yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

 

 

 

با تولید پودر سنگ آینده ی خود را تضمین کنید! با تولید پودر سنگ سرمایه خود را به یک سرمایه ی یونیک تبدیل کنید. با این محصول در کشاورزی و ساختمان سازی می توانید به قدرت برسید و مشتریان خود را دریافت کنید. تولید پودر سنگ به شما کمک می کند تا سازه ی خود را استوار و محکم بسازید.

 

تولید پودر سنگ

از مصالحی که در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع به کار می رود می توان پودر سنگ را نام برد. پودر سنگ ماده ای است که از خرد کردن و کوبیدن سنگ های مختلف به دست می آید. از این ماده بیشتر در صنایع عمرانی استفاده می شود ولی پودر سنگ کاربردهای متنوع دیگری نیز دارد. تولید پودر سنگ بعد از استخراج سنگ های بزرگ از معادن و به وسیله فک های قدرتمند سنگ کوب انجام می شود. سنگ ها در چندین مرحله کوبیده می شوند تا کاملا ذرات سنگ ها به اندازه مطلوب برسند.

از کاربردهای متنوع پودر سنگ می توان این موارد را نام برد: استفاده در سندبلاست، افزودن به مخلوط قیر به منظور افزایش چسبندگی، ضدعفونی کردن آب و فاضلاب، استفاده در مجسمه سازی و غذای دام و طیور. 

همانطور که می بینید این ماده با ارزش کاربردهای بسیار متنوعی دارد. به همین دلیل تولید پودر سنگ در ابعاد بزرگی انجام می شود.

مراحل ساخت پودر سنگ

  1. مواد اولیه ابتدا به ذرات ریز خرد شده و سپس به قیف تغذیه ارسال می شود. با استفاده از فیدر پیچ ، این ذرات وارد واحد آسیاب می شوند و در صفحه گردشی فوقانی جابجا می شوند.

  2.   صفحه گرد به دور محور میانی می چرخد ​​و چرخ با جعبه کاهنده متصل می شود و توسط موتور چرخ کار می کند.  پودرها غلتک به غلتک خرد می شوند ، حلقه به حلقه حلقه می شوند و روی صفحه پیچشی پایین می افتند و با جریان هوا طبقه بندی می شوند ، زیرا فشار زیاد باد منفی ایجاد می کند.

  3.  تمام پودرها توسط پروانه طبقه بندی کننده سرعت بالا طبقه بندی می شوند.

  4.  فرد واجد شرایط وارد کیف های جمع کننده و فیلتر می شود. یکی بزرگ سقوط خواهد کرد و دوباره خرد خواهد شد. 

  5. بیشتر پودرها به داخل جمع کننده می افتند و تعداد کمی از آنها با جریان هوا به داخل کیسه ها می روند. با فشار زیاد ، پودر به نوار نقاله پیچ می افتد و از شیر تخلیه می شود، به این ترتیب پودر سنگ تولید میشود.

تولید پودر سنگ در کجای کشور ما انجام می شود؟

ایران یکی از تولید کننده های بزرگ پودر سنگ به شمار می رود. پودر سنگ ایران به طور عمده در سه منطقه جوشقان اصفهان، قم و الیگودرز انجام می شود. پودر سنگ مناطق جوشقان، قم و الیگودرز هر کدام ویژگی های خاصی دارند. پودر سنگ جوشقان به عنوان باکیفیت ترین و بهترین پودر سنگ ایران شناخته می شود. تولید پودر سنگ جوشقان به خاطر کیفیت بالای آن و استقبال و تقاضای زیاد مشتریان با قدرت در کارخانه های مختلف انجام می شود. همچنین پودر سنگ قم بهترین پودر سنگ دارای ترکیبات کلسیم کربنات و مرمریت است.

پودرسازان یکی از تولیدکنندگان مهم پودر سنگ در استان قم است که پودر سنگ جوشقان و قم را با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می کند. پودر سنگ به صورت فله و کیسه ای از پودرسازان قابل خریداری است. برای تماس و خرید پودر سنگ می توانید به وبسایت پودرسازان مراجعه کنید.

کلام آخر 

برای تولید پودر سنگ شما به دستگاه ها ی خاصی نیاز دارید اگر این دستگاه ها با کیفیت نباشند به مشکل می خورید از جمله نیاز به سنگ یا کانی های با کیفیت نیز دارید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

 کرکره برقی با قیمت مناسب در تهران

کرکره برقی انواع مختلفی دارد و انتخاب کرکره برقی با قیمت مناسب زمان بر است. قیمت کرکره برقی به جنس و نوع آن بستگی دارد و خرابی آن مشکلاتی را ایجاد می کند، شما به جای خرید دوباره می توانید آن را تعمیر کنید. با سئو اینجا همراه باشید تا با  قیمت کرکره برقی با قیمت مناسب و تعمیرات کرکره برقی در تهران آشنا شوید.

