yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بعد از فوت کسی که از نظر قانون مرده به حساب بیاید انحصار وراثت انجام می گیرد. انحصار وراثت یعنی سهم تک تک وراث بعد از فوت موت مشخص شود. در هر پرونده انحصار وراثت در مرحله اول باید مشخص شود چه کسانی ارث می برند. در این مقاله می خواهیم درباره مراحل انحصار وراثت صحبت کنیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

انحصار وراثت چیست

چه کسانی از متوفی ارث می برند؟

کسانی که نسبت سببی یا نسبی با متوفی داشته باشند می توانند از متوفی ارث ببرند. نسبت سببی یعنی کسانی به سبب ازدواج با متوفی صاحب ارث می شوند مانند همسر، اما نسبی یعنی کسانی که رابطه خونی با متوفی داشته باشند مانند پدر، مادر و فرزند. وراث به طور کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند:

  • دسته اول: پدر، مادر، همسر فرزند

  • دسته دوم: پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر، برادر

  • دسته سوم: عمه، عمو، خاله، دایی و فرزندان آنها

 

هرکدام از این دسته ها به دسته پایینی اولویت دارند یعنی اگر افراد دسته اول زنده باشند، افراد دسته دوم ارثی نمی برند. نکته دیگر اینکه وراث فقط تنها درصورت پرداخت حقوق دیون و ترکه متوفی می توانند از متوفی ارث ببرند. حقوقی مانند دیون مالی متوفی، قیمت کفن میت، وصیت متوفی و غیره است. اگر از وکیل آنلاین برای مشاوره گرفتن درباره انحصار وراثت استفاده کنید مطمئن باشید که ضرر نمی کنید.

 

آیا داشتن وصیت می تواند وراث بر حق را از ارث محروم کند؟

خیر. اولا اگر کسی وصیت نامه ای تنظیم کرده باشد باید از نظر قانونی اعتبار داشته باشد یعنی قبل از فوت توسط یک وکیل دادگستری مراحل قانونی را طی کند. اما حتی اگر وصیت نامه اعتبار قانونی نیز داشت، مراحل انحصار وراثت هیچ تغییری نمی کند و در مرحله اول به کسانی که وارث بر حق هستند، ارث میرسد.

داشتن وصیت نامه در انحصار وراثت

گواهی انحصار وراثت چگونه صادر می شود؟

 

برای صادر شدن گواهی انحصار وراثت باید مدارکی را به دادگاه ارائه و مراحلی را طی کرد. هر کدام از وراث یا حتی طلبکاران می توانند دادخواست انحصار وراثت به دادگاه شهری که متوفی در آن مستقر بوده تنظیم کنند. اگر محل استقرار متوفی نامعلوم بود شما می توانید به شورای حل اختلاف در شهری که شخص فوت کرده مراجعه کنید.

مدارکی که بابت انحصار وراثت باید تحویل دهید عبارتند از:

  • شناسنامه و گواهی فوت متوفی

بعد از تایید پزشک قانونی باید گواهی فوت را از اداره ثبت احوال تحویل بگیرند و اصل آن را به شورای حل اختلاف ببرند.

  • شناسنامه وارث ها

تمام کسانی که مدعی انحصار وراثت هستند، باید اصل و کپی شناسنامه خود را به شورای حل اختلاف برده تا صحت آن تایید شود.

  • صدور استشهادیه محضر

شورای حل اختلاف بعد از بررسی مدارک و شواهد لیستی از وراث تهیه می کند و تمام کسانی که اسمشان در آن لیست است باید آن را امضا کنند؛ علاوه بر آنها، دو نفر به غیر از وراث باید این استشهادیه را امضا کنند.

  • دریافت گواهی نامه مالیاتی از اداره مالیات

کسانی که در فقره انحصار وراثت هستند باید لیستی از تمام اموال متوفی را تهیه کنند و به شورای حل اختلاف شهری که متوفی در آن ساکن بوده است تحویل دهند. برای درخواست گواهی انحصار وراثت می توان به شورای حل اختلاف آخرین محل اقامت دائمی متوفی مراجعه کرد.
 

