yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه به نوسانات قیمت انواع ارزها و دلار در کشور، قیمت اقلامی نظیر موبایل، لپ تاپ و به طور کلی گجت های هوشمند، روز به روز در حال افزایش است. اما با گرانی و افزایش قیمت موبایل ، تعداد از فروشگاه ها، امکان خرید قسطی را برای مشتریان خود به وجود آورده اند. البته ناگفته نماند که خرید اقساطی گوشی ، خود نیز دارای شرایط خاصی می باشد که برای هر فروشگاه متفاوت است. ممکن است بعضی از آنها چندین روش برای فروش اقساطی داشته باشند، در حالی که بعضی دیگر تنها یک روش برای پرداخت دارند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت موبایل چه مواردی می باشند؟

عوامل بسیار متعددی بر روی قیمت موبایل تاثیر می گذارند، این موارد می تواند از مشخصات سخت افزاری یک گوشی تا برند آن را شامل شود که در ادامه به بررسی چند مورد از آن ها پرداخته می شود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت موبایل چه مواردی می باشند؟

  • تغییرات ارزی، مهمترین فاکتور تاثیرگذار در قیمت موبایل

به طور کلی نرخ ارز بر روی قیمت تمامی اجناس تاثیر می گذارد و این نوسانات باعث شده است تا قیمت موبایل روند افزایشی داشته باشد و به همین دلیل است که قیمت موبایل هر روزه در ایران بررسی می شود.

  • چرا با شیوع ویروس کرونا، قیمت موبایل افزایش یافت؟

یکی از دلایلی که تقریبا 1 سالی می باشد که بر روی قیمت انواع کالاها تاثیر گذاشته است، بیماری کرونا می باشد. دلیل آن هم مشخص است. با روی کار آمدن کلاس های مجازی و آموزش های آنلاین، نیاز افراد به استفاده از وسایل هوشمند نظیر: لپ تاپ ، کامپیوتر، موبایل و غیره شدیدا افزایش یافته است و تقریبا یک رشد 15 درصدی قیمت را داشته اند.

شرایط خرید اقساطی گوشی به چه شکلی می باشد؟

  • زمان خرید

به دلیل اینکه بعضی از گوشی هایی که توسط شرکت های بزرگ و مطرح تولید می شوند پس از مدت زیادی در بازار ایران می آیند، در ابتدای ورود، دارای قیمت بسیار بالایی می باشند و با گذشت زمان از قیمت آن ها تا حدی کاسته می شود.

شرایط خرید اقساطی گوشی به چه شکلی می باشد؟

شرایط خرید اقساطی گوشی، همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، برای هر شرکت متفاوت می باشند. البته بعضی از شرکت ها تنها امکان پرداخت قسط را تا سقف 12 ماه فراهم کرده اند. در حالی که بعضی دیگر، این محدودیت را تا 24 ماه افزایش داده اند. از دیگر شرایط خرید اقساطی گوشی، میزان سود آن می باشد که اهمیت بسیار زیادی برای افراد دارد.

همچنین یکی دیگر از مواردی که در خرید اقساطی گوشی باید به آن توجه شود، احراز هویت می باشد. معمولا شرکت ها یک سری مدارک نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی و گردش حساب 3 ماه را نیاز دارند.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده در ارتباط با خرید اقساطی گوشی و عوامل موثر در قیمت آن، فروشگاهی که برای خرید انتخاب می کنید بسیار مهم می باشد. فروشگاه اینترنتی لوتوس با بیش از 25 سال سابقه در فروش آنلاین کالای آی تی می تواند خدمات و محصولات بسیار با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

اول ایمنی بعد کار!

جلیقه خبرنگاری راهی عالی برای حمل وسایل و وسایل دوربین بدون استفاده از کیف دوربین است.

اگر خبرنگاری هستید که دوست دارید همه چیز مرتب باشد، جلیقه خبرنگاری ما مناسب شماست!

