسب کنند، می توانند توسط مشتریان خود دیده شوند. بنابراین به مرور می توانند برند خود را جهانی کنند. 

در فرآیند سئو، فاکتور های ابتدایی سئو سایت باید از مراحل طراحی سایت مورد نظر قرار بگیرند. این موضوع به زمان و کارشناس حرفه ای و متخصص در این زمینه نیاز دارد. با گذشت زمان در صورتی که فاکتور های لازم رعایت شوند، به نتیجه خوبی خواهید رسید. 

بازاریابی با سئو چگونه است؟

بازاریابی های اینترنتی روش های گوناگونی دارد. سئو بهترین روش برای بازاریابی اینترنتی است. سئو در زمان استفاده مداوم ارزشمند است و برخلاف سایر روش های دیگر به محض متوقف شدن از بین نمی رود. 

سئو یک پروژه نیست؛ بلکه یک پروسه‌ای می باشد که برای موفقیت در آن به تلاش مستمر نیازمند هستید.

برای ورود هدفمند به سایت، اگر بازدید کنندگان بیشتری را ترغیب کنید، درآمد بیشتر و بهتری خواهید داشت. گوگل معیار هایی برای صفحات وب در نظر گرفته تا نتایج بهتری به کاربران ارائه دهد.

در واقع ربات های خزنده گوگل معیار های استانداردی برای درک محتوای صفحه دارند. در صورت رعایت این معیار ها جایگاه خوبی کسب خواهید کرد. 

سئو به بررسی مداوم نیازمند است. تولید محتوای منحصر به فرد و کارپسند، جزو موارد مهم در سئو محسوب می شود؛ همچنین مطابق با آپدیت گوگل می باشد. 

بعضی تکنیک ها هستند که با برخی روش های غیر اخلاقی و نادرست پیوند خورده‌اند. 

وظایف کارشناس سئو

وظایف یک کارشناس سئو

کارشناس سئو باید با آگاهی کامل از فاکتور های مورد نظر سئو، وب سایت را به گونه‌ای بهینه نماید که نتایج بالایی در موتور های جستجو کسب کند. بیشتر جستجو ها مخصوصا در ایران، در موتور جستجوی گوگل است. لازم به ذکر است سایت حرفه‌ای سئو اینجا در زمینه سئو سایت و بهینه سازی، فعالیت حرفه‌ای دارد.

مقالات مفیدی که در سایت سئو اینجا موجود است. به شما این امکان را می دهد تا بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید. این سایت برای کسب و کار اینترنتی موفق به شما کمک خواهد کرد.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

امروزه نه تنها خانم ها آرایش می کنند و به ابزارهای آرایشی وابسته شده اند بلکه آقایون هم دست به راه هایی میزنن که خودشان را زیباتر نشان دهند.

این تقاضای بیش از حد برای خرید لوازم آرایشی موجب شده یک سری برند متقلب و فیک پا به عرصه لوازم آرایشی بزارن و مواد فیک و غیراستاندارد خود را عرضه کنند.

از کجا بدونیم محصولی که میخریم اصل است؟ یا تقلبی؟

محصولات تقلبی می تواند به شدن به سلامت ما آسیب بزند و بیماری های جدی در ما به وجود آورد.

برای اینکه این اتفاق نیوفتد نیاز داریم یک راهنمایی برای خرید لوازم آرایشی اصل داشته باشید.

می توانید به این وب سایت مراجعه نمتیید و مقاله آموزشی خرید لوازم آرایشی اصل را بخوانید:

https://blogs.ncl.ac.uk/thallam2/buy-cosmetics/

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو

 

سئو انگلیسی در واقع به روش هایی گفته می شود که یک محتوا را به زبان انگلیسی در یک سایت چند زبانه منتشر کنید تا کسانی که زبان اول آنها انگلیسی است بتوانند از آن استفاده کنند و سایت شما در نتایج انگلیسی به رتبه خوبی در صفحه نتایج برسد. در این مقاله همراه تیم سئو اینجا باشید تا همه چیز را درباره سئو انگلیسی به شما بگوییم.

 سئو انگلیسی چیست؟

حتما تا به حال دقت کرده اید که وقتی کلمه یا عبارتی را با زبان فارسی در گوگل یا موتور جستجوی دیگر سرچ می کنید سایت های فارسی زبان به شما نمایش داده می شوند و اگر همان عبارت را به زبان انگلیسی جستجو کنید نتایج انگلیسی زبان ظاهر می شوند. فکر می کنید دلیل این اتفاق چیست؟

گوگل همیشه به خواسته کاربرانش اهمیت میدهد و وقتی کاربر کوئری را جستجو می کند بهترین و مرتبط ترین نتایج را در پاسخ به او نشان می دهد. به همین دلیل است که اگر کسی عبارتی را با زبان فرانسوی جستجو کند نتایج فرانسوی را هم می بینید. 

سئو انگلیسی

 

تکنیک های  سئو انگلیسی کدامند؟

ممکن شما فکر کنید تنها کاری که باید بکنید این است که همان محتوایی که برای سایت های فارسی می نویسید را به زبان انگلیسی ترجمه کنید اما این کافی نیست. در هر زبانی شما باید مخاطبان هدف خود را بشناسید تا بفهمید آنها با چه کلمات و چه شیوه ای خواسته خود را در گوگل جستجو می کنند. فهمیدن این موضوع مهم به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را به زبان انگلیسی بشناسید  و آنها را در محتوای خود به کار ببرید.