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی 

برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب به 3 تا از مهم ترین عوامل باید توجه کرد و انتخاب این عوامل بستگی به کار شما دارد.

  1. نوع موتور

  2. نوع تیغه

  3. سایز و اندازه کرکره برقی 

موتور

یکی از مهم ترین عامل موثر بر قیمت کرکره برقی در تهران موتور آن است.

موتورهای کرکره برقی به دو نوع هستند:

  1. موتور توبولار: این موتورها نسبت به موتورهای ساید قیمت پایین تری دارند و بیشتر برای کرکره‌های سبک استفاده می‌شود.موتورهای توبلار دارای انواع مختلفی هستند.

  2. موتور ساید: یکی از قوی ترین نوع موتور برای کرکره‌های برقی با قیمت مناسب است، این موتور دارای برق اضطراری است و در جاهای پر رفت و آمد استفاده می‌شود.

انتخاب نادرست موتور امکان دارد کرکره برقی شما را خراب کند و به مشکل بر بخورید پس هوشمندانه اننتخاب کنید، اگر کرکره  برقی شما نیاز به تعمیر داشت در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مکان‌ها برای تعمیرات کرکره برقی در تهران را به شما معرفی کنیم.

تیغه

تیغه انواع مختلفی دارد که جنس و نوع آن بر روی قیمت کرکره برقی با قیمت مناسب اثر دارد:

  • تیغه‌های آلومینیومی: این تیغه ضد خش است و برای مکان‌هایی با تردد بالا استفاده می شود.

  • تیغه های گالوانیزه: تیغه‌های گالوانیزه از استحکام بالاتری نسبت به تیغه‌های آلومینیمی ساخته شده است ولی ضد خش هستند و اگر در رطوبت قرار گیرد، زنگ می‌زند.

  • تیغه‌های شفاف(پلی کربنات): تیغه‌های شفاف به دلیل مقاومت بالا برای کرکره برقی‌های فروشگاهی استفاده می‌شود این کرکره برقی‌ها دارای امنیت بسیار بالایی هستند.

  • تیغه‌های آلومینیومی استاندارد

 

سایز و اندازه‌ی کرکره برقی در تهران

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی در تهران سایز و اندازه‌ی کرکره برقی است، سایز کرکره برقی با توجه به کاربرد آن اعلام می‌شود و بستگی دارد در کجا استفاده شود.

از دلایل خرابی عمده کرکره برقی‌ها انتخاب نادرست موتور، تیغه و انتخاب سایز نامناسب کرکره برقی‎‌ها است.برای تعمیرات کرکره برقی  با قیمت مناسب پیشنهاد سئو اینجا به شما متین هوشمند است، کافی است درست انتخاب کنید.

چرا کرکره برقی ؟

  • بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

  • به دلیل امنیت بالا

  • کارایی بالا

  • استفاده ی آسان

  • عایق گرما،صدا و سرما

  • نصب و راه اندازی بسیار سریع

اگر کرکره برقی شما دچار خرابی، زنگ زدگی و... شد، به متین هوشمند اعتماد کنید.

تعمیرات کرکره برقی با قیمت مناسب

کرکره‌های برقی به ندرت دچار مشکل می‌شوند و بیشتر اوقات با تعمیرات مشکل را می‌توانید حل کنید.

شما می توانید با تراز کردن کرکره برقی فشار را از روی موتور بردارید ولی باز هم امکان خراب شدن موتور وجود دارد از بین عواملی که گفته شد موتور از همه‌ی عوامل، گران قیمت تر است و برای تعمیر آن شما نیاز به تعمیرات کرکره برقی با قیمت مناسب دارید.

کلام آخر

بیشتر سارقان با دیدن کرکره برقی پا به فرار می گذارند، کرکره برقی‌ با امنیت بالا از شما و اموال شما محافظت می کند.

قدیمی‌ها یک ضرب المثل دارند که می گویند: آب در کوزه ما تشنه لبان می گردیم! 

حالا یعنی چه؟

همیشه به دنبال بهترین‌ها هستیم در صورتی که بهترینا در کنارمان هستند، با متین هوشمند امنیت خود را برای همیشه تضمین کنید.

متین هوشمند به شما کمک می کند تا کرکره برقی با قیمت مناسب را خریداری کنید، خدمات سئو سایت متین هوشمند به دست ما(سئو اینجا ) انجام می شود. برای استفاده از خدمات ما حتما به سئو اینجا یک سر بزنید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

طبیعی است که که هیچ مادری راضی به از بین بردن فرزند خود و آسیب رساندن به آن نمی‌شود ولی در شرایطی مجبور به سقط جنین خود می‌شود. براساس قانون سقط درمانی در شرایطی خاص اجازه سقط درمانی قبل از 4 ماهگی جنین داده می‌شود. اجازه سقط جنین در صورتی به مادر داده می‌شود که به دلیل بیماری، بارداری به سلامت او لطمه وارد کند و یا جنین ناقص الخلقه باشد.

قانون سقط درمانی

به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد سقط جنین دارید حتما در این خصوص یا یک وکیل خانم مشورت کنید و یا پرونده و مراحل صدور مجوز سقط را به وکیل خانم بسپارید تا این کار به نحوی درست و مطابق با قانون انجام شود. علت اینکه ما به شما توصیه میکنیم این کار را به وکیل خانم بسپارید؛ این است که وکیل خانم توجه بیشتری به جزئیات در اینگونه پرونده ها دارد و احساس نزدیکی بیشتری با خانم ها دارد و آنها راحت تر میتوانند مسائل خود را با او در میان بگذارند.

در این مطلب به بررسی مواردی که امکان صدور مجوز سقط وجود دارد میپردازیم. همچنین شما میتوانید در مورد پرونده خود در این زمینه با وکیل خانم مشورت کنید.

امکان صدور مجوز برای هر ناهنجاری یا بیماری جنینی وجود ندارد

نکته قابل ملاحظه در قانون سقط درمانی این است که درست است که در صورت وجود ناهنجاری در جنین امکان سقط درمانی وجود دارد ولی این اجازه در همه حالات به مادر داده نمی‌شود. در واقع امکان صدور مجوز برای هر ناهنجاری یا بیماری در جنین، وجود ندارد. 

بر طبق قانون سقط درمانی، شرط صدور مجوز این است که این بیماری و ناهنجاری بعد از تولد قابل درمان نباشد. همچنین در صورتی که درمان کامل پس از تولد نتیجه بخش نباشد و عوارضی ایجاد کند که مادر را در سختی و مشقت بیاندازد. پیشنهاد میکنم در مورد انواع بیماری هایی که امکان صدور مجوز سقط در آنها وجود دارد؛ به وکیل خانم مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

از طرفی دیگر برخی بیماری ها را نمیتوان قبل از 19 هفتگی جنین، به طور قطعی تشخیص داد و در نتیجه بر طبق قانون سقط درمانی مجوز سقط درمانی برای آن صادر نمی‌شود.

بر طبق قانون سقط درمانی و با توجه به نظر وکلا در این زمینه می توان گفت این تصور که برای هر بیماری جنین یا مادر مجوز سقط جنین صادر می‌شود غلط است و فقط در صورتی این مجوز صادر می‌شود که یک ناهنجاری موجب حرج مادر شود و یا ادامه بارداری برای مادر خطر جانی به همراه داشته باشد. در این خصوص پیشنهاد میکنم حتما با یک وکیل خانم مشورت کنید تا اطلاعات کامل در مورد موارد قطعی صدور مجوز در قانون سقط درمانی کسب کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله در خصوص شرایط صدور و عدم صدور مجوز سقط جنین براساس قانون سقط درمانی و ضرورت مشورت با یک وکیل خانم در این خصوص، صحبت شد. امیدوارم این مطلب برایتان مفید باشد. 

همانطور که گفته شد با کمک یک وکیل خانم میتوان این مراحل را به صورت درست و قانونی انجام داد تا مشکلی در آینده ایجاد نشود ولی این کار را نمیتوان به هر وکیلی سپرد. در این زمینه به شما پیشنهاد میکنیم حتما یک منبع معتبر برای یافتن بهترین وکلا بیابید. ما به شما در این زمینه اپلیکیشن حقوقی شهرداد  را معرفی میکنیم که با استفاده از آن میتوانید علاوه بر دسترسی به این قوانین، مشاوره حقوقی دریافت کنید و مسائل حقوقی خود را به ساده ترین شکل ممکن حل کنید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

طبق قانون گذرنامه کسی که خدمات سربازی خود را به پایان نرسانده و کارت پایان خدمت ندارد، مجاز به دریافت گذرنامه و طبعا خروج از کشور نیست. برای دریافت گذرنامه در این شرایط بر طبق قانون گذرنامه دو راه وجود دارد. اولین راه گذراندن دوره سربازی و دریافت کارت پایان خدمت است. اما قانون برای افرادی که قصد خروج از کشور بدون دریافت کارت پایان خدمت را دارند نیز استثناهایی در نظر گرفته است. 

قانون گذرنامه

در ادامه به بررسی این موارد که در قانون گذرنامه به آنها اشاره شده است و مراحل دریافت گذرنامه در این شرایط خواهیم پرداخت. همچنین شما میتوانید از مشاوره با وکیل تهران جهت اطلاع از سایر قوانین و دستورالعمل ها در این زمینه استفاده کنید و به سوالات خود در این زمینه پاسخ دهید.

شرایط سنی 

بر طبق قانون گذرنامه عدم صدور کارت پایان خدمت شامل سنین بالای 18 سال برای آقایان میباشد و طبعا برای افراد با سن پایین تر از 18 سال هیچ مانعی جهت دریافت گذرنامه وجود ندارد. پس شرایطی که بر طبق قانون گذرنامه در این مطلب گفته می شود شامل این افراد نمی شود. اما در صورتی که سن آقایان به 18 سال تمام رسیده باشد و مشمول خدمت سربازی باشند، برای خروج از کشور بدون کارت پایان خدمت میتوانید راه های موجود در این مطلب را امتحان کنید.

شرایط دریافت گذرنامه بدون کارت پایان خدمت

اگر شما مشمول خدمت فاقد غیبت باشید یا به عنوان دانش آموز، دانشجو یا طلبه فارغ التحصیل شده باشید؛ با تامین وثیقه تعیین شده در قانون گذرنامه میتوانید گذرنامه را بدون مشکل دریافت کنید. 

لازم به ذکر است که موارد تعریف شده در قانون گذرنامه برای پرداخت وثیقه شامل سفرهای علمی، غیر علمی، نیمه علمی، سفرهای مطالعاتی، سفرهای زیارتی و دوره های مشترک می شود.

شما میتوانید برای اطلاع از نحوه پرداخت وثیقه و میزان آن در این شرایط از طریق ارتباط با وکیل تهران و دریافت مشاوره با وکیل مورد نظر اطلاعات کسب کنید.

سفر سربازان به خارج از کشور

باید گفت موارد گفته شده تنها شرایط موجود برای دریافت گذرنامه نیست و شرایط دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. حتی اگر شما از آن دسته دانشجویانی نباشید که در سنوات ارفاقی مازاد بر سنوات مجاز تحصیل هستند و یا گواهی اشتغال به تحصیل یا درخواست مجوز خروج از کشور باشید هم میتوانید با وثیقه، گذرنامه خود را دریافت کنید. 

حتی در صورتی که برگه اعزام بدون غیبت دارید یا مهلت معرفی مشمولین فارغ التحصیل برایتان به پایان نرسیده است هم میتوانید با امین وثیقه بر طبق قانون گذرنامه، پاسپورت خود را دریافت کنید.

در مورد وثیقه این نکته قابل توجه است که شما در صورت دریافت گذرنامه با استفاده از وثیقه، مجوز خروج از کشور و پاسپورت شما به صورت موقت صادر می شود و در صورت عدم بازگشت در موعد مقرر، وثیقه شما به نفع دولت ضبط می شود.

مشاوره با وکیل در مورد مراحل صدور گذرنامه

لازم به ذکر است که برای دریافت گذرنامه در این شرایط نکات و موارد حقوقی بسیاری وجود دارد. شما میتوانید با استفاده از دریافت مشاوره با وکیل خبره از مبانی و مراحل دریافت گذرنامه اطلاع کسب کنید. این کار با یافتن بهترین وکیل تهران امکان پذیر است. پیشنهاد میکنم قبل از طی این مراحل حتما مشاوره با وکیل تهران را جدی بگیرید. مشاوره با وکیل میتواند به شما در درک موراد قانونی و استثناها در زمینه کمک بسیاری کند. پیشنهاد میکنم برای یافتن وکیل تهران به استانداردهای یک وکیل خبره و متص توجه ویژه ای داشته باشید تا در آینده و پس از طی مراحل دچار مشکل نشوید.

مراحل دریافت گذرنامه برای افراد بدون کارت پایان خدمت

برای دریافت پاسپورت افراد بدون کارت پایان خدمت باید ابتدا فرد، گواهی اشتغال به تحصیل خود را به همراه وثیقه مورد نیاز، به سازمان وظیفه عمومی یا یگان خدمتی( در صورتی که فرد سرباز باشد) ارائه میکند و پس از ارائه مدارک، سازمان وظیفه عمومی یا یگان خدمتی مجوز خروج از کشور را به پلیس گذرنامه ارائه میکند. سپس با صدور گذرنامه موقت فرد مجوز خروج از کشور را دریافت کند.

نتیجه گیری

در این مقاله براساس قانون گذرنامه به بررسی روش های صدور پاسپورت برای افرادی که کارت پایان خدمت ندارند، پرداختیم. طبعا روش ها و استثناهای بسیاری در این زمینه وجود دارد که افراد جامعه از آن اطلاع ندارند. در این زمینه فقط یک وکیل تهران می تواند کمک کننده باشد. دریافت مشاوره با وکیل با تخصص بالا می تواند تمام اطلاعات و راه ها برای دریافت گذرنامه را به شما ارائه دهد. شما میتوانید برای یافتن بهترین وکیل تهران، به اپلیکیشن شهرداد مراجعه کنید. با استفاده از اپلیکیشن شهرداد میتوانید علاوه بر دریافت مشاوره با وکیل یا وکلای خبره در این زمینه بهترین وکیل تهران را بیابید و با او ارتباط برقرار کنید. با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید در سریع ترین زمان ممکن مشاوره با وکیل را دریافت کرده یا پرونده خود را به وکیل تهران با مهارت بالا بسپارید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید امروزه افراد زیادی هستند که از کرکره برقی استفاده می کنند. در این میان برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

 دلیل محبوبیت این درب ها نحوه باز و بسته شدن آن است که بوسیله ریموت باز و بسته می شود. با توجه به همین مسئله متین هوشمند در این مقاله قصد دارد شما را با چند نکته که برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به آن توجه کنید بپردازد.

البته لازم به ذکر است که کاربردهای کرکره برقی بسیار زیاد و متنوع است، برای مثال از آن ها به عنوان درب پنجره ها نیز استفاده می شود. پس اگر شما هم قصد خرید کرکره برقی با قیمت مناسب را دارید در ادامه با این مقاله همراه باشید.

موتور مناسب کرکره برقی

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید کرکره برقی با قیمت مناسب باید به آن توجه کنید نوع موتور مناسب کرکره برقی است. موتور کرکره برقی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید کرکره برقی است. برای انتخاب نوع موتور کرکره برقی باید به وزن، عرض، تعداد دفعات باز بسته شدن کرکره برقی توجه کرد.

از آنجا که هنگام خرید کرکره برقی با قیمت مناسب، نوع موتور بسیار مهم است در اینجا به بررسی انواع آن میپردازیم.کرکره برقی دارای سه نوع موتور است که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم.

• موتور  توبلار

• موتور سانترال

• موتورساید

چگونه موتور مناسب کرکره برقی خود را شناسایی کنیم؟

در بدو امر، مهم‌ترین عامل بری خرید کرکره برقی با قیمت مناسب، نوع نیاز شما و انتظاری است که از تجهیزات خود دارید. آیا به یک موتور مناسب کرکره برقی برای یک سوله نیاز دارید یا تنها می‌خواهید برای پنجره‌های ویلایی که تنها چند بار در سال به آن سر می‌زنید، حفاظت بیشتری فراهم کنید؟ آیا پروژه‌ی شما قرار است در ابعاد بزرگ اجرا شود یا تنها قرار است یک درب مخصوص برای رفت و آمد اشخاص را مسدود کند؟ تمامی این عوامل در انتخاب موتور مناسب کرکره برقی شما مهم و تاثیرگذار هستند.

مهم‌ترین مدل‌های موتور مناسب کرکره برقی اتوماتیک که در بازار در دسترس‌اند ، دو نوع توبلار و ساید هستند. مدل‌های کم کاربرد سنترال و MC نیز از گذشته عرضه می‌شدند اما کاربرد آن‌ها محدود بوده و حتی گاهی متخصصین امر توصیه می‌کنند به جای آن‌ها از انواع توبلار استفاده کنید. خصوصاً نوع سنترال که محل قرارگیری آن در مرکز و داخل رول بوده و در صورت نیاز به سرویس و تعمیر، دسترسی به آن به مراتب دشوارتر است. مزیت این نوع موتور، قابلیت نصب آن بر روی کرکره‌های قدیمی است. پوژول، اورال، نایس، کب و ایْ‌سی‌اِم رایج‌ترین مدل‌های سنترال در بازار عرضه هستند.

کرکره برقی با قیمت مناسب

مدل‌های توبلار در خیلی از موارد می‌توانند موتور مناسب کرکره برقی مورد نیاز شما باشند. این نوع به دلیل طراحی کم‌جا و شکیل برای مصارف خانگی و اماکن تجاری بسیار مناسب‌اند، اما نیاز به نگهداری و رسیدگی در بازه‌های منظم دارند. علاوه بر آن، این مدل موتور مناسب کرکره برقی هایی هستند که به دفعات محدودی در طول روز استفاده می‌شوند و نیازمند لیفت وزن زیادی نیز نیستند.

موتورهای توبلار به طور معمول ساخت کشورهای اروپایی، چین و یا ایران هستند. موتورهای دارای منشأ چینی نیز می‌توانند طراحی و ساخته شده توسط چین یا تولید شده تحت لیسانس کشورهای اروپایی باشند. در انتخاب موتور مناسب کرکره برقی دقت داشته باشید که لزوماً نیازی به صرف هزینه‌های غیرمعقول برای موتورهای اروپایی نیست. خصوصاً با توجه به ارز، ممکن است هزینه‌ی شما را تا حد زیادی افزایش داده و حتی پس از آن نیز با در دسترس نبودن سرویس مناسب و قطعات یدکی آن‌ها به دلیل تحریم‌ها باعث زحمت مضاعف برای شما شوند. موتورهایی مانند توبلار اسمارت و یا انواع مدل‌های بارزانته از محبوب‌ترین موتورهای چینی در میان مصرف‌کنندگان بوده و شما نیز می‌توانید با توجه به عملکرد تأیید شده‌ی آن‌ها در گذشته، به ایشان اعتماد کنید.