چرا شما به جلیقه خبرنگاری نیاز دارید؟

با جلیقه خبرنگاری، ممکن است فقط به یک کیف کوچک دوربین نیاز داشته باشید ، یا شاید اصلاً به هیچ یک از آنها نیاز نداشته باشید.

آنها به عنوان مثال هنگامی که در میان جمعیت عکاسی می کنید ایده آل هستند و حرکت با کیسه ای بزرگ به پشت سخت خواهد بود.

آنها همچنین برای توزیع وزن هر تجهیزات به طور مساوی توزیع شده اند تا عکاس راحت باشد. آنها می توانند سبک باشند، که همچنین به تحرک اضافه می کند. لازم نیست با کیسه ای روی یک شانه بایستید و سپس روزها درد عضلانی احساس کنید.

همچنین ، می توانید به سرعت به لوازم جانبی کوچک برسید. نگه داشتن همه کارت های حافظه خود در جیب و پارچه های تمیز کننده خود را در دیگری تضمین می کنید که می توانید به راحتی آنها را بگیرید.

این همان چیزی است که این جلیقه ها را برای عکاسی از حیات وحش ایده آل می کند. علاوه بر اینکه مجبورید در طبیعت زیاد حرکت کنید، باید سکوت کنید. دسترسی به یکی از جیب های شما سریعتر و ساکت تر از بازکردن کیف است.

همچنین اگر به دنبال خرید دستکش کار از کسی که کارش فروش عمده دستکش کار است خوب است با دسته‌بندی دستکش کار آشنا شوید:

 

دستکش جوشکاری

دستکش جوشکاری از دست ها در برابر جرقه ها و مواد مذابی که هنگام کار جوشکاری با آن سروکار دارید محافظت می کند این دستکش باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند از دست در این مواقع محافظت کند.

دستکش نئوپرن

این نوع دستکش در برابر تعداد زیادی از مواد شیمیایی خطرناک مقاومت بالایی دارد. در واقع این دستکش را می توان تحت عنوان دستکش اسدی در صنعت معرفی کرد به دلیل اینکه محافظت بالایی در برابر اسید ها و مواد شیمیایی ارگانیک دارد.

دستکش لاتکس

لاتکس یکی از ارزان قیمت ترین انواع دستکش ساخته شده با پلاستیک طبیعی است که از پرکاربرد ترین نوع دستکش ها در صنایع شیمیایی است. این دستکش در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد اما در صنایع غذایی و دارویی از آن استفاده می شود.

اما از لباس های محافظتی و ایمنی به سراغ لباس کار میرویم. در خرید عمده لباس کار باید با توجه به شغل فرد و محیطی که در آن مشغول به کار است نکاتی را رعایت کرد تا لباس کار کاملا متناسب با محیط و شغلی باشد که فرد در آن مشغول به کار است. همانطور که می دانید لباس کار به عنوان وسیله استحفاظی افرادی که در صنعت و مشاغلی کارگاهی و ساختمانی مشغول به کار هستند هم به حساب می آید.

لباس کار از جمله وسایل مهم حفاظتی برای فردی است که در این گونه مشاغل، مشغول به کار است. همه افراد شاغل بیشترین زمان روز خود را در محل کارشان می گذرانند و لباس کار آن ها لباسی است که بیشترین زمان در طول روز از آن استفاده می کنند. پس در خرید آن باید دقت لازم را مبذول داشت.

و در آخرین مورد نیز به سراغ کلاه ایمنی می‌رویم.

کلاه ایمنی و حفاظت از سر شما

همیشه قرار نیست چیزی از بالا روی سر شما سقوط کند؛ گاهی ممکن است به یک جسم ثابت که دید خوبی از آن ندارید، برخورد کنید و سر حساس ترین عضو بدن شماست. داشتن کلاه ایمنی همچنین مانع این می شود که موی شما در قطعات چرخان صنعتی گیر بیفتد. اگر جریان الکتریکی به کلاه ایمنی وارد شود، دفع شده و خطری شما را تهدید نمی کند. متداول ترین کلاه ایمنی، مدل زرد رنگ آن است. در تمام محیط هایی که پروژه عمرانی در دست اجراست، می توانید این کلاه ایمنی را مشاهده کنید.

