yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

 

افرادی که قصد خرید هارد بخصوص از نوع اکسترنال را دارند، اصولا به دو دسته تقسیم می‌شوند. کسانی که بر خرید باکیفیت‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بازار تاکید دارند و کسانی که برندهای قدیمی و امتحان پس داده مورد اعتماد آنهاست. در دو سر این طیف‌ها، معمولا هواداران هارد سیلیکون پاور قرار دارند.

اگر امروز برای خرید هارد اکسترنال به فضای اینترنت مراجعه کنید، می‌بینید که برخی نام‌ها نزد گیک‌های سخت افزاری بیش از سایرین مطرح هستند. دلیل این امر را میتوان در مثال‌های متعددی ذکر کرد. اما به طور خلاصه مهم‌ترین دلایل آن سابقه‌ی برندها و مدل‌های مختلف در عملکرد و دوام آنان است.

 در این میان برندهایی مانند ترنسند یا ای دیتا کم کم جایگاه خود را از دست داده اند و برندهایی مثل هارد وسترن دیجیتال یا هارد سیلیکون پاور سهم بازار را ازآن خود کرده اند. اما دلیل این امرچه چیزی می تواند باشد.

 

هارد سیلیکون پاور وارد می‌شود!

با این وجود هارد وسترن دیجیتال دارای معایبی هم هست. نخستین عامل حساسیت آن به ضربه و یا ناملایمات محیطی بود که باعث از دست رفتن اطلاعات زیادی برای کاربران می‌شده است. جز آن، عملکرد این هارد همچنان جای بهتر شدن داشت. ظاهر ساده و مکعبی این تجهیزات نیز باعث دلزدگی مخاطبان آن شده بود.

نخستین روز های تولید هارد وسترن دیجیتال

زمانی که هارد های HDD برای اولین بار وارد بازار شدند از برندهایی مانند توشیبا یا کینگستون بودند که امروزه دیگر از آنان داخل بازار موجود نیست. این هاردها علاوه بر تولید گرما و صدای زیاد نیاز به وصل به جریان برق هم داشتند. همچنین حداکثر فضای هاردها کمتر از پانصد گیگابایت بود. در آن زمان ورود هارد اکسترنال قابل حمل یک سوپرایز بزرگ برای دوستداران کامپیوتر و سخت‌افزار بود.

کدام هارد را از بازار تهیه کنیم؟

پاسخ به این سؤال را خود شما باید متوجه شوید. آیا به دنبال یک هارد مقرون به صرفه هستید ونمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی را صرف کنید؟ یا بهترین‌های بازار را میخواهید که در برابر هر چیزی مقاومت کنند تا اطلاعات عزیز شما با خطر مواجه نگردند؟ انتخاب تنها با شماست.

بررسی کیفیت هارد سیلیکون پاور

هارد سیلیکون پاور از همان ابتدای ورود به بازار خود را به عنوان یک کمپانی سطح بالای های-تک در تولید انواع حافظه‌های دیجیتال معرفی نمود. ویژگی این کمپانی تایوانی، کیفیت ساخت بالا و طراحی منحصر به فرد آنان بود. هارد سیلیکون پاور با شروع عرضه‌ی سری آرمور، این ویژگی خود را به رخ همگان کشد.

هارد سیلیکون پاور با ورود خود به بازار کیفیت‌های جدید را به کاربران معرفی نمود. این برند آسیایی در هاردهای تولیدی خود با اخذ استانداردهای نظامی مقاومت حیرت‌انگیز محصولات هاردها را در برابر ضربه، شوک الکتریکی، آب وغبار به رخ کشد. همچنین هارد سیلیکون پاور با طراحی‌ها بسیار زیبا ومتنوع خود از کاربران دلبری می‌کرد و هر کسی با دیدن یک مدل هارد سیلیکون پاور آرزوی داشتن یکی از آنان را داشت.

در حال حاضر بزرگترین ضعف در هارد سیلیکون پاور، قیمت بالای آن است.

کلام آخر

اگر مایل هستید که اطلاعات بیشتر و جامع تری را درباره سخت افزار کامپیوتر به ویژه هارد سیلیکون پاور و هارد اکسترنال ای دیتا کسب کنید ما به شما وبسایت لوتوس را معرفی می‌کنیم.

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی