yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به قرارداد اجاره عقد اجاره نیز گفته می شود و برای تنظیم قرارداد اجاره باید نکات مهمی را رعایت کنید. لازم نیست قرارداد اجاره در دفترخانه رسمی انجام شود و می توان این نوع قراداد را در دفاتر املاکی نوشت و حتی اگر به طور عادی نوشده شود باز هم معتبر است.

انواع  قرارداد اجاره

تنظیم قرارداد اجاره به دو دسته تقسیم می شود:

  • قرارداد رسمی

در تنظیم قرارداد اجاره رسمی باید نکات با جزئیات بیشتری توجه شود و این نوع قرارداد در دفاتر رسمی تنظیم و امضا می شود. اگر مستاجر و موجر در اجاره بها به مشکل بر بخورند باید از طریق دفاتر اسناد رسمی خواستار اجراییه کنند.

  • قرارداد عادی

این نوع قرارداد حتی در دفاتر املاک نوشته می شود و نیاز نیست یک قرارداد حرفه ای نوشته شود ولی در صورت مشکل بین مستاجر و موجر باید به دادگاه مراجعه کرد.

مفاد تنظیم قرارداد اجاره

مدت اجاره

یکی از نکات مهمی که در تنظیم قرارداد اجاره باید نوشته شود مدت زمان اجاره است که در زمان تمام شدن آن، موجر می تواند اجازه دهد که مستاجر بماند و قرارداد تمدید شود یا مستاجر باید ملک را تخلیه کند. در زمانی که مستاجر خانه را تخلیه نکرد موجر می تواند از طریق قانون شکایت کند و ملک خود را پس بگیرد اگر این مدت زمان طولانی شود، می تواند خسارت نیز بگیرد.

اجاره بها

در  تنظیم قرارداد اجاره باید اجاره بها با زمان معلوم هم نوشته شود و از قبل بین مستاجر و موجر مبلغ مشخص شده باشد و در زمان خودش مستاجر باید به موجر پرداخت کند.

مشخصات کامل طرفین

تنظیم قرارداد اجاره برای این است که حق موجر یا مستاجر خورده نشود و تمام نکات ریز و درشت داخل آن رعایت شود تا موجب اختلاف طرفین نشود برای همین باید مشخصات طرفین به طور کامل نوشته شود.

 

مشخصات کامل ملک

 در قرارداد اجاره باید مشخصات کامل ملک از قبیل انباری، پارکینگ، متراژ، بالکن و حیاط ذکر شود.

کپی قولنامه

قولنامه باید سه نسخه باشد و یک نسخه در اختیار املاک و دوتای دیگر در اختیار موجر و مستاجر قرار بگیرد.

ضمانت اجرای تخلف از قرارداد

اگر شروط قرارداد به هر دلیلی رعایت نشود، طرف مقابل حق فسخ کردن قرارداد را دارد. بهتر است هنگام تنظیم قرارداد اجاره وجه التزام تعیین شود. .جه  التزام به مبلغی گفته می شودد که در صورت تخلف باید به طرف دیگر پرداخته شود.

در تنظیم قرارداد اجاره به جزئیات توجه کنید.

متاسفانه در ایران افراد بدون خواندن مفاد قرارداد آن را امضا کرده و افراد سودجو و کلاهبردار از این عاد بد سواستفاده می کنند.

قبل از امضای قرارداد به نکات ریز و درشت باید توجه کنید تا در آینده دچار مشکل نشود، از طرفی بهتر است هرچیزی که ممکن است در آینده باعث اختلاف شود در قرارداد ذکر شود.در این راستا می توانید از مشاوران حقوقی کمک بگیرید.

تنظیم قرداد اجاره دستی

قولنامه دستی در سه نسخه تنظیم می شود و از اعتبار قانونی در دادگاه برخوردار است برای همین باید به جزئیات آن دقت کرد.

 

کد رهگیری برای تنظیم قرارداد اجاره

از سال 87 به بعد بر اساس قانون توسط هیئت دولت، مشاوران املاک موطف هیتند که معاملا انجام شده را در سامانه ی ثبت معاملات و املاک کشور ثبت کنند. هر معامله ای که در بنگاه ها انجام می شود، در این سامانه باید درج شود و پس از آن یک کد رهگیری به شما تحویل می دهد. این کد رهگیری بیشتر برای خرید و فروش املاک کاربرد دارد.