مقاله فوق مقاله ای بود که به طور خلاصه به اهمیت لوازم و لباس های امنیتی هنگام کار اشاره کرده بود شما میتوانید برای خرید و اطلاعات بیشتر به سایت یونکس مراجعه کنید.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز مشاور دیجیتال مارکتینگ یکی از ارکان اصلی در تیم مارکتینگ هر برند و یا کسب و کار می‌باشد. دلیا این امر نیز کاملا برای افراد فعال در این حوزه بدیهی و روشن است؛ چرا که کسب وکار الکترونیک به سرعت در حال مبدل گشتن به قلب تجارت در عصر مدرن است. مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با احاطه به ابعاد مختلف برنامه‌ریزی راهبردی در حوزه تجارت در فضای دیجیتال، اعم از بستر وب و یا فراتر از آن، به ارباب کسب و کار یاری زیادی برساند. در حال حاضر تیم اصلی کلیه‌ی آژانس‌های مارکتینگ دارای کارشناسان متعدد و زبده در امور مشاور دیجیتال مارکتینگ است.

اما مشاور دیجیتال مارکتینگ در چه مواردی می‌تواند به کسب و کارها برای توسعه‌ی برند آنان کمک کند؟ اگر بخواهیم دسته‌بندی‌ای کلی داشته باشیم باید این کارها را به دو قسمت بر اساس مخاطبان تقسیم کرد. در برخیاز این دسته فعالیت‌ها سعی در ایجاد ارتباط با مخاطبان خاص داریم و در برخی دیگر تنها میخواهیم طیف وسیعی از مشتریان بالقوه را به سوی قیف بازاریابی خود بکشانیم. 

مشاور دیجیتال مارکتینگ

البته ذکر دو نکته در این جا ضروری است. نخست این که این تعاریف خیلی دقیق نیستند و تنها برای تشریح وضعیت مطرح می‌گردند. دوم نیز آن که واضحا دسته‌ی نخست از نظر هزینه‌ها و نرخ موفقیت به شدت مؤثرتر و مطلوب‌تر می‌باشند. مشاور دیجیتال مارکتینگ باید به اینموضع توجه کافی را داشته باشد. مهمترین نمونه‌های دسته‌ی نخست، بازاریابی پیامکی، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات بنری، بازاریابی محتوا و شبکه‌های اجتماعی هستد. در دسته‌ی دوم می‌توان مواردی مانند سئو و CRM اشاره کرد. همان طور که ملاحظه می‌فرمایید تمامی این موارد در مصداق‌های زیادی با نوع دیگرهم‌پوشانی دارند. مثلا تبلیغات پیامکی را می‌توان به مشتریان برند محدود نمود و یا درمدیریت روایط مشتریان به طیف‌های گسترده‌تری توجه کرد.

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در بهینه‌سازی نرخ تبدیل و دیگر شاخص‌های کلیدی عملکردی نیز تخصص داشته و با اصول تبلیغات و روابط عمومی نیز آشنا باشند. این موضوع در امر بازاریابی محتوا و یا شبکه‌های اجتماعی اهمیت به ویژه‌ای می‌یابند. خصوصا که در سال‌های اخیر و با مطرح شدن پدیده‌ی وایرال شدن محتواها و یا واکنش‌های عمومی شدید به موضوعات، یک اشتباه در آن می‌تواند به خودکشی برند منجر گردد.

مهارت‌های مشاور دیجیتال مارکتینگ

اما آیا شما نیز به استخدام یک مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید? باید گفت که بدون توجه به جزئیات می‌توان گفت که هر کسی که فعال در امور تجاری است و قصد بهره‌برداری از فعالیت‌های خود در عرصه‌ی سایبر دارد می‌تواند از خدمات یک مشاور دیجیتال مارکتینگ برای به حداکثر رساندن درآمد و بازخوردهای خود کمال استفاده را ببرد. 

کار دیجیتال مارکتینگ بر خلاف همتایان میدانی آنان، بیشتر بر پروموشن محصول و برند متمرکز است و درگیر دیگر موارد نمی‌گردد. هرچند اگر ما محتوا را محصول اصلی برند در فضای سایبر در نظر بگیریم، بهینه‌سازی و بهبود کیفیت آن را می‌توان اصلی‌ترین خدمت مشاور دیجیتال مارکتینگ به مشتریان در نظر گرفت. همچنین با انجام فعالیت‌های سوشال مدیا محور و سئو، نرخ تبدیل  و دیگر KPIها به بیشینه‌ی خود می‌رسد و درآمد شما رشد قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

وکیل اداره کار فردی است که با دانش حقوقی و قضایی که طی سال‌ها اندوخته است؛ در محل و دادگاه‌های امور کار منعقده در محل وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی وکالت طرفین دعوی را برعهده گرفته و گاه، مسائلی که آنان باید به پیش ببرند را به نیابت از ایشان به جلو می‌برند.

در مورد قوانین کار کشور باید به این موضوع اشاره داشت که با مبارزات کارگری طولانی از گذشته‌ی دور در ایران و جهان همواره شرایط برای بهبود سطح رفاه و زندگی کارگران در حال بهتر شدن است. جامعه و قانون نیز از این مهم حمایت کرده، و در اکثر دعاوی مطروحه، در صورتی که حالتی استثنایی پیش نیامده باشد رأی به نفع کارگران صادر خواهد شد. 

دلیل استخدام وکیل اداره کار

البته ممکن است همان طور که به این موضوع اشاره شد، شرایط از حیث‌های مختلف استثنایی بوده و نیازمند مشورت درباره‌ی راهبرد دعوی اتخاذ شده با یک وکیل اداره کار زبده باشیم. این شرایط خاص ممکن است به دلیل سوء رفتار غیر عادی و چشمگیر از سوی یکی از طرفین، به خصوص کارگران رخ داده باشد.

 مثلا شخصی در محل کار خود به عمد اخلال ایجاد کرده، و یا از بنگاه به سود کسان دیگری اقدام به جاسوسی یا خرابکار صنعتی نموده باشد. البته ممکن است در تمامی موارد ادله و شواهد برای اثبات این موضوع در دادگاه‌های کیفری کار ساده‌ای نبوده، و امکان بردن پرونده به مراجع دیگر وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی احتمالا مشاوره و طرح شکایت به کمک وکیل اداره کار بی‌ثمر نخواهد بود.

این تنها حالت متصور نیست و گاهی ممکن است کارگران نیز به شکل شخصی یا جمعی به یک وکیل اداره کار مراجعه و از او بخواهند وکالت آنان را به عهده، و از مجاری قانونی حقوق آنان را استیفا نماید. مثلا در سال‌های اخیر دیده‌ایم که برخی کارخانجات و یا کارفرمایان، به صورت دائمی و طولانی، اقدام به دیرکرد در پرداخت حقوق کارمندان و کارگران نموده و موجبات دشواری در زندگی روزمره آنان را فراهم می‌نمایند. متأسفانه در بسیاری از این شرایط کارگران چاره را در اعتصابات و حتی درگیری می‌بینند در حالی که مشاوره با وکیل اداره کار شرایط را می‌تواند برای‌انان به مراتب بهتر نماید. در برخی پرونده‌ها نیز ممکن است کارفرما به شکل غیر قانونی اقدام به تعدیل و اخراج کارگران کند.اگر این کار با توجه به شرایط و ضوابط قانون اداره کار انجام نگردد، کارفرما موظف به پرداخت کلیه‌ی حقوق کارگر می‌باشد.

البته جز این موارد متنوع دیگری نیز در قوانین اداره کار مطرح است و بسیاری از کارمندان و کارگران از آن بی‌خبر هستند. به طور مثال ممکن است کسی کارگر را برای دوره‌های آزمایشی استخدام نماید و تصمیم بگیرد وی را پس از آن دوره مرخص نماید. باید گفت که در این شرایط نیز وی مستحق دریافت حقوق حداقلی بر طبق قانون می‌باشد.

 همچنین در برخی از روابط کاری، کارگر قراردادی را به امضا نرسانده و به شکل توافق ضمنی به کارفرما همکاری خواهد کرد. چنین شرایط غیر شفافی در آینده موجبات اختلافاتی را فراهم آورده که ناگزیر است. البته در این شرایط قانون کارفرما را مستحق مجازات و جریمه می‌داند و وی احتمالا برای اجتناب از تشدید این موضوع باید با وکیل اداره کار همکاری و مشورت نماید.

شرایط وکیل اداره کار

برای این که کسی به عنوان وکیل اداره کار معتبر شناخته گردد باید ابتدا در دانشکده‌ی حقوق تحصیل کرده، سپس دوره‌ی کارآموزی وکالت را پشت سر بگذارد تا بتواند به عنوان وکیل پایه دو شناخته گردد. اما این موضوع کافی نبوده و بایستی وی چندین سال به شکل تخصصی در زمینه‌ی حقوق و دعاوی به فعالیت پردازد تا حائز عنوان وکیل پایه یک دادگستری گردد.

وکیل اداره کار وکیل پایه یک دادگستری است که به شکل تخصصی در زمینه‌ی دعاوی امور کار فعالیت کرده و به دیگر زیمنه‌ها اشتغال ندارد. علت این امر تفاوت‌های گسترده در قوانین و رویه‌های دادگاه‌های گوناگون است که موجب می‌گردد تسلط کامل به تمامی آنان میسر نباشد.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

چطور باید بهترین جراح بینی در عمل رینوپلاستی را معین نمود؟ رینوپلاستی در حال حاضر رایج ترین نوع جراحی‌های بینی است که با اهداف درمانی و یا زیبایی‌بخشی انجام می‌شود. در این عمل جراح باید با اعمال تغییراتی در بافت داخلی بینی به اهدافی که در ذهن دارد دست یابد. تغییرات اعمالی معمولا در ناحیه‌ی غضروفی بوده؛ هرچند عمل بینی‌های استخوانی یا گوشتی ممکن است پزشک تصمیم بگیرد در آن نواحی هم تغییراتی مورد نیاز است. رینوپلاستی از جمله دشوارترین جراحی‌های پلاستیک در نظر گرفته می‌شود.

بهترین جراح بینی در رینوپلاستی در واقع هنرمندی است که با توجه به شرایط خاص فیزیولوژیک هر فرد تصمیم به ابداع روش‌های خلاقانه‌ای به منظور شکل دادن به یکی بینی زیبا و متناسب با صورت فرد بنماید. گفتن این نکته لازم نیست که هر چهره و فرم جمجمه‌ای بینی خاص خود را می‌طلبد و حتی فرم استخوان‌های فک، پر یا لاغر بودن گونه‌ها و یا وضعیت شاخص توده بدنی هر شخصی در هارمونی چهره مؤثر است باید بینی‌ای با توجه به این عوامل را در نظر زیباحسیک بدارید.

رینوپلاستی

همچنین نکته‌ای که بهترین جراح بینی در رینوپلاستی از نظر دور نگاه نمی‌دارد احتیاط در دستکاری بینی و ترجیح روش دشوارتر بسته به روش باز است. روش باز با وجود سهولت در انجام مراحل عوارض وخیم‌تری داشته و دوره‌ی نقاهت آنان هم طولانی‌تر است. یکی از مهمترین دلایل این امر برشی است که در ناحیه‌ی واسط بین دو مجرای تنفسی میانی بینی زده می‌شود که فشار زیادی را بر این اندام وارد می‌آورد. عوارضی که به‌آن اشاره می‌کنیم می‌تواند از خونریزی، عفونت، سردرد و سرگیجه شروع شود و تا کبودیهای زیر چشم و حالت تهوع ادامه پیدا کند. به سهولت می‌توان ادعا کرد که این نشانه‌ها و شدت آنان از معیارهایی است که برای شناخت بهترین جراح بینی می‌توان به‌ آن استناد کرد.