نیاز به وکیل در انحصار وراثت

برای انحصار وراثت وکیل بگیریم؟

انحصار وراثت روندی پیچیده و طولانی دارد که ما پیشنهاد می کنیم یا از وکلای خبره و با تجربه شهرداد استفاده کنید یا اینکه از وکیل آنلاین شهرداد بهره ببرید. وکیل آنلاین هزینه بسیار کمتری نسبت به وکیل پایه یک دارد. برای مشاوره گرفتن از وکیل آنلاین با شماره های شهرداد تماس بگیرید.
 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

برخی لذت ها در دنیا با سختی همراه هستند و بعد از آن ها یک ضرر یا دشواری به میان می آید. تقریبا هر راهی که برای تفریح و خوشگذرانی به آن فکر کنید یک آسیب احتمالی در آن وجود دارد. به جز سفر به مکان های جدید که همیشه بهترین تجربه ها را برای شما می سازد. لحظات سفر می تواند زیباترین و به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی برای شما باشد.

جزیره ی کیش یکی از بزرگترین جزایر ایران است که جزو استان هرمزگان محسوب می شود و در سال های اخیر به یکی از قطب های گردشگری ایران و حتی منطقه تبدیل شده است. یکی از کلیدی ترین جاهای هر شهر توریستی رستوران های آن است. زیرا غذاهای هر شهر جذاب ترین جاذبه ی گردشگری آن جاست. در ادامه قصد داریم بهترین رستوران کیش را به شما معرفی کنیم تا زمان حضور در کیش صرف آزمون و خطا نکنید و با خیال راحت از وعده های غذایی خود لذت ببرید. همچنین این رستوران امکان سفارش آنلاین غذا در کیش را هم فراهم کرده است که نحوه سفارش را برای شما توضیح می دهیم.

بهترین رستوران کیش

چرا فودلند بهترین رستوران کیش است؟

در انتخاب بهترین رستوران کیش موارد زیر تحت نظر قرار می دهیم:

  • احترام به مشتری
  • کیفیت غذا
  • سرعت و کیفیت سرویس دهی
  • اگر این چند مورد را در بین رستوران های کیش جستجو کنید، قطعا فودلند را در صدر رستوران ها می یابید. تنوع غذایی یکی از معیارهایی است که هر کس در بررسی یک رستوران به آن توجه می کند. تنوع غذاها در فودلند به حدی بالا است که توقع شما را از دیگر رستوران ها بالا می برد. این تنوع به هیچ وجه باعث کاهش کیفیت غذاها نشده است بلکه هر دسته از غذاها را با بهترین کیفیت در نوع خود می توانید پیدا کنید.

 بهترین رستوران کیش منویی از غذاهای خارجی، داخلی، فست فود و ... را به گرد هم آوردن چند زیر مجموعه ی قوی برای شما آماده می کند. سفارش آنلاین غذا در کیش با استفاده از سایت فودلند کیش امکان پذیر است. سرعت سرویس دهی آنها از خیلی از رستوران های تهران بهتر است. وقتی شما سفارش آنلاین غذا در کیش را با پیتزا امتحان کنید، کاملا متوجه این موضوع می شوید.

فودلند کیش

سفارش آنلاین غذا در کیش را چه طور می توان انجام داد؟

مثلا ظهر یک روز ابری در آبان ماه است و در هوای روح انگیز جزیره کیش در این فصل، شما و عزیزانتان درون هتلی در کیش هستید. شما هوس کرده اید که یک پرس شیشلیک برای ناهار میل کنید و همراهنتان یکی پاستا می خواهد و دیگری پنه سفارش می دهد. سفارش آنلاین غذا در کیش یعنی همه ی اینها با هم آماده ی خوردن باشد. فودکورت کیش با در بهترین زمان ممکن سفارشات شما را آماده و ارسال خواهد کرد. اگر به شماره ی تماس آنها نیاز داشتید، کافی است فودلند کیش را در اینترنت جستجو کنید. سفارش آنلاین غذا در کیش می تواند روی خط تلفن هم انجام شود.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

چک یکی از موارد بسیار پر کاربرد و مهم در معاملات بزرگ و کوچک می باشد. از مزایای چک می توان به جاگیر نبودن و امنیت بالای آن اشاره نمود.

حال چنانچه پس از مراجعه به بانک برای وصول چک، به هر دلیلی این چک برگشت بخورد و بانک برای شما گواهی عدم پرداخت صادر نماید، از طریق راه های مختلفی می‌توانید برای وصول چک برگشتی خود اقدام نمایید.

ما در این مقاله قصد داریم سه راه وصول چک برگشتی را بگوییم. با ما همراه باشید.

چک برگشتی

1. درخواست صدور اجراییه از طریق اجراییه ثبت

راه اول جهت وصول وجه چک برگشتی، درخواست صدور اجراییه از اداره ثبت است، چرا که چک در حکم سند لازم‌الاجرا است و برای اسناد لازم‌الاجرا باید اجراییه صادر شود که به دنبال صدور آن، اموال مدیون توقیف خواهد شد.

براساس ماده ۲ قانون صدور چک، برای صدور اجراییه، شما به عنوان دارنده چک، بایستی عین چک برگشتی و گواهی عدم پرداخت بانک را به اجرای ثبت اسناد محل تسلیم کنید، اجرای ثبت به شرطی دستور اجرا صادر می‌کند که بانک گواهی کرده باشد امضای چک (cheque) با نمونه امضای صادرکننده در بانک کاملا مطابقت داشته باشد.

2. طرح شکایت کیفری صدور چک برگشتی

در صورتی که برای چک صادر شده گواهی عدم پرداخت صادر شده باشد و چک دارای جنبه کیفری باشد از قبیل اینکه چک روز باشد و یا چک جهت تضمین انجام کار یا اجرای یک تعهد نباشد، می‌توانید ظرف شش ماه از صدور گواهی عدم پرداخت، فقط علیه صادرکننده چک، شکایت کیفری مطرح نمایید. شما برای ثبت شکایت نیز باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید. 

وصول چک برگشتی

دارنده چک می‌تواند از دادگاه رسیدگی‌کننده به پرونده تقاضا کند تا صادرکننده را به پرداخت تمامی خسارات و هزینه‌هایی که متحمل شده از جمله خسارت تاخیر تادیه یا هزینه گرفتن وکیل که عرفاً و به طور مستقیم در جهت وصول طلب خود از ناحیه صادرکننده بوده محکوم نماید اعم از آنکه این خسارات و هزینه‌ها مربوط به قبل از صدور حکم یا پس از آن باشد.

3. طرح دادخواست حقوقی مطالبه وجه چک

شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، دادخواستی مبنی بر مطالبه وجه چک برگشتی به ضمیمه گواهی عدم پرداخت بانک ثبت نمایید که پس از آن، دادخواست شما جهت رسیدگی به دادگاه ارسال خواهد شد.

مرجع صالح با بررسی شرح دادخواست و مدارک منضم به آن، تصمیم خواهد گرفت که صادرکننده، ظهرنویس یا ضامن چک را به پرداخت وجه آن محکوم نماید یا خیر. یکی از آثار که حکم محکومیت دادگاه حقوقی می‌تواند داشته باشد، جلب خوانده جهت ادای دین است. 

روش های گفته شده از مهمترین راه های وصول چک برگشتی می باشد. برای آشنایی با راه های دیگر مطالبه چک برگشتی می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

شاید در گذشته توجه چندانی به استفاده از لباس کار و سایر لوازم ایمنی نمیشد اما رفته رفته با پی بردن کافرمایان به اهمیت استفاده از لباس کار مردانه و زنانه، استفاده از این نوع پوشش ها به طرز چشمگیری افزایش یافت. لباس کار مردانه و زنانه استاندارد علاوه بر بالا بردن امنیت افراد، نقش موثری در نظم، حرفه ای بودن و... دارد که می تواند نقش مستقیمی در رشد و پیشرفت هر مجموعه ای داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم هر آنچه که باید درباره یک لباس کار مردانه و زنانه استاندارد و اصل بدانید را توضیح دهیم.

لباس کار

ویژگی های لباس کار مردانه و زنانه استاندارد

  • ضد حریق و نسوز

لباس کار خارجی اصل باید ضد حریق باشد تا اگر جرقه به لباس کارگر اصابت کرد آتش نگیرد. این نوع لباس شاید برای مشاغلی مانند اداری و مدارس کاربرد چندانی نداشته باشد اما برای مشاغلی که با آتش سروکار دارند مانند جوشکاری کاملا ضرورت دارد.

 

  • متشکل از پنبه طبیعی

لباس کار مردانه یا زنانه هرچقدر بیشتر طبیعی باشد بهتر است. منظورمان از طبیعی این است که درصد پنبه به کار رفته در آن زیاد باشد. وجود پلی استر در لباس کار تا حدی الزامیست، چون این ماده از تغییر رنگ لباس و همین طور چروک شدن آن جلوگیری می کند. مناسب ترین و در عین حال ارزان ترین پارچه برای البسه کار، پارچه ترگال کجراه و ساده است که برای مدارس، لباس کار مهندسی، اداری، رستوران و موارد دیگر استفاده می کنند. بهترین و مناسب ترین لباس کار خارجی اصل، ترکیبی از پنبه و پلی استر است. 

 

  • تثبیت رنگ

جنس پارچه باید جوری باشد که با شستشو هرگز رنگش را از دست ندهد. 

  • دوخت لباس کار

دوخت پارچه باید به طور ریز و محکم باشد به طوری که با خم و راست شدن یا کش و قوس آمدن کارگر دوخت ها از هم باز نشوند. پارچه های لباس کار مردانه و زنانه می توانند تک دوخت، دو دوخت و سه دوخت باشد که نوع سه دوخت آن بهتر است.

 

لباس کار خارجی اصل

 

  • مناسب شرایط آب و هوایی منطقه

کاملا واضح است که لباس کار مهندسی و غیر مهندسی باید با شرایط آب و هوایی محل کار هماهنگی و تناسب داشته باشد. اگر کارخانه ای در مناطق سردسیری بود باید لباس کار کارگران به اندازه کافی آنها را گرم نگه دارد و در عین حال از تعرق بیش از حد آنها جلوگیری کند.

  • زیپ شلوار کار

زیپ شلوار کار باید کاملا با کیفیت باشد و به سادگی گیر نکند و خراب نشود

  • رنگ لباس 

در شرکت های مختلف، از رنگ های متفاوت برای البسه کار استفاده می کنند  تا سطوح مختلف کارگران را مشخص کنند. اما علاوه بر سطوح مختلف باید شرایط اقلیمی را نیز در نظر گرفت. اگر کارگران مجبورند در فضای باز و در زیر آفتاب کار کنند، باید رنگ لباس کارشان روشن باشد تا نور خورشید را زیاد به خودشان جلب نکنند. 

 

  • سایز لباس کار

سایز البسه کار باید طوری باشد که نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد. نباید جلوی دست و پای کارگز را بگیرد و مانع انجام کار او شود. 

لباس کار مردانه

نحوه تهیه لباس کار اصل

اگر نگاهی به مغازه های سطح شهر بیندازیم خواهیم دید تولیدی های زیادی وجود دارند که کار دوخت و دوز و تهیه لباس کار مردانه و زنانه را انجام می دهند اما ممکن است نکات گفته شده را رعایت نکنند. فروشگاه اینترنتی یونکس بزرگترین فروشگاه آنلاین در حوزه فروش لوازم ایمنی در ایران می باشد که می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع لباس کار مردانه و زنانه به آن مراجعه نمایید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

 

بعضی از افراد هنوز به اهمیتی که دامنه اینترنتی می تواند  روی موفقیت یا شکست سایت داشته باشد پی نبرده اند. دامنه یا دامین مانند هویت یک سایت است و اگر در انتخاب آن دقت نکنید نه تنها شما را به موفقیت نمی رساند بلکه شما را در این جنگ اینترنتی عقب می اندازد. در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع دامنه اینترنتی و اشتباهاتی که عموم مردم درباره این اسامی میکنند بپردازیم.

دامنه اینترنتی

انواع  مختلف دامنه اینترنتی

دامین ها به طور کلی به ۴دسته تقسیم می شوند

  • دامنه های سلطنتی یا (STLD)

دامین هایی مانند .gov، . edu  به عنوان دامنه های بسیار سطح بالا و در اصطلاح سلطنتی هستند. .gov مخفف government به معنای دولت است و در کشور ما برای سایت های قوه مقننه و مجریه به کار می رود. دامنه اینترنتی .edu نیز برای سایت هایی که از وزارت علوم و تحقیقات مجوز دارند مانند وزارت بهداشت، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی مهم به کار می رود.

 

  • دامنه های دو حرفی یا  (ccTLD)

دامنه های دو حرفی که مخفف نام یک کشور هستند به عنوان بالاترین و مهم ترین دامنه های آن کشور به شمار می رود. به عنوان مثال دامین .IR نشان دهنده سایت های ایرانی هستند یا .us که به اشتباه ما (us) تلقی می شود نشان دهنده دامنه اینترنتی در ایالات متحده آمریکا است.

معروف ترین دامنه های اینترنتی دو حرفی جهان عبارتند از:

 

  • TV: باز هم بعضی از افراد این دامنه اینترنتی را به عنوان نشان دهنده تلویزیون تلقی می کنند در صورتی که این دو حرف نشان دهنده Tuvalu است اما به خاطر تصور اشتباه افراد بیشتر سایت هایی که برنامه های تلویزیونی پخش می کنند از این دامنه اینترنتی استفاده می کنند.

 

  • Biz: مخفف blize و برای وب سایت هایی به کار می رود که در کارهای تجاری و غیر تجاری و به صورت کلی در کار business هستند.

 

  • Ws: ws نشان دهنده website نیست بلکه نشان دهنده دامنه ملی یک کشور است و هر نوع وب سایتی با هر فعالیتی را می تواند در بر بگیرد. شما می توانید دامنه ir را از سایت رند با قیمتی مناسب تهیه کنید.

  •  

رند

 

  • دامنه های سطح بالا یا (gTLD)

دامنه های .com، .net ،.org دامنه های سطح بالا در سراسر جهان هستند که هرکدام معنی خاص خود را دارند. مثلا .com مخفف commercial است و برای سایت های تجارتی به کار می رود. دامنه.net  مخفف network است و برای شرکت هایی که با شبکه های اینترنتی سر و کار دارند به کار می روند. .org نیز برای سازمان ها و ارگان های دولتی یا خصوصی کاربرد دارد.

 

  • دامنه های سطح بالای جدید (gTLD) 

دامنه های سطح بالا که در مورد اول نام بردیم پس از چندین سال با کمبود اسم رو به رو شدند. تصور کنید در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ سایت در اینترنت راه اندازی می شوند که هر کدام باید یک نام و یک دامین منحصر به فرد داشته باشد. کاملا روشن است که دامنه های سطح بالا جوابگوی این حجم از وبسایت نیستند. به همین دلیل دامنه های info، biz،   coop ،pro، aero، name، museum به وجود آمدند. اکثر این دامین ها برای جذب کاربران پیشنهادات جالب و وسوسه برانگیزی می دهند. مثلا دامنه info دسترسی به بعضی سرورهای مهم را به صورت رایگان به کاربرانش می دهد، البته این اشتراک رایگان فقط به مدت یکسال است و بعد از آن باید مبلغی چند برابر پرداخت نمایید.



 

خرید و فروش دامنه اینترنتی

 


خرید و فروش دامنه اینترنتی از سایت رند

دامین مناسب در پیشرفت و بهینه سازی یک سایت اهمیت زیادی دارد. سایت رند بهترین سایت برای خرید و فروش دامنه است. برای آشنایی با روند کاری ما به سایت رند مراجعه کنید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

امروزه بسیاری از مردم به خرید ارزهای دیجیتالی روی آورده اند. به همین نسبت بیت کوین کاردانو و اتر جزء ارزهای بسایر محبوببی است که خرید و فروش می شود.

هر کدام از این ارزهای دیجیتالی محبوب یک قیمت واحدی دارد و می تواند موجب سود یا زیان شما شود.اما اگر بتوانید یک ارز دیجیتالی پیدا کنید که قیمت ثابتی دارد و از سرمایه شما در برابر نوسانات بازار ارز محافظت کند چقدر می تواند مهم و با ارزش باشد؟

خرید تتر همان گزینه و راه حلی است که همه ما به دنبال آن هستیم.

بیت کوین قیمت بسایر متغیری دارد و پشتوانه دولیت ندارد که بخواهد قیمت آن را تعییین کنکد یا بر نوسانات آن نظارت داشته باشد. قیمت بیت کوین بر اساس میزلن عرضه و تقاضا تعیین می شود. اما در مورد تتر کمی اوضاع فرق می کند.

زمانی که اقدام به خرید تتر می کنید با قیمت ثابتی و تعجب انگیز آن مواجه می شوید.

این ارز دیجیتال دارای پشتوانه واحد پولی است. بر اساس این، دو نوع تتر در بازار وجود دارد که خرید و فروش می شود. تتر دلار و تتر یورو.

تتر دلار به نسبت یورو محبوب تر است و برای خرید آن تقاضا بیشتری وجود دارد.

قیمت هر تتر معادل یک دلار آمریکا یا یورو است. به دلیل ثابت بودن قیمت تتر در خرید و فروش های ارزی، به آن استیبل کوین هم گفته می شود.

قیمت ثابت این ارز موجب می شود که در نواسانتا شدید بازار ارز بتوانید ارزش پولتان را حفظ نمایید.

خرید تتر

خرید تتر در ایران چگونه امکان پذیر است؟

برای تتر یا هر ارز دیگیر باید به سایت آن مراجعه نمایید . اما این کار در ایران کمی سخت می باشد. به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت های دسترسی که برای ایران ایجاد شده شما نمی توانید به راحتی به این سایت ها دسترسی داشته باشید.  برای اتصال به این سایت ها حتما باید از طریق وی پی ان اقدام نمایید.

اما آیا از ایمن بودن درگاهی که با وی پی ان متصل می شوید چقدر اطمینان داری؟ مخصوصا زمانی که پای پول و سرمایه بزرگ شما در میان است.

در ضمن برای خرید تتر و ارزهای دیگر نیاز به یک کیف الکترونیکی دارید که ارزهای خریداری شده خود را در آنجا قرار دهید. این کیف پول را چگونه تهیه می کنید؟

پیشنهاد اول و آخر ما که راه حل ایمن و مطمئنی هم هست، مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال است.

با گسترش اینترنت و دیجیبتالی شدن همه کسب و کارها می توانید خیلی راحت به صرافی های آنلاین ارز دیجیتال مراجعه نمایید. قبل از خریدذ تتر باید احرز خویت انجام دهید که خود سایت برای شما انجام می دهد.

در ادامه نحوه خرید تتر را از یک صرافی مطمئن و معتبر به اسم تترلند توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

خرید تتر در ایران

راهنمای خرید تتر از سایت تترلند

  • تکمیل مراحل احراز هویت

  • ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  • گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  • کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  • شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  • کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  • شماره کارت خود را وارد کنید.

  • آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  • وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  • شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.

 

کیف پول های مناسب با خرید تتر

 

هر ارز دیجتالی نیاز به یک کیف پول دارد. کیف پول های زیر برای خرید تتر موجود هستند:

 

  • کیف پول رسمی سایت تتر که در صورت مراجعه به این سایت می توانید آن را تهیه کنید. البته به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام و تهیه این کیف پول وجود ندارد.

 

  • کیف پول های تحت وب مانند MyErherWallet، Omniwallet، coinpayment


 

  • از کیف پول هایی که مخصوص سیستم عامل های اندروید یا ios هستند استفاده کنید، مانند Freewallet برای سیستم عامل های اندروید و coinomi که هم برای اندروید و هم برای سیستم عامل ios کاربرد دارد.

 

خرید تتر

 

منبع: سایت خرید و فروش تتر- تترلند

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

آیا برای شما هم مشکل یا بحران حقوقی پیش آمده که بخاطر آن تمام قانون را زیر و رو کرده باشید اما باز هم به نتیجه ای نرسیده اید؟ یا اینکه درمورد مسائل مختلف حقوقی سوال هایی داشته باشید اما جوابی برای آن ها پیدا نکنید؟ کاملا طبیعی است که همه ما در قانون و حقوق سررشته نداریم. در همه این موقعیت ها نیاز به یک متخصص و وکیل کاربلد داریم. اما گاهی به هر دلیلی نمی خواهیم که به وکیل مراجعه کنیم، در چنین شرایطی بدون شک مشاوره حقوقی بهترین انتخاب می تواند باشد. حال شاید با خود بگویید که مشاوره حقوقی به چه معناست؟

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی به فردی گفته می شود که با تمام قوانین مدنی، قضایی و کیفری آشنایی کامل داشته و در شرایط گوناگون می تواند مسائل را به خوبی تحلیل و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما بگذارد تا راه حل این مشکلات پیدا شود.

 

دلایل اهمیت مشاوره حقوقی

اگر شما بخواهید خودتان به دنبال راه حل بحران حقوقی تان باشید باید مدت زمان زیادی را در کتاب های قانون جستجو کنید و در آخر ممکن است باز هم جوابتان را پیدا نکنید. از طرفی قوانین با ادبیات حقوقی نوشته شده اند و در خیلی از موارد فهم درست این جملات برای ما بسیار سخت است. مشاور حقوقی یا وکیل، با تجربه های زیادی که دارد به راحتی می تواند در حل این مشکلات و بحران ها کمکتان کند. راهی که شما تازه در اول آن قرار دارید توسط مشاور حقوقی بارها و بارها طی شده و با تمام مشکلات احتمالی که ممکن است در این مسیر برای شما پیش بیاید آشناست و می تواند به شما راهنمایی کند.

مسائلی که می توان از مشاوره حقوقی استفاده کرد

مشاوره حقوقی در زمینه هایی مانند بحران های حقوقی، خانواده، حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، قوانین قضایی، ارث و میراث، چک و سفته، تنظیم دادخواست و هر نوع مشاوره حقوقی دیگری تخصص و تجربه کافی دارد. 

مدت مشاوره حقوقی

مدت جلسه و مشاوره به مشکل و صحبت های شما بستگی دارد. معمولا در موسسه های حقوقی بسته های ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه و حتی ۶ ساعته نیز وجود دارد. به دلیل اینکه مسائل حقوقی برخلاف سایر موارد پیچیدگی زیادی دارند برای یک مشاوره حقوقی معمولی باید حداقل ۳۰ دقیقه زمان صرف بشود.

نحوه انجام مشاوره حقوقی

بسیاری از موسسات حقوقی معتبر مانند شهرداد مشاوره حقوقی دارند و حتی بعضی از این موسسه ها مشاوره حقوقی رایگان نیز ارائه می دهند که فوق العاده است. شما می توانید با شماره تلفن شهرداد تماس بگیرید و از مشاوران حقوقی که ۲۴ ساعته به صورت حرفه ای مشغول ارائه راه حل به مردم هستند کمک بگیرید.

بیشتر این مشاوره های حقوقی به صورت تلفنی یا صورت آنلاین انجام می شوند و  به وکیل آنلاین شهرت دارند. 

مشاوره حقوقی شهرداد

مجموعه شهرداد متشکل از وکلا و مشاوران حقوقی باتجربه و متخصص است که سوابق کاری درخشانی دارند و در هر مشکل یا بحرانی می توانند به شما بهترین راه حل ها را ارائه دهند. شما می توانید از طریق وبسایت شهرداد یا اپلیکیشن حقوقی این مجموعه با وکلا و مشاوران به صورت رایگان در ارتباط باشید.

  • لوازم یدکی خودرو