کلام آخر

حتما قبل از امضا کردن قرارداد اجاره مشخص کنید که موجر باید هزینه ی شارژ را بپردازد یا مستاجر، در این مورد قانون خاصی وجود ندارد و طرفین باید به توافق برسند از جمله قبل از امضا کردن قرارداد باید به جزئیات آن توجه بیشتری شود تا در آینده به مشکلات جدی برخورد نکنید پس به درستی قوانین را بخوانید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

سئو انگلیسی

آژانس ما کاملاً تخصصی و متمرکز بر  سئو انگلیسی است تا بتواند در نتایج جستجو قدرت دید شما را داشته باشد. استراتژی های SEO ما به معنای افزایش قابل توجه در بازدید و مواجهه آنلاین با مشتریان شما است.

درباره  سئو انگلیسی اطلاعات بیشتری کسب کنید

 

حسابرسی رقبا در سئو انگلیسی

در تجزیه و تحلیل عمیق رقابت مستقیم خود برای درک وضعیت فعلی ، دشواری جایگاه خود و کشف فرصت ها هنگام رقابت در رتبه بندی کلمات کلیدی.

سئو انگلیسی در صفحه

ما محتوای شما را برای جلب نظر کاربران ، مشتریان بالقوه و موتورهای جستجو ایجاد و به روز می کنیم. برای ارتقا your رتبه بندی ، محتوای وب سایت شما باید کلمات کلیدی مرتبط با صنعت شما را نشان دهد.

لینک سازی در سئو انگلیسی

موثر ترین روش برای دستیابی به رتبه بندی اقتدار و SEO در استراتژی SEO شما. ما در حال ایجاد نمایه پیوند خروجی شما هستیم تا محبوبیت وب سایت شما را افزایش دهیم و رتبه بندی بهتری کسب کنید تا بازدید و بازده بیشتری داشته باشید.

سئو انگلیسی فنی

این یک مرحله اساسی از هر استراتژی موفقیت آمیز SEO است ، ما مطمئن می شویم که وب سایت شما تمام دستورالعمل ها و توصیه های فنی موتورهای جستجو را رعایت کرده و آنها را به درستی ارجاع دهد.

ممیزی کلمه کلیدی

اولین قدم ضروری برای هر استراتژی موفقیت آمیز در سئو انگلیسی ، کلمات کلیدی را درک کنید که مخاطبان شما هنگام جستجوی محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند.

گزارش های ماهانه در سئو انگلیسی

پیوندها ، رتبه بندی و ترافیک ارگانیک خود را پیگیری کنید. ما در حال ارسال یک گزارش ماهانه شخصی هستیم که شامل تمام اطلاعات لازم برای پیگیری کار و دستاوردهای ما است.

چه چیزی مهم است تا درباره ی سئو انگلیسی بدانید؟

امروزه ، روش کسب و کار و رشد به جایی رسیده است که حضور در اینترنت (وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات آنلاین و غیره) برای هر نوع شرکتی در تمام بخشهای فعالیت اجباری است.

از سال 2000 ، تعداد وب سایت ها به طور فزاینده ای در حال افزایش است ، بنابراین رقابت جهانی آنلاین را افزایش می دهد. این بدان معناست که برای یک وب سایت که بتواند در میان مردم متمایز شود ، روز به روز دشوارتر می شود. حضور در  صفحه اول Google در حال تبدیل شدن به یک چالش استراتژیک برای هر شرکتی برای هدایت ترافیک هدفمند و مشتریان بالقوه به سایت خود است. این امر مخصوصاً برای کلیه سایتهای تجارت الکترونیکی اختصاصی که کاملاً به فروش دیجیتال (و در نتیجه ترافیک) از وب سایت آنها بستگی دارد ، صادق و قابل توجه است.

این واقعیت حتی برای همه وب سایت های فروشگاه آنلاین بیشتر مورد توجه است. به منظور افزایش فروش آنلاین ،  ترافیک ارگانیک با کیفیت ترین و تبدیل کننده ترین ترافیک است . تعداد خریداران دیجیتال در سراسر جهان از سال 2011 به طور مداوم در حال افزایش است که به وضوح الگوی رشد مداوم تجارت الکترونیکی و تجارت آنلاین را نشان می دهد. واضح است که خرید آنلاین محصولات و خدمات عملی معمول و تقریباً روزمره برای تعداد دائمی در حال رشد افراد است. به همین دلیل است که ضرورت وجود  سرویس های بهینه سازی موتور جستجو ، رتبه بندی و ترافیک ارگانیک برای همه مشاغل فروش آنلاین بیش از موضوع مهم و حتی ضروری است.