پیش از جراحی رینوپلاستی، در صورتی که شرایط عمومی مناسبی داشته باشید پزشک از شما خواهد خواست تا آزمایشاتی را انجام دهید. این شرایط شامل باردار نبودن، عدم ابتلا به بیماری‌های خاص خونی یا تنفسی، سن مناسب و موارد این چنین است. این آزمایشات باید حتما انجام شوند.

بهترین جراح بینی در عمل رینوپلاستی

 در صورت مساعد بودن همه‌ی مسائل، یک روز قبل از عمل یک پزشک متخصص بیهوشی نیز با شما تماس می‌گیرد تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. وی در طول جراحی در کنار جراح پلاستیک ناظر و مراقب شرایط شما خواهد بود. کسی که عنوان بهترین جراح بینی را یدک می‌کشد هرگز این کار را بدون کمک این همکار متخصص انجام نخواهد داد. این یکی از اصول مهم در تعهدات اخلاقی و حرفه‌ای ایشان است.

پس از عمل رینوپلاستی، بیمار باید یک شب را در محل بیمارستان یا کلینیک اقامت داشته باشد تا از نزدیک به وضعیت وی نظارت شود. در طول این مدت باید یک همراه با وی در بیمارستان حضور داشته تا پیگیر شرایط و نیازهای روزمره او باشد. در طول این مدت و مرخصی برای بهبود هر چه سریع‌تر استراحت مطلق برای بیمار تجویز می‌گردد. تغذیه‌ی مناسب و سالم، دوری از دخانیات و مواد الکلی و نیز فشار زیاد به دستگاه تنفسی در دوره پسا رینوپلاستی در بهبود هر چه سریع‌تر مؤثر خواهد بود. با انتخاب بهترین جراح بینی می‌توانید در حین و پس از عمل از حسن شرایط خود اطمینان پیدا کنید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

با چشمی دیجیتال امنیت را به خانه ببرید:

با استفاده از چشمی هوشمند درب میتوانید از طریق وای فای منزل خود با اپلیکیشنی که روی گوشی همراه شما نصب میشود، و هر لحظه از طریق ارتباط گوشی با چشمی دیجیتال از هر نقطه از کره زمین که دارای اینترنت باشید،می توانید درب منزل خود را چک کنید.و ورود و خروج افراد را کنترل نمایید.

محل نصب قفل چشمی دیجیتال 

چشمی دیجیتال نیز دقیقا در همان قسمتی که چشمی های قدیمی روی درب نصب می شوند،نصب می شود در نتیجه شما به راحتی می توانید چشمی های قدیمی را بردارید ،به جای آن قفل چشمی دیجیتال رو نصب کنید.به همین راحتی و دیگر نیازی به سوراخ کردن مجدد درب منزل شما نیست.

مزایای یک چشمی دیجیتال 

چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب‌های معمولی و چوبی و ضد سرقت نصب کرد.پس از نصب چشمی دیجیتال، برخلاف چشمی های قدیمی که دید بسیار محدود و ناواضحی داشت فرد به‌راحتی و با وضوح کامل می‌تواند تصویر کسی را که پشت در است در نمایشگر LCD چشمی، مشاهده کند.

سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند با فعال کردن گزینه ذخیره تصاویر، هرزمان که در خانه نباشد، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند را ذخیره کند.

  • می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید

  • امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرده است

  • حس‌گرهای حرکتی چشمی دیجیتال شما را از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن با خبر می‌کند.

چشمی دیجیتال سامسونگ

 

ویژگی های برتر چشمی دیجیتال:

  1. صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ

  2. کارت خوان داخلی HID® داخلی

  3. راهنمای صوتی و تصویری کاربر

  4. احراز هویت دو عامل

  5. دوربین دوگانه شیب خودکار (صورت و عنبیه)

  6. تصاویر سازگار با ISO

  7. پین از طریق صفحه لمسی

  8. پشتیبانی چند زبانه

  9. و خیلی بیشتر ...