البته این مدل‌ها با وجود مزایا، نارسایی‌های خاص خود را نیز دارند. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فقدان سامانه‌ی پاراشوت در اکثر مدل‌ها اشاره کرد که مانع سقوط کرکره در زمان صدمه دیدن گیربکس می‌شوند. البته ممکن است خرابی گیربکس در برخی موارد باعث گیر کردن کرکره نیز بشود. در این مواقع با استفاده از آچار مخصوص کرکره را به صورت دستی خلاص می‌کنند.

دیگر نوع موتورها، که برای فشار حداکثری کاری طراحی و بهینه شده‌اند، موتورهای نوع ساید هستند. موتور ساید، موتور مناسب کرکره برقی های سنگین و مجاری پر رفت و آمدی‌اند که به شکل متناوب نیازمند باز و بسته شدن هستند. این موتورها با قدرت بالا و استهلاک پایین‌شان معمولاً مجهز به امکاناتی مانند پاراشوت و یا برق اضطراری بوده که آنان را به تنها انتخاب مطلوب برای مصارف صنعتی مبدل می‌سازد.

در این مقاله کرکره برقی با قیمت مناسب براساس نوع موتور به شما معرفی کردیم. شما میتوانید هر نوع از کرکره برقی با ر ویژگی را از وب سایت متین هوشمند خریداری کنید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

شاید بتوان گفت کسانی که قصد خرید سیم کارت دارند، همیشه خرید سیم کارت 0912 را جزء گزینه های خود قرار میدهند. برای بعضی از کسانی که خط تلفن همراه نقش مهمی در کسب و کار و ارتباطات فردی آنها دارد، خرید سیم کارت مناسب اهمیت بالایی دارد یکی از گزینه های موجود که انتخاب بسیاری از افراد خرید سیم کارت 0912 است. خط 0912 به دلیل داشتن اعتبار بالا و دیگر امکاناتی که همراه اول در اختیار کاربران قرار میدهد، انتخاب درستی برای خرید سیم کارت است.

خرید سیم کارت 0912

خرید سیم کارت دائمی همراه اول به دلیل دائمی بودن اعتبار بالایی برای افراد و کسب و کارشان ایجاد میکند. با این حال سوالی که ممکن است برای افراد پیش آید این است که خرید سیم کارت 0912 کارکرده بهتر است یا صفر؟ در این مقاله به بررسی این موضوع و مزایا و معایب هر کدام از این سیم کارت ها خواهیم پرداخت. 

مزایای خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده

شاید یکی از بزرگترین مزیت های خرید سیم کارت 0912 کارکرده، ارزان تر بودن آن است. قیمت سیم کارت های کارکرده 20 تا 30 درصد از نمونه صفر کمتر خواهد بود.

این موضوع باعث میشود کسانی که به دنبال خرید سیم کارت 0912 هستند ولی نمی خواهند هزینه زیادی بابت آن بپردازند، به سمت خرید سیم کارت 0912 ارزان تمایل یابند.

این موضوع نیز لازم به ذکر است که بعضی از خطوط 0912 دیگر تولید نمیشوند و فقط سیم کارت های کارکرده در بازار موجود هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد که به دنبال خرید این سیم کارت با شماره های به خصوصی هستند به  خرید نوع کارکرده آن تمایل پیدا میکنند. 

به عنوان مثال خط 0912 کد 1، در نوع کارکرده در بازار موجود میباشد و کسانی که قصد خرید این سیم کارت ها را دارند فقط میتوانند با خرید سیم کارت کارکرده از آن استفاده کنند.

بعلاوه میتوان از شماره های رند کارکرده سیم کارت 0912 استفاده کرد. طبعا شماره های رند با خطوط صفر، هزینه زیادی دارد ولی میتوان با خرید خط 0912 کارکرده هزینه ها را کاهش داد.

خرید سیم کارت

معایب خرید سیم کارت 0912 کارکرده

سیم کارت کارکرده 0912 علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، معایبی نیز دارد. یکی از این معایب که بزرگترین ایراد آن است، ایجاد تماس های مکرر از طرف مخاطبین صاحب قبلی است. 

گاهی اوقات نیز شخصیت صاحب قبلی نیز اهمیت پیدا میکند و مثلا اگر او یک شخص کلاهبردار باشد این موضوع می تواند مشکلات بسیاری برای شما ایجاد کند.

مواردی که در اینجا گفته شد از معایب خرید سیم کارت های کارکرده است ولی میتوان آنها را قبل از خرید سیم کارت برطرف کرد.

مزایای خرید سیم کارت 0912 صفر

یکی از مهمترین مزیت های خط 0912 صفر، نداشتن معایب سیم کارت کارکرده است و از آنجا که از ابتدا این سیم کارت به نام خودتان است، هیچ نگرانی از بابت مزاحمت ها و پیام های نامربوط وجود ندارد.

پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از خرید اشتباه سیم کارت کارکرده به جای سیم کارت صفر حتما آن را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر خریداری کنید. در این صورت شما میتوانید از هزینه ای که پرداخت میکنید و جلوگیری از مشکلات احتمالی اطمینان حاصل کنید. در این زمینه ما به شما وب سایت رند را معرفی میکنیم که دنیایی از انواع سیم کارت ها با قیمت ها و ویژگی های متفاوت است. این وب سایت از اعتبار بالایی برخوردار است و به راحتی میتوان به آن اطمینان کرد.

در نهایت سیم کارت 0912 صفر بخریم و یا کارکرده؟

در پایان باید گفت این کاملا به تصمیم شما و استفاده ای که میخواهید از سیم کارت کنید برمیگردد. پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید سیم کارت با اعتبار بالا را ندارید از سیم کارت صفر استفاده کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

اما اگر برای کسب و کارتان نیاز به خطی با اعتبار بالا هستید، با رعایت همه جوانب و خرید از فروشگاه های معتبر، سیم کارت کارکرده را خریداری کنید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

گوشی یکی از ابزارهایی است که همه ما این روزها به آن احتیاج داریم. در این زمینه برندهای مختلف با ویژگی های متفاوتی وجود دارند که انتخاب را برای ما سخت میکنند. در این میان گوشی شیائومی یکی از برندهایی است که به تازگی بسیار محبوب شده است. در این مقاله به بررسی مزایا  معایب گوشی شیائومی خواهیم پرداخت تا انتخاب برای شما ساده تر شود. همچنین از آنجا که اصلی ترین مسئله این روزها برای خرید گوشی، قیمت آن است در نهایت راهی برای خرید اقساطی موبایل به شما ارائه خواهیم دارد.

گوشی شیائومی

کیفیت ساخت گوشی شیائومی

اولین گوشی هوشمند شیائومی در سال 2011 روانه بازار شد و به مرور زمان پیشرفت چشمگیری داشت. شیائومی، قطعات با کیفیتی در گوشی های خود، به نام های می و ردمی به کار میبرد. از آنجا که در گوشی شیائومی، قطعات با کیفیتی به کار برده می‌شود؛ نتیجه کار نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل روز به روز و رفته رفته به محبوبیت آن افزوده می‌شود. 

قیمت گوشی شیائومی

قیمت همیشه یکی از فاکتورهای اساسی برای خرید گوشی به شمار می‌آید. در هنگام مقایسه گوشی شیائومی و سایر برندهای هم رده او متوجه خواهید شد که قیمت گوشی شیائومی به نسبت کیفیت و ویژگی های مثبت آن بسیار به صرفه است. 

علت قیمت خوب در کنار کیفیت مناسب در این شرکت، سیاست بنیانگذاران آن، مبنی بر سود کم و فروش بیشتر است. با این حال اگر توانایی خرید به صورت نقد ندارید میتوانید از گزینه خرید اقساطی موبایل استفاده کنید. 

طراحی گوشی شیائومی

شاید بتوان گفت در ابتدای فعالیت شیائومی، طراحی گوشی های آن تا حد زیادی به گوشی های آیفون شباهت داشت. به همین دلیل این برند به اپل چین شهرت یافت. اما زا سال 2016 ب بعد این شرکت با کمک یک طراح فرانسوی توانست طرح های منحصر به فرد خود را داشته باشد. 

خرید اقساطی گوشی موبایل

این روزها گوشی شیائومی با طراحی متفاوت از محصولات دیگری مانند اپل یا سامسونگ توانسه نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.در حال حاضر شیائومی یکی از معدود شرکتهایی است که در طرح های خود از اشعه مادون قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده میکند.

رابط کاربری گوشی شیائومی

رابط کاربری گوشی، یکی از عواملی است که در خرید آن تاثیر بسزایی دارد. رابط کاربری شیائومی تا حد زیادی به آیفون شباهت دارد. بعلاوه رنگ ها  افکت های بسیار چشم نوازی دارد و سرعت بالایی در اجرای برنامه ها دارد. 

رابط کاربری miui که در گوشی های شیائومی وجود دارد، بر پایه ی اندروید است. با این حال آپدیت اندروید و miui به یکدیگر وابسته نیستند. این رابط یکی از بهترین ها در میان رقبا است. دلیل آن نیز امکانات زیادی است که در اختیار کاربران قرار میدهد. این رابط امکاناتی نظیر هوش مصنوعی دارد که در اجرای سریع تر برنامه ها تاثیر بسیاری دارد.

امکاناتی که گوشی شیائومی در اختیار کاربران میگذارد، فضای دوم گوشی است که امکان نصب دو برنامه از یک اپلیکیشن را میدهد. به عنوان مثال شما میتوانید دو واتساپ در گوشی خود داشته باشید. رابط کاربری شیائومی همیشه سعی در راضی نگه داشتن کاربران خود دارد و همیشه در حال ارائه آپدیت های جدید در این زمینه است.

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در این مقاله در مورد گوشی شیائومی مطرح شد، شما میتوانید بدون هیچ نگرانی آن را خریداری کنید و مطمئن باشید تصمیم درستی گرفته اید. اما اگر به دنبال خرید اقساطی موبایل هستید؛ پیشنهاد میکنیم این کار را از طریق یک سایت معتبر انجام دهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. 

برای خرید اقساطی موبایل حتما به قیمت و شرایط کلی گوشی دقت کنید و در نهایت محاسبه کنید که آیا خرید اقساطی موبایل برایتان مقرون به صرفه خواهد بود؟ پس از در نظر گرفتن همه این موارد بهتر است یک فروشگاه معتبر را برای خرید اقساطی موبایل انتخاب کنید ما وب سایت لوتوس لپ تاپ را برای خرید اقساطی موبایل به شما معرفی میکنیم. با استفاده از لوتوس لپ تاپ شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن و از راهی مطمئن موبایل خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

کاشت مو و ابرو یکی از راه هایی است که با استفاده از آن میتوانید زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهید. گاهی اوقات افراد به علت عوامل محیطی یا ژنتیکی دچار ریزش مو میشوند و علاوه بر تاثیر این موضوع بر زیبایی و جذابیتشان، اعتماد به نفس آنها کاهش میابد.

کاشت مو

همانقدر که موها در زیبایی تاثیرگذار هستند تقارن  پر بودن ابرو نیز در داشتن ظاهری زیبا و جذاب تاثیرگذار است. به همین دلیل افرادی که به دلایل مختلفی همچون برداشتن غیراصولی ابرو، ابروهایی نامتقارن دارند و یا به صورت ژنتیکی ابروهای کم پشتی دارند؛ به دنبال کاشت ابرو هستند. اما نکته مهمی که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که هزینه کاشت ابرو و مو نیز  تاثیر زیادی بر تصمیم گیری افراد برای انجام آن دارد. 

در این مقاله با بررسی نحوه کاشت مو یا ابرو، هزینه بهترین روش کاشت ابرو و مو و عوامل تاثیرگذار در آن را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

مراحل کاشت مو

برای کاشت مو روش های گوناگونی وجود دارد که پزشک بر اساس ویژگی ها و شرایط بیمار آن را تعیین میکند ولی یک اصل کلی برای کاشت مو وجود دارد که در اینجا آن را بیان میکنیم. لازم به ذکر است که این موضوع برای کاشت ابرو هم صدق میکند و این مراحل برای کاشت ابرو نیز طی می‌شود.

  1. در ابتدا طرح خط ابرو و یا مو توسط پزشک کشیده می‌شود تا مشخص شود در چه محلی باید کاشت مو یا ابرو انجام شود.

  2. در مرحله دوم با توجه به روشی که استفاده می‌شود و با استفاده از آن تکنیک گرافت های مو برداشته می‌شود. 

  3. در مرحله آخر نیز بعد از استخراج گرافت‌ها، کادر درمانی زیر میکروسکوپ، گرافت های مو را آماده میکنند. سپس با بی حسی موضعی محل کاشت، اقدام به کاشت مو میکنند.

هزینه کاشت ابرو و مو

هزینه کاشت ابرو

به طور کلی عوامل متعددی در هزینه کاشت ابرو و مو تاثیرگذار است. که در اینجا به بررسی هر یک از آنها میپردازیم.

روش کاشت

اولین موضوعی که در هزینه کاشت ابرو و مو موثر است، روش کاشت است. روش های مختلفی مانند FUT ، FIT، SUT و... برای کاشت ابرو و مو وجود دارد و طبیعی است روش های جدیدتر هزینه بیشتری نیز دارد. لازم به ذکر است در روش های مختلف نحوه کاشت تفاوتی ندارد و تفاوت این روش ها در نحوه برداشت گرافت های مو است.

تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده هزینه کاشت ابرو و مو، تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت است. به عنوان مثال برای ابرویی که کم پشت است و فقط نیاز به افزایش تراکم دارد گرافت های کمتری به نسبت ابرویی که دچار طاسی شد است لازم است. این موضوع برای کاشت مو نیز صدق میکند. طبیعی است برای فردی که دچار طاسی است هزینه کاشت بیشتر از کسی است که فقط بخشی از موهایش دچار کم پشتی شده است.

میزان تجربه و تخصص پزشک

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه کاشت ابرو، مهارت و تخصص پزشک است. چرا که نتیجه کاشت کاملا به مهارت او بستگی دارد. پیشنهاد میکنیم برای کاهش هزینه های خود، برای پزشک هزینه کمی نکنید و سعی کنید با یافتن یک کلینیک تخصصی ک پزشکان مطرح و متخصصی را دارد، کاشت ابرو را به صرفه کنید. ما به شما در این زمینه کلینیک تخصصی آمون را معرفی میکنیم که علاوه بر داشتن بهترین پزشکان، تجهیزات به روز و تخصصی هم دارد  و میتواند کاشت ابرو شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

  • لوازم یدکی خودرو