خدمات مدیریت کمپین  سئو انگلیسی چگونه می تواند به رشد تجارت شما کمک کند؟

با تمام این صحبت ها در مورد تأثیرات مثبت مدیریت SEO ، چگونه می توانید به طور قطع بدانید که به پیشرفت و رشد کسب و کار شما کمک می کند؟ اگرچه هیچ گوی بلوری وجود ندارد که بتواند ارقام ملموسی از میزان رشد تجارت شما با خدمات جستجوگرها ارائه دهد ، اما می توانید مطمئن باشید که سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو رشد می کند ، بازدید بیشتری کسب می کند و مشتری های بیشتری را تبدیل می کند.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله به طور کامل به کاشت مو و نکات و موارد مربوط به آن می پردازیم و این عمل زیبایی تهاجمی را با یکدیگر بررسی می کنیم.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یا پیوند موی طبیعی، به برداشت و انتقال فولیکول های مو از قسمت های قابل برداشت که بانک مو نامیده میشود یا قسمت هایی از بدن مثل ریش و سینه، و کاشت آن در قسمت هایی است که دچار ریزش (طاسی) شده اند، گفته می شود.

متقاضیان کاشت مو آقایان و خانم هایی هستند که از طاسی وراثتی، و یا ریزش مو رنج می برند و زیبایی و جذابیت آن ها تحت شعاع این طاسی قرار گرفته است. البته ریزش مو دلایل دیگری مانند تغذیه، بیماری های هورمونی و موارد دیگر باشد.

کاشت مو چیست

مراحل کاشت مو چیست؟

برداشت گرافت مو

اولین مرحله از کاشت مو، برداشت مو از بانک مو میباشد خوب است بدانید که به موهای برداشته شده از بانک مو گرافت مو میگویند. به هر یک از این دسته های یک تا چهار تایی مو، گرافت گفته می شود .

یعنی هر گرافت عبارتست از یک یا چند پیاز مو که ساقه ی آنها از یک نقطه از پوست خارج شده اند.

آماده سازی گرافت های مو

پس از استخراج، واحدهای فولیکولی در محلول نگهداری مناسب قرار داده می شوند تا حیات آن حفظ شود. تیم جراحی به کمک عینک های ذره بینی شروع به آماده سازی واحد های فولیکولی و چراغ های LED (به منظور حفظ دمای مناسب است) می کند. آماده سازی و نگهداری مناسب واحدهای فولیکولی، عامل اصلی موفقیت آمیز بودن کاشت مو است.

نگهداری از گرافت های مو

نگهداری مناسب از واحدهای فولیکولی برای بقای فولیکول های مو در مدتی که خارج از بدن هستند، بسیار مهم و حیاتی است. واحدهای فولیکولی باید هیدراته (آب دار) و در دمای ایده آل، در ظرف هایی که در دمای پایین آماده سازی شده اند بمانند تا زمانی که زمان مناسب کاشت فولیکول ها فرا برسد. زمانی که روند استخراج پایان یافت، بیمار فرصتی نیم تا یک ساعته برای استراحت و صرف یک وعده ی غذایی سبک دارد.

کاشت واحدهای گرافت مو

در این مرحله، واحدهای فولیکولی برداشته شده، با استفاده از بی حسی موضعی در نواحی دریافت کننده کاشته می شوند. دکتری که واحد های فولیکولی را می کارد، هنگام کاشت هر واحد فولیکولی عمق، زاویه داری (خمیدگی به جلو و پایین) و جهت رشد موها را مشخص خواهد کرد.

