yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

موبایل یکی از وسیله هایی است که امروزه کاربرد بسیاری دارد. به همین دلیل برای خرید موبایل با ویژگی ها و مشخصات مورد نظر ما یکی از دغدغه های اصلی ما می باشد. برای خرید موبایل فاکتور های زیادی وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم. در این مطلب می خواهیم به عوامل موثر در خرید گوشی موبایل و همچنین گوشی اقتصادی اشاره کنیم.

یکی از موضوعات مهم حین خرید گوشی این است که در درجه اول نیاز خود از گوشی و همچنین توقعی که از یک گوشی موبایل داریم را مشخص کنیم. برای برخی از کاربران یک سری ویژگی ها در اولویت قرار دارد. به عنوان مثال دوربین گوشی موبایل برای برخی از افراد بسیار مهم است در صورتی که برای برخی دیگر باتری یا نمایشگر گوشی در اولویت قرار دارد. 

خرید موبایل

در ادامه به برخی از مهمترین عوامل قبل از خرید موبایل اشاره می کنیم.

  • قیمت گوشی یکی از موارد مهم در خرید گوشی است که باید در نظر گرفته شود. قبل از خرید موبایل بر اساس اولویت خود باید محدوده قیمتی که مورد نظر ماست را مشخص نماییم.

  • سیستم عامل گوشی نیز که به عنوان رابط میان کاربر و گوشی عمل می کند از عوامل موثر بر خرید موبایل و قیمت آن می باشد. سیستم عامل های گوشی های هوشمند به طور کل به دو دسته اندروید و IOS تقسیم می شود.

  • مورد بعدی در خرید موبایل طراحی و کیفیت ساخت گوشی است که باید در نظر بگیریم. 

  • مورد مهم دیگر که قبل از خرید موبایل باید به آن توجه کنیم، جنس بدنه موبایل است، زیرا هر چه قدر جنس بدنه باکیفیت تر باشد طول عمر گوشی نیز بیشتر خواهد بود.

بهترین گوشی اقتصادی

ما در دوره ای هستیم که قیمت گوشی های هوشمند به شدت در حال افزایش می باشد، و خریدن یک گوشی اقتصادی که خوب و با کیفیت باشد بسیار مشکل است. 

از آنجایی که گوش های با کیفیت وبا قابلیت های خوب و کاربردی قیمت بالاتری دارد لذا شرکت های زیادی وجود دارند که تلاش می کنند در این شرایط گوشی اقتصادی خوب و به صرفه ای را وارد بازار کنند تا علاوه بر قیمت مناسب آن از قابلیت های نسبتا خوبی هم برخوردار باشد.

در حال حاضر گوشی های اقتصادی که در بازار وجود دارند محدوده قیمتی آنها از 5/1 تا 5/4 میلیون تومان است. سیستم عامل همه این گوشی ها اندروید می باشد. گوشی هایی که در محدوده قیمتی 4 میلیون تومان قرار دارند معمولا این توانایی را دارند که نیاز های افراد را تا حد قابل قبولی برطرف کنند. 

با توجه به این موارد برای خرید گوشی اقتصادی تا محدوده قیمتی 4 میلیون تومان می توانیم گوشی خود را از میان برند های هواوی، سامسونگ، نوکیا، شیائومی انتخاب کنیم.

گوشی اقتصادی

جمع بندی

با همه این احوال قبل از خرید این گوشی ها باید این مورد را بپذیریم که آنها برچسب اقتصادی را با خود همراه دارند.  لذا باید برای خرید گوشی اقتصادی سطح انتظارات خود را با توجه به هزینه ای که برای آن می پردازیم کمتر کنیم. 








 

 




 

  • ۰۰/۰۶/۱۶
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی