yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موبایل یکی از وسیله هایی است که امروزه کاربرد بسیاری دارد. به همین دلیل برای خرید موبایل با ویژگی ها و مشخصات مورد نظر ما یکی از دغدغه های اصلی ما می باشد. برای خرید موبایل فاکتور های زیادی وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم. در این مطلب می خواهیم به عوامل موثر در خرید گوشی موبایل و همچنین گوشی اقتصادی اشاره کنیم.

یکی از موضوعات مهم حین خرید گوشی این است که در درجه اول نیاز خود از گوشی و همچنین توقعی که از یک گوشی موبایل داریم را مشخص کنیم. برای برخی از کاربران یک سری ویژگی ها در اولویت قرار دارد. به عنوان مثال دوربین گوشی موبایل برای برخی از افراد بسیار مهم است در صورتی که برای برخی دیگر باتری یا نمایشگر گوشی در اولویت قرار دارد. 

خرید موبایل

در ادامه به برخی از مهمترین عوامل قبل از خرید موبایل اشاره می کنیم.

  • قیمت گوشی یکی از موارد مهم در خرید گوشی است که باید در نظر گرفته شود. قبل از خرید موبایل بر اساس اولویت خود باید محدوده قیمتی که مورد نظر ماست را مشخص نماییم.

  • سیستم عامل گوشی نیز که به عنوان رابط میان کاربر و گوشی عمل می کند از عوامل موثر بر خرید موبایل و قیمت آن می باشد. سیستم عامل های گوشی های هوشمند به طور کل به دو دسته اندروید و IOS تقسیم می شود.

  • مورد بعدی در خرید موبایل طراحی و کیفیت ساخت گوشی است که باید در نظر بگیریم. 

  • مورد مهم دیگر که قبل از خرید موبایل باید به آن توجه کنیم، جنس بدنه موبایل است، زیرا هر چه قدر جنس بدنه باکیفیت تر باشد طول عمر گوشی نیز بیشتر خواهد بود.

بهترین گوشی اقتصادی

ما در دوره ای هستیم که قیمت گوشی های هوشمند به شدت در حال افزایش می باشد، و خریدن یک گوشی اقتصادی که خوب و با کیفیت باشد بسیار مشکل است. 

از آنجایی که گوش های با کیفیت وبا قابلیت های خوب و کاربردی قیمت بالاتری دارد لذا شرکت های زیادی وجود دارند که تلاش می کنند در این شرایط گوشی اقتصادی خوب و به صرفه ای را وارد بازار کنند تا علاوه بر قیمت مناسب آن از قابلیت های نسبتا خوبی هم برخوردار باشد.

در حال حاضر گوشی های اقتصادی که در بازار وجود دارند محدوده قیمتی آنها از 5/1 تا 5/4 میلیون تومان است. سیستم عامل همه این گوشی ها اندروید می باشد. گوشی هایی که در محدوده قیمتی 4 میلیون تومان قرار دارند معمولا این توانایی را دارند که نیاز های افراد را تا حد قابل قبولی برطرف کنند. 

با توجه به این موارد برای خرید گوشی اقتصادی تا محدوده قیمتی 4 میلیون تومان می توانیم گوشی خود را از میان برند های هواوی، سامسونگ، نوکیا، شیائومی انتخاب کنیم.

گوشی اقتصادی

جمع بندی

با همه این احوال قبل از خرید این گوشی ها باید این مورد را بپذیریم که آنها برچسب اقتصادی را با خود همراه دارند.  لذا باید برای خرید گوشی اقتصادی سطح انتظارات خود را با توجه به هزینه ای که برای آن می پردازیم کمتر کنیم. 








 

 




 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه های بزرگ صاحبان کسب و کارها و مشاغل مهندسی خرید لباس کار مهندسی متناسب با نیاز و هدف ان کار است. در این مطلب می خواهیم درباره خرید لباس کار مهندسی خارجی صحبت کنیم. 

بررسی لباس کار مهندسی از ان جهت اهمیت دارد که این لباس ها در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند و هر یک از انها برای یک هدف مشخص تولید می شود. 

از آنجایی که لباس کار از مهمترین وسایل ایمنی محیط کار است و با توجه به اینکه هر محیطی خطرات مخصوص به خود را دارد به همین دلیل باید در خرید لباس کاربه ویژه لباس کار مهندسی به مواردی از جمله کیفیت توجه کنیم. در این میان خرید لباس کار مهندسی خارجی در اولویت قرار می گیرد.

مواد مهم در خرید لباس کار مهندسی خارجی 

در خرید لباس کار مهندسی خارجی باید به جنس پارچه، دوخت پارچه زیپ پارچه در صورت امکان و ساز پارچه توجه کنیم.

انواع  لباس کار مهندسی خارجی 

آشنایی با انواع لباس کار مهمترین موضوعی است که حین خرید لباس کار مهندسی خارجی باید در نظر بگیریم، و این کار آسانی نیست و باید متناسب با زمینه کاری و نیازمان اقدام به خرید لباس کار کنیم.

به طور کل چهار دسته کلی برای خرید لباس کار مهندسی خارجی وجود دارد:

لباس کار مهندسی یکسره که در این مدل پیراهن و شلوار به یکدیگر متصل هستند و برای مشاغلی که آلایندگی زیادی دارند مناسب می باشد.

لباس کار مهندسی چند تیکه که معمولا از چند تیکه دوخته شده است. و بالاتنه و شلوار ان ها از یکدیگر جدا می باشند. 

لباس کار مهندسی تک رنگ که این مدل از لباس کاربه صورت یکرنگ تولید می شود و اصولا در کارهای تعمیراتی و آزمایشگاهی استفاده می شود. 

لباس کار مهندسی دو رنگ همانطور که مشخص است با دو رنگ متفاوت تولید می شود. که معمولا یک رنگ ان برای تزئین و یک رنگ ان هم به صورت غالب استفاده می شود.

خرید لباس کار مهندسی خارجی

نکات ایمنی لباس کار خارجی

  • سایز لباس باید متناسب با فرد باشد و به راحتی پوشیده شود.

  • لباس کار خارجی در مقابل لکه ماندگاری دارد و به آسانی کثیف نمی شود. 

  • جنس پارچه لباس باید قابل شستشو و هنگام تماس با آب رنگ خود را از دست ندهد. 

  • جنس لباس کار و همچنین نوع آن باید متناسب با شرایط آب و هوای منطقه و همچنین نوع کار مشخص شود. 

  • مورد دیگر اینکه لباس کار خارجی باید در مقابل آتش مقاومت داشته باشد.

کلام اخر

در پایان باید بگوییم که اخرین مورد در خرید لباس کار مهندسی خارجی، پیدا کردن محل مناسب برای خرید است، که ما می توانیم از میان خرید حضوری و خرید اینترنتی یکی را انتخاب کنیم. هر کدام از این روش ها معایب و مزایایی دارد و به خود فرد بستگی دارد.

 خرید اینترنتی در عین سادگی فرد می تواند بدن تبلیغ شخص فروشنده بالاترین کیفیت را انتخاب کند. در عوض در خرید حضوری فرد این فرصت را دارد که در همان محل فروش لباس را امتحان کرده و بهترین کیفیت و اندازه مناسب را برای خود برگزیند.

 




 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

افرادی که قصد خرید هارد بخصوص از نوع اکسترنال را دارند، اصولا به دو دسته تقسیم می‌شوند. کسانی که بر خرید باکیفیت‌ترین و لوکس‌ترین محصولات بازار تاکید دارند و کسانی که برندهای قدیمی و امتحان پس داده مورد اعتماد آنهاست. در دو سر این طیف‌ها، معمولا هواداران هارد سیلیکون پاور قرار دارند.

اگر امروز برای خرید هارد اکسترنال به فضای اینترنت مراجعه کنید، می‌بینید که برخی نام‌ها نزد گیک‌های سخت افزاری بیش از سایرین مطرح هستند. دلیل این امر را میتوان در مثال‌های متعددی ذکر کرد. اما به طور خلاصه مهم‌ترین دلایل آن سابقه‌ی برندها و مدل‌های مختلف در عملکرد و دوام آنان است.

 در این میان برندهایی مانند ترنسند یا ای دیتا کم کم جایگاه خود را از دست داده اند و برندهایی مثل هارد وسترن دیجیتال یا هارد سیلیکون پاور سهم بازار را ازآن خود کرده اند. اما دلیل این امرچه چیزی می تواند باشد.

 

هارد سیلیکون پاور وارد می‌شود!

با این وجود هارد وسترن دیجیتال دارای معایبی هم هست. نخستین عامل حساسیت آن به ضربه و یا ناملایمات محیطی بود که باعث از دست رفتن اطلاعات زیادی برای کاربران می‌شده است. جز آن، عملکرد این هارد همچنان جای بهتر شدن داشت. ظاهر ساده و مکعبی این تجهیزات نیز باعث دلزدگی مخاطبان آن شده بود.

نخستین روز های تولید هارد وسترن دیجیتال

زمانی که هارد های HDD برای اولین بار وارد بازار شدند از برندهایی مانند توشیبا یا کینگستون بودند که امروزه دیگر از آنان داخل بازار موجود نیست. این هاردها علاوه بر تولید گرما و صدای زیاد نیاز به وصل به جریان برق هم داشتند. همچنین حداکثر فضای هاردها کمتر از پانصد گیگابایت بود. در آن زمان ورود هارد اکسترنال قابل حمل یک سوپرایز بزرگ برای دوستداران کامپیوتر و سخت‌افزار بود.

کدام هارد را از بازار تهیه کنیم؟

پاسخ به این سؤال را خود شما باید متوجه شوید. آیا به دنبال یک هارد مقرون به صرفه هستید ونمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی را صرف کنید؟ یا بهترین‌های بازار را میخواهید که در برابر هر چیزی مقاومت کنند تا اطلاعات عزیز شما با خطر مواجه نگردند؟ انتخاب تنها با شماست.

بررسی کیفیت هارد سیلیکون پاور

هارد سیلیکون پاور از همان ابتدای ورود به بازار خود را به عنوان یک کمپانی سطح بالای های-تک در تولید انواع حافظه‌های دیجیتال معرفی نمود. ویژگی این کمپانی تایوانی، کیفیت ساخت بالا و طراحی منحصر به فرد آنان بود. هارد سیلیکون پاور با شروع عرضه‌ی سری آرمور، این ویژگی خود را به رخ همگان کشد.

هارد سیلیکون پاور با ورود خود به بازار کیفیت‌های جدید را به کاربران معرفی نمود. این برند آسیایی در هاردهای تولیدی خود با اخذ استانداردهای نظامی مقاومت حیرت‌انگیز محصولات هاردها را در برابر ضربه، شوک الکتریکی، آب وغبار به رخ کشد. همچنین هارد سیلیکون پاور با طراحی‌ها بسیار زیبا ومتنوع خود از کاربران دلبری می‌کرد و هر کسی با دیدن یک مدل هارد سیلیکون پاور آرزوی داشتن یکی از آنان را داشت.

در حال حاضر بزرگترین ضعف در هارد سیلیکون پاور، قیمت بالای آن است.

کلام آخر

اگر مایل هستید که اطلاعات بیشتر و جامع تری را درباره سخت افزار کامپیوتر به ویژه هارد سیلیکون پاور و هارد اکسترنال ای دیتا کسب کنید ما به شما وبسایت لوتوس را معرفی می‌کنیم.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

 

هر فردی که جراحی بینی با لیزر را انجام میدهد  ، باید حداقل یک بار با خود فکر کرده باشد که هزینه عمل بینی با لیزر چقدر است. خوب  ما در بخش سوم مقاله به بحث هزینه عمل بینی با لیزر می پردازیم. بنابراین ، به خواندن ادامه دهید. به یک بینی کامل بدون جراحی دست پیدا کنید! جراحی بینی با لیزر یک عمل بینی 5 دقیقه ای است که با هدف بهبود تغییر شکل پل بینی انجام می شود. فقط به بیهوشی موضعی نیاز دارد و در اصلاح انسدادهای راه بینی  موثر است. لیزر حرارتی تولید می کند که غضروف را نرم کرده تا بتوان آن را تغییر داد یا دوباره به آن شکل داد تا شکل بینی بهتری داشته باشید و تنفس بهتر شود. 

عمل بینی با لیزر

عمل بینی با لیزر در مقابل جراحی بینی سنتی

 برای افرادی که بینی انحرافی و بزرگی دارند ، جراحی بینی با لیزر توصیه نمی شود. آنها نیاز به جراحی های بزرگ بینی دارند. در مقابل ، درمان با لیزر برای تغییر شکل های جزئی بینی مانند انسداد ، سینوزیت و غیره موثر است. این یک تکنیک عملی و ایمن است و عوارض جانبی عمده ای ندارد. 

توصیه مهم: اگر فکر می کنید ممکن است چندین مشکل بینی دارید، با پزشک خود تماس بگیرید. او درمانهای متعددی را همزمان با بیهوشی یکسان انجام خواهد داد. 

عمل بینی با لیزر

هزینه عمل بینی با  لیزر در سال 1400:

 کلینیک را صرفاً بر اساس هزینه انتخاب نکنید. همیشه ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که فکر می کنید به نتایج دلخواه شما می رسید. "مقرون به صرفه بودن" اولین چیزی است که به طور طبیعی وقتی به خرج کردن پول در هر چیزی فکر می کنیم به جز تنیجه. به طور مشابه ، وقتی صحبت از هزینه عمل بینی با لیزر رایج ترین سوال است که بیماران می پرسند. خوب ، پزشکان معمولاً محدوده ای را ارائه می دهند زیرا عوامل زیادی می توانند بر آن تاثیر بگذارند ، به عنوان مثال: برخی از بیماران ممکن است نیاز به تغییرات کوچکتر داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر می توانند بازسازی کامل بینی را انتخاب کنند ، بنابراین هزینه عمل بینی با لیزر بر این اساس متفاوت خواهد بود.

عمل بینی با لیزر

 توجه داشته باشید که این هزینه شامل هزینه های تسهیلاتی که کلینیک در اختیار شما قرار می دهد ، هزینه جراح، متخصص بیهوشی و هزینه های مراقبت های بعدی نمی باشد. سایر هزینه های اضافی که ممکن است با آن روبرو شوید عبارتند از: داروها بیهوشی مراقبت های بعد از جراحی و آزمایشات.

سه عامل اصلی تعیین کننده هزینه:

 شهرت کلینیک: هزینه جراحی بینی تا حد زیادی به شهرت پزشک بستگی دارد. اگر محبوب ترین کلینیک را برای عمل خود انتخاب کنید ، مطمئناً هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. به همین ترتیب ، موقعیت جغرافیایی مرکز مراقبت های بهداشتی نیز بر آن تاثیر می گذارد. 

تجربه پزشک: تجربه پزشک بسیار مهم است. برای جراحان زیبایی مجرب باید کمی بیشتر از جراحان مبتدی هزینه کنید. با این حال ، هرگز با پزشکان ارزان قیمت ملاقات نکنید زیرا احتمالاً آنها درمان را به درستی انجام نمی دهند. 

ناهنجاری بینی: نوع بدشکلی بینی برای رفع آن نیز بر هزینه جراحی بینی با لیزر تاثیر می گذارد. برای ارزیابی هزینه کل باید با یک جراح زیبایی مشورت کنید. 

غذای آماده: جراحی های بینی از جمله محبوب ترین و ترجیح داده شده ترین جراحی های زیبایی در ایران هستند و بنابراین روز به روز گران تر می شوند. هزینه جراحی لیزر بینی به طور معمول بستگی به هزینه جراح ، کیفیت محل عمل ، ابزار مورد نیاز برای عمل و هزینه متخصص بیهوشی دارد. برای یافتن قیمت نهایی باید به متخصص مراجعه کنید.

 رزرو نوبت: در کلینیک عمل بینی کلینیک تخصصی عمل بینی (amal-bini.com)، ما سعی می کنیم درمان شما را تا حد ممکن مقرون به صرفه انجام دهیم. ما گزینه های مختلف مالی را برای کمک به شما در مشکلات مالی ارائه می دهیم. قرار ملاقات خود را امروز برنامه ریزی کنید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

در ابتدای سال‌های فراگیری عمل بینی عروسکی پزشکان بعد از رفع مشکل و انحرافات به شکلی به بینی فرم می‌دانند که در نگاه اول قابل تشخیص بود و در مواردی حتی امکان تحمل این میزان تغییر و اغراق در فرم بینی قابل تحمل نبود. در این مقاله از مجموعه ویکی درمان در خصوص عمل بینی عروسکی و هزینه عمل بینی عروسکی راهنمای جامعی ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

عمل بینی عروسکی

 

عمل بینی عروسکی را بیشتر بشناسید.

 

مرکزی‌ترین عضو صورت بینی است که تاثیر بسزایی در تعادل چهره و تناسب اعضای صورت با یکدیگر دارد. به همین دلیل انتخاب مدل بینی نیازمند  است. حال در خصوص افرادی که قصد دارند عمل بینی عروسکی انجام دهند این مورد بیشتر باید لحاظ شود. عمل بینی عروسکی برای افرادی که بینی بزرگ و گوشتی دارند اصلا مناسب نیت و توصیه نمی‌شود. 

 

دلیل اینکه عمل بینی عروسکی به افرادی با بینی‌های گوشتی پیشنهاد نمی‌شود تفاوت حاصل از قبل و بعد از عمل است. نکته دیگری که به آن نیز پیشتر اشاره شد عدم تناسب و هماهنگی یک بینی حال از عمل بینی عروسکی با چهره‌ای درست است.

 

 واقعیت امر این است که تناسب هر بینی با دیگر عضو‌های چهره نقص و انحرافات آن را کمتر نشان می‌دهد اما هنگامی که شخص این نقص را از بین می‌برد و به تغییر شکل اساسی فکر می‌کند مجدد نقصی دیگر پدید می‌آید. رفع بی تناسبی چهره و بینی بی نقص شخص را به فکر دیگر عمل‌های زیبایی می‌اندازد.

 

ویژگی‌های ظاهری یک بینی حاصل از عمل بینی عروسکی، تیغه بینی نازک و نوک بین سر بالا است که سوراخ‌های بینی در آن بسیار کوچک است. افرادی که دارای بافت بینی مستحکم و پوست نازک هستند نتیجه‌ای ملموس‌تر خواهند گرفت و جزئیات درمان برایشان قابل تشخیص و مشاهده است.

هزینه عمل بینی

 

هزینه عمل بینی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

 

هزینه عمل بینی عروسکی تفاوت زیادی با هزینه بینی معمولی ندارد و عواملی که در هزینه بینی طبیعی بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند در عمل بینی عروسکی نیز صدق می‌کنند.

 

تجربه جراح بینی اولین موردی است که در هزینه عمل بینی نقش دارد. پزشکی که به دلیل اعتبار و مهارتش در این زمینه تجربه جراحی زیادی دارد و به جزئیات کار مسلط است به طور طبیعی از دستمزد بالا‌تری برخوردار است.

 

دومین موردی که در هزینه عمل بینی تاثیرگذار است نوع بینی است. بعضی افراد با بینی گوشتی و غضروفی به دلیل اینکه باید وقت و مهارت بیشتری در حین جراحی بکار گرفته شود هزینه‌ بیشتری خواهد داشت. در مورد دیگری مانند عمل ترمیمی که توسط پزشک دیگری انجام شود هزینه عمل بینی بیشتری تعیین می‌شود.

 

کلام آخر

در این مقاله از مجموعه ویکی درمان به طور کامل در خصوص عمل بینی عروسکی توضیح داده شد. افراد کاندیدا و تفاوت این عمل با عمل بینی طبیعی و عوامل تاثیرگذار بر هزینه بینی عروسکی در این مقاله بررسی شد. در صورت تمایل می‌توانید به مقاله‌های بیشتری از مجموعه ویکی درمان از طریق آدرس https://wikidarman.com/ دسترسی داشته باشید.


 

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

یکی از اقدامات اولیه در فرایند ارتودنسی کشیدن یک الی دو دندان برای باز شدن فضای فک است. در این بین افرادی نیز هستند که نیازی به کشیدن دندان ندارند و در گذشته تعدادی دندان نیز از دست داده اند. در این شرایط ارتودنسی به سادگی نمی‌تواند فضای بین دندان‌ها را پر کند و نیاز است که با درمان ایمپلنت جلو رفت.


 

ارتودنسی

 

درمان ارتودنسی را بیشتر بشناسید.

 

قالب فک و دندان‌ها از یک استاندارد طبیعی برخوردار است که در افرادی این اجاگذاری‌های طبیعی به درستی انجام نشده است. این نقص در فک و دندان‌ها می‌تواند از طریق ژن و عوامل محیطی تاثیر گرفته باشد. درمان ارتودنسی با استفاده از أنواع روش‌ها متناسب با هر فرد به تغییر این الگو رشد در دندان‌ها می‌شود و آن‌ها را به حالت استاندارد و طبیعی خود برمی‌گرداند.

 

ارتودنسی باید در بازه سنی مناسب خود انجام شود چرا ک هبا گذشت از. این محدوده سنی درمان سخت و طولانی‌تری در پیش خواهد بود. از سن ۱۰ تا ۱۷ سال بهترین بازه زمانی برای اقدام به این درمان است چرا که صفحه رشد فک و دندان‌ها هنو به صورت کامل ثابت نشده است و امکان ایجاد تغییرات و حرکت دندان‌ها است.

 

ایمپلنت

 

درمان ایمپلنت را بیشتر بشناسید.

 

ایمپلنت سریع‌ترین و بی ضرر‌ترین درمان برای جبران دندان‌های از دست رفته است. هنگامی فرد دندانش را به صورت کامل از ریشه از دست می‌دهد برای جبران این فضای خالی و درمان آن می‌واند از ایمپلنت استفاده کند. ایمپلنت پیچی ایست که در درون لثه جا‌گذاری می‌شود و حکم ریشه دندان را دارد که وظیفه نگهداری تاج دندان را به عهده می‌گیرد. 

 

در انتهای این پیچ در بالای لثه، تاج دندان که کاملا مشابه یک دندادن طبیعی شبیه‌سازی شده است قرار می‌گیرد. از مزایای ایمپلنت می‌توان به بازگشت زیبایی و ظاهر مطلوب، هضم بهتر، جبران کجی فک و... اشاره کرد.


 

ایمپلنت

 

درمان ارتودنسی همراه با ایمپلنت را بیشتر بشناسید.

 

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد فرایند درمان ارتودنسی در برخی افراد به دلیل فاصله زیاد بینی دندان‌ها و یا نبود دندان‌های کافی به مشکل بر ‌می‌خورد و راه‌حل این مشکل ایمپلنت یک الی دو دندان است. برای انجام این درمان می‌بایست با سیم‌کشی تخصصی ارتودنتیست فضای ایمپلنت مشخص شود. سپس متخصص ایمپلنت فرایند درمان خود را انجام دهد و نوبت به ایمپلنت دوم برسد. توجه داشته باشید انجام ایمپلنت چندین دندان به صورت همزمان امکان پذیر نیست و باید به نوبت و با دقت و تخصص بالا انجام شود.