کاشت مو به روش های مختلف

معایب کاشت مو چیست؟

عوارض جانبی عمومی چیست؟

حساسیت به داروی بی‌حسی، عوارض عمومی جراحی، عوارض اتاق عمل، عفونت، درد، خارش، ورم و اِدِم ، سرفه و سکسکه 

عوارض روش FUT چیست؟ 

خونریزی، التهاب فولیکول‌ها، نکروز و عفونت، بی‌حسی طولانی، درد ماندگار، باز شدن بخیه‌ها، ایجاد اسکار و زخم گوشتی، ریزش مو شوکی 

عوارض روش FIT چیست؟ 

تنک شدن ناحیه بانک مو، اسکارهای نقطه‌ای، ریزش مو شوکی، دفن شدن، فولیکول‌ها، برداشت بیش از حد، کیست‌های زیر پوستی 

عوارض ناحیه‌ی گیرنده شامل چه مواردی می‌شود؟ 

خط رویش ضعیف، تراکم کم و ظاهر عروسکی، ورم در ناحیه‌ی گیرنده، جوش و التهاب فولیکول‌ها، ریزش موی شوکی، خونریزی

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان پوست و موی آنیل میتوانید از طریق سایت آنیل با متخصصان و پزشکان آنیل تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

سئواینجا یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو سایت در تهران است که باعث رشد و گسترش کسب و کار شما می‌شود و ارائه دهنده خدمات سئو سایت در تهران و شهرستان‌ها به صورت تضمینی است. برای اینکه بدانیم خدمات سئو سایت در تهران و شهرستان ها شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات سئو سایت

سئو چیست؟

سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) وب سایت است تا وب سایت آن به راحتی در اینترنت پیدا شود. SEO در درجه اول بر بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING متمرکز است. هرچه یک وب سایت در رتبه بندی موتور جستجو بالاتر باشد، احتمال بازدید از آن بیشتر است. وقتی وب سایت بازدید بیشتری دارد، احتمال سود بیشتر وجود دارد.

آیا انواع مختلفی از خدمات سئو سایت در تهران وجود دارد؟ اگر چنین است، آنها چه هستند؟

چندین نوع مختلف خدمات سئو سایت در تهران وجود دارد. لطفاً در زیر شرح انواع خدمات SEO را پیدا کنید:

1. سئو تکنیکال: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.

            کارایی کد

عامل مهمی برای بهینه سازی وب سایت ، کارایی کدی است که وب سایت با آن توسعه یافته است. کد ناکارآمد می تواند زمان بارگیری وب سایت را کاهش داده و کد را به متن (محتوای صفحه) تبدیل کند. وقتی ما محتوای درون صفحه را بهینه می کنیم، وقتی کد وب سایت به حداقل می رسد، بهینه سازی توسط Google بهتر دریافت می شود. Google وقتی کد کمتری دارد، معنای واقعی یک صفحه را به راحتی درک می کند. این به بهبود رتبه کمک می کند.

            سرعت وب سایت

الگوریتم رتبه بندی Google برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرسش پاسخ می دهند، Google همچنین در رتبه بندی سرعت وب سایت نیز نقش دارد. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتر را به بازدید کننده وب سایت ارائه می دهد. همه موارد دیگر برابر هستند ، Google یک وب سایت سریعتر قبل از یک سایت کندتر ارائه می دهد زیرا یک بازدید کننده به احتمال زیاد تجربه بهتری از وب سایت سریعتر خواهد داشت. زمان بارگیری صفحه باید زیر 2.5 ثانیه باشد.

 

خدمات سئو سایت در تهران

 

            پاسخگویی موبایل

یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی پاسخگو بودن یک وب سایت است، به این معنی که طرح وب سایت متناسب با نوع دستگاه مورد استفاده برای مشاهده وب سایت است. وقتی یک وب سایت پاسخگو است، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وب سایت هایی که پاسخگو نیستند سعی می کنند کل عرض یک صفحه وب را که برای دسک تاپ روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی قرار دارد، بگیرند. برای متناسب کردن صفحه، باید از محتوای صفحه کم شود، که به طور معمول صفحه را غیر قابل مشاهده می کند. همه موارد دیگر برابر هستند، Google یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر پاسخگو ارائه می دهد.

 

            SSL / HTTPS

Google مانند کاربران خود وب سایت هایی را که ایمن هستند ترجیح می دهد. یک وب سایت با بدافزار نمونه ای افراطی از یک وب سایت ضعیف و ناامن است. مطمئناً ، هیچ کس نمی خواهد با مراجعه به وب سایتی که ایمن نیست ، رایانه خود را آلوده کند. گوگل با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS نسبت به سایت های HTTP پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را افزایش داده است.