منظور از کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که کاربران برای دستیابی به خواسته های خود آنها را جستجو می کنند. مثلا عبارت SEO introduction یک کلمه کلیدی پر جستجو است. اما عبارت کلیدی یعنی کلماتی که قبل یا بعد از کلمه کلیدی اصلی می آیند. در مثالی که زدیم SEO introduction for beginners عبارت کلیدی یا long tail است. لانگ تیل ها درست مانند دنباله می مانند و جزئیات بیشتری درباره کلمه  اصلی به ما می دهند اما میزان جستجوی این عبارات به نسبت کلمه کلیدی اصلی کمتر است.

مزایای سئو انگلیسی

 

برای اینکه سئو انگلیسی را به درستی انجام دهید باید هم از کلمات کلیدی اصلی و هم از long tail ها استفاده کنید. قوانین سئو داخلی، تکنیکال و خارجی در تمام زبان های دنیا یکسان است. شما همانند سئو فارسی و عربی این کلمات را در عناوین و توضیحات و در متن خود پخش خواهید کرد. به این ترتیب قدمی بزرگ و مهم در سئو انگلیسی داخلی انجام داده اید.


 

مزایای  سئو انگلیسی 

شما می توانید در سایت های چند زبانه محتواهای انگلیسی منتشر کنید چون انگلیسی یک زبان بین المللی است و در تمام کشورهای دنیا پذیرفته شده است. اگر کسی عبارتی را در زبان خودش سرچ کند ولی نتواند نتیجه ای بگیرد، گوگل به طور پیش فرض، نتایج همان عبارت را به زبان انگلیسی نشان میدهد. این یک فرصت عالی برای شماست تا در سایت های معتبر انگلیسی محتوا منتشر کنید و پا جای بزرگان بگذارید.

 

شرکت خدمات سئو انگلیسی


 

انتخاب شرکت مناسب برای سئو انگلیسی

شرکتی که خدمات سئو انگلیسی انجام می دهد باید کارشناسان سئویی داشته باشد که علاوه بر سئو در زبان انگلیسی هم مهارت زیادی داشته باشند. شرکت سئو اینجا قطعا انتخاب خوبی است. این شرکت مشاوره سئو انگلیسی می دهد و در پروژه های خود بسیار موفق عمل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

طلاق از جمله حقوقی می باشد که قانون گذار به مرد اعطاء نموده تا در صورت صلاحدید هر زمانی که اراده کرد از آن استفاده نماید. در خصوص اجرای این حق شوهر این امکان را دارد تا شخصا اقدام به این عمل حقوقی بنماید یا توسط نماینده قانونی یا وکیل خود. در این نوشته قصد داریم تا به شرایط وکالت در طلاق، چه طلاق غیابی چه توافقی پرداخته و این موضوع را از نظر حقوقی مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم

 

وکالت در طلاق

 

طلاق عمل حقوقی است که در دسته ایقاعات قرار می گیرد یعنی این که شرط صحت آن وجود اراده دو طرف نمی باشد و تنها اراده مرد در آن اثر گذار است مگر در مواردی که قانونگذار مشخص نموده است. نکته ای که در این مورد وجود دارد این می باشد که بسیاری گمان می کنند این عمل تنها باید به وسیله شوهر انجام شود زیر از حقوق انحصاری وی می باشد که مورد تأیید قانون گذار نیز واقع شده، در حالی که باید گفت انجام این عمل قائم به شخص نمی باشد و مرد می تواند انجام آن را به شخص ثالثی واگذار نماید.

وکالت در طلاق

همانطور که گفته شد طلاق از اموری نیست که قائم به شخص باشد بنابراین می توان برای انجام امور آن وکیل یا نماینده قانونی تعیین نمود.  لازم به ذکر است که وکالت یک عقد جایز می باشد بنابراین مرد هر زمانی که اراده کرد می تواند از مفاد آن رجوع نماید، لیکن می توان این عقد را ضمن یک عقد لازم یا ضمن عقد نکاح در قالب شرط نتیجه آورد. 

شرایط وکالت زن

نکته حائز اهمیت این می باشد که همانگونه که مرد می تواند شخصی را به عنوان وکیل برای این عمل انتخاب نماید می تواند به همین صورت همسر خود را نیز وکیل مطلق یا عام در مطلقه ساختن خود نماید. با این حال باید بین دو مورد تفکیک قائل شویم، در حالی ممکن است این وکالت ضمن عقد لازم به زن داده شود و او بتواند بدون عذر موجه خود را مطلقه سازد. در حالتی دیگر مرد تنها می تواند به زوجه وکالت دهد برای انجام امور طلاق و از آن روی که این عقد جایز است هر زمان می تواند زوجه را از سمت خود عزل کند

 

وکالت در طلاق.

شرایط وکلاء

در طلاق وکیل تابع اراده موکل می باشد، بنابراین این عمل با تمام آثار و احکام متوجه موکل می باشد که صرفا قید مباشرت در آن نیست. مدت زمانی که وکیل می تواند در این خصوص به نمایندگی از موکل عمل کند تا زمان اجرای صیغه طلاق می باشد مگر اینکه عزل شود یا خود موکل شخصا انجام امور را در دست بگیرد.

هزینه وکیل طلاق

موضوعی که برای بسیاری از افراد جای سوال دارد هزینه وکیل طلاق می باشد، در پاسخ به این سوال باید گفت این امر بستگی به توافق طرفین با یکدیگر و همچنین تجربه و کارکشتگی شخصی که پرونده را قبول می کند دارد بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای این موضوع در نظر گرفت. 

خلاصه

وکالت عقد جایزی است که می توان ضمن شروطی در یک عقد لازم آن را قرارداد، وکیل طلاق مادامی که صیغه جاری نشده باشد نماینده موکل است مگر این که توسط او عزل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.
 

  • لوازم یدکی خودرو