 

کلام آخر

 

در این مقاله از مجموعه ویکی درمان سعی شد تا تعریفی کامل و دقیق از درمان ارتودنسی و ایمپلنت ارائه شود و مسیر درمانی این دو باهم به طور کامل بررسی گردد. امیدواریم با نکاتی که در این مقاله گفته شد تردیدی در انجام این دو درمان به صورت همزمان نداشته باشید.

منبع:https://wikidarman.com/


 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

قیمت پلی استیشن 5 آنقدر بالا می باشد که یکی از گران ترین کنسول های بازی شناخته شده است. این کنسول ها نیز تقریباً در همه جا به صورت آنلاین موجود نیستند. بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی باعث افزایش این قیمت ها شده.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پلی استیشن

 دلایلی مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت دستگاه ps5 تاثیر می گذارد. تعدادی از این موارد، عبارت است از:

  • عرضه و تقاضا

یکی از قوانین اساسی اقتصاد به عنوان عرضه و تقاضا شناخته می شود. هنگامی که عرضه کم و تقاضا زیاد است، قیمت کالا بر این اساس افزایش می یابد. در حال حاضر، تقریباً PlayStation 5 به اندازه کافی برای راه اندازی وجود ندارد. این بدان معناست که قیمت پلی استیشن های موجود در بازار بسیار بالاتر از حد معمول خواهد بود.

 

فقط به راه اندازی هرگونه کنسول بازی جدید یا فناوری بسیار مورد نیاز فکر کنید. هنگام راه اندازی همه چیز، قیمتها همیشه در بالاترین حد خود قرار دارند. این تا حدی به این دلیل است که شرکت ها می دانند که پذیرندگان اولیه، تمایل بیشتری برای مقاومت در برابر قیمت های بالاتر در اوایل دارند. اما این نیز به این موضوع بستگی دارد که چقدر زود این موارد به پایان می رسد.

قیمت پلی استیشن

  • تاثیرات ویروس کرونا بر روی قیمت پلی استیشن

همه گیری ویروس کرونا بسیاری از جنبه های زندگی ما را تغییر داده است. یکی از مواردی که کمتر مورد بحث قرار گرفته است و در طول دوره همه گیری کرونا تغییر کرده است، نحوه انجام بازی های ویدیویی توسط مردم است.

بر اساس برخی برآوردها، مردم در طول همه گیری کووید، 45 درصد بیشتر از قبل بازی می کنند. این امر می تواند تاثیر زیادی بر هزینه کنسول ها و لوازم جانبی بازی داشته باشد. با ورود افراد بیشتری به بازار، تقاضا برای وسایل بازی بیشتر خواهد شد.

این به طور طبیعی باعث افزایش هزینه و کمیابی جدیدترین مدل های عرضه شده توسط سه شرکت بزرگ بازی سازی کنسول می شود. همانطور که شاهد بودیم کنسول های نینتندو، بارها در طول بیماری کرونا به فروش می رسند، همچنین شاهد فروش سریع کنسول های پلی استیشن 5 هستیم. این امر باعث افزایش هزینه این کنسول ها نیز می شود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پلی استیشن

  • هزینه بالای قطعات باعث افزایش قیمت کنسول شده است

 نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که، قیمت مواد برای ساخت کنسول پلی استیشن 5 چقدر افزایش یافته است. پلی استیشن 5 از نظر تاریخی یکی از ارزان ترین کنسول هایی است که تا کنون با تنظیم تورم منتشر شده است. اما این بدان معنا نیست که وقتی در مورد دلارهای واقعی و پولی که امروز در کیف پول داریم صحبت می کردیم.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله به عوامل موثر در قیمت پلی استیشن اشاره شد، پیدا کردن نمایندگی های فروشی که قیمت پلی استیشن مناسبی را ارائه می دهند، کار بسیار مشکلی می باشد.  بعضی ها حتی از طریق سایت های واسطه، اقدام به خرید از خارج از کشور می کنند. اینگونه سایت ها هم دستمزد بسیار بالایی را دریافت می کنند.

  • لوازم یدکی خودرو