 

HTTPS به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود. SSL مخفف Secured Socket Layer است. این یک پروتکل ارتباطی است که باعث ایجاد ارتباط ایمن بین بازدید کننده و وب سایت می شود. محافظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای Google مهم است ، بنابراین ، آنها وب سایتی را که دارای SSL محافظت شده باشد (https) نسبت به وب سایتی که (http) نیست رتبه بندی می کنند.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد برای مسائل حقوقی خود نیاز به وکیلی مجرب و با تجربه دارند. به عنوان مثال شخصی که صاحب یک کسب و کار است برای شرکت خود احتیاج به وکیل رایگان دارد و یا فردی که قصد طلاق از همسرش را دارد نیز نیاز به وکیلی دارد که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد.

نکته‌ای که برای انتخاب بهترین وکیل رایگان باید در اولویت قرار داد تجربه، دانش و مهارت اوست و مهم نیست وکیل خانم را برای پرونده خود انتخاب کنید یا آقا. ولی در بعضی افراد ترجیح میدهند یک وکیل خانم را برای پرونده خود انتخاب کنند. به همین منظور در این مقاله به بررسی این موضوع و مزایایی که وکیل خانم میتواند در حل پرونده‌های حقوقی داشته باشد؛ بپردازیم. همچنین در آخر به این موضوع می پردازیم که چطور باید بهترین وکیل رایگان را با استفاده از اپلیکیشن وکیل یافت.

مزایای وکیل خانم

مزایای وکیل زن و استفاده از خدمات مشاوره حقوقی وی عبارتند از:

  • اولین نکته این است که در پرونده هایی که موکل خانم است شاید بهتر باشد وکیل، خانم باشد. چرا که یکی از الزامات وکالت، رابطه تنگاتنگ وکیل و موکل است. بنابراین استفاده از وکیل خانم برای موکل زن بسیار بهتر است.

  • همچنین وکیل زن در پرونده های خانواده عملکرد بهتری دارد. زیرا در پرونده های خانواده عمدتا زنان و کودکان قشر آسیب‌پذیر هستند و یک زن در این شرایط به دلیل احساساتی که نسبت به هم جنس خود و نیز کودکان دارد می‌تواند در احقاق حق از این گروه نقش بسزایی داشته باشد.

  • معمولا دقت نظر بهتری دارد و جزئیات بیشتری از پرونده را مدنظر قرار می‌دهد. این امر به دلیل ویژگی‌های خاص زنان است. چرا که زنان معمولا جزئی نگر تر بوده و به همین سبب با دقت زیادی پرونده را بررسی میکند.

چگونه بهترین وکیل خانم را بیابیم؟

در انتخاب بهترین وکیل خانم دقت داشته باشید. زیرا انتخاب یک وکیل رایگان خوب در انجام یک پروژه بسیار موثر است و این وکیل رایگان یا غیر رایگان می باشد که می تواند نقش بسزایی در امور وکالتی شما داشته باشد. برای یافتن بهترین وکیل خانم حتما نکات زیر را لحاظ کنید:

1- تحقیق کنید که وکیل رایگان مورد نظر دارای تجربه و دانش بالا باشد زیرا باید از توانایی ها و تجربه و حسن اخلاق بهترین وکیل رایگان مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد ، به دستان با  کفایت وی بسپارید.

2- به تبلیغات اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. برای اطلاع از سابقه وکیل مورد نظر می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید.

3-سن و جنس وکیل را به عنوان معیار خود در نظر نگیرید. چرا که این موضوع ملاک و معیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز اهمیت چندانی ندارد چرا که ملاک اصلی علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

4- ویژگی های بهترین وکیل خانم را در نظر بگیرید. اولین ویژگی که بهترین وکیل باید داشته باشد این است که به تعهدات و وظایف قراردادی خود عمل کند. به علاوه یک وکیل خوب باید به وظایف قانونی و اخلاقی عمل کند.

با کمک شهرداد، میتوانید بهترین وکیل خانم را بیابید چرا که اپلیکیشن شهرداد قادر می باشد متناسب با پرونده شما، بهترین وکیل را معرفی کند. اگر شما در انتخاب بهترین وکیل دچار سردرگمی شدید می توانید از مشاوره شهرداد استفاده کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند. همچنین شما می توانید از شهرداد به عنوان یک وکیل رایگان استفاده کنید و به راحتی مشکلات حقوقی خود را حل کنید.

  • لوازم یدکی خودرو