  10. در عرض ۱۰ دقیقه می توانید با هر سطح دانشی چشمی درب رو نصب و راه‌اندازی کنید.

  11. اصلی ترین مزیت این چشمی دیجیتال  نسبت به چشمی های سنتی قابلیت ذخیره تصویر افراد هست. مصرف کننده با توجه به نیاز خود می‌تواند از حافظه میکرو با ظرفیت دلخواه خود استفاده نماید و بسته به حجم حافظه، تعداد قابل توجه تصویر را در خود نگاه می دارد.

  12. شما نیاز به تهیه زنگ جانبی ندارید و به سادگی از زنگی که روی قسمت بیرونی(دوربین) تعبیه شده، با موسیقی‌های متنوع می توانید استفاده کنید.

  13. در چشمی های دیجیتالی که سنسور حرکتی وجود دارد، خود چشمی به صورت اتوماتیک تصویر افراد را در حافظه خود ذخیره می نماید.

  14. آن دسته چشمی‌های دیجیتال که قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را دارند، می توانند تصاویر را به صورت آنلاین در هر کجای دنیا که باشید به شما نمایش دهند.

  15. این دسته چشمی های چشمی توسط باطری های قلمی و یا لیتیومی قابل شارژ کار می کنند.

  16. درب ها. چوبی، فلزی، ضد سرقت، PVC …

  17. گارانتی ۲ ساله بی قید و شرط، وجود کارشناسان ۲۴ ساعته جهت خدمات پس از فروش بیشترین سبقه و تجربه در این حوزه از سال ۸۲ گارانتی رضایت مشتریان 

  18. ما به محصولات خودمان مطمئن هستیم اما شاید شما قبل از نصب و استفاده، چشمی دیجیتال این اطمینان را نسبت به کیفیت بالای محصولات ما نداشته باشید . قطعا ما این نگرانی شما را درک می کنیم و برای ایجاد اطمینان و آرامش خاطر شما از خرید یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب، طرح گارانتی رضایت مشتری را راه اندازی کردیم . طبق قوانین این طرح، مشتری ما به مدت ۷ روز بعد از خرید و نصب محصول می تواند در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول خریداری شده ، کالا را به ما برگرداند و بدون هیچ گونه سوالی هزینه خود را پس بگیرد.

  19. بی‌شک اینکه شما محصولات مورد علاقه‌‌ی خود را به قیمت خریداری کنید، اصلی‌ترین هدف ماست. نوآوران امسال با شعار “اول بخر، بعد استعلام بگیر.” به شما این اطمینان را می دهد که حتی پس از خرید چشمی دیجیتال خود در صورت مشاهده قیمتی کمتر، کل مبلغ رو شما را عودت دهد.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

از جمله تخصص‌هایی که امروزه در میان موکلان به کثرت مورد توجه است توانایی‌های وکیل شهرداری و دعاوی مربوط به آن است. شهرداری از نهادهای مدرن شهری است. این نهاد از ابتدای قرن پیشین شروع به کسب هر چه بیشتر اهمیت خود در زندگی روزمره‌ی شهروندان نمود و در حال حاضر کمتر کسی است که تا کنون گذرش به شهرداری و یا پرونده‌های مربوط به آن نیفتاده باشد. به همین دلیل وکیل شهرداری می‌تواند به طیفی وسیع از مردم خدمات خود را ارائه و به پیشبرد اهداف آنان کمک کند. این موضوعات می‌توانند در رابطه با قوانین ساخت و ساز، دعاوی پیمانکاران با سازمان شهرداری‌ها یا مناقصات آن، عوارض، تصرفات و یا حتی دعاوی کیفری علیه یا له شهرداری باشد.

چرا وکیل شهرداری یک وکیل خاص است؟

نکته‌ی جالبی که در پرونده‌های مرتبط با دعاوی این نهاد جلب نظر می‌کند، گستره‌ی نهاد‌های تصویب‌کننده‌ی قوانین آن است. بر خلاف دیگر ارگان‌های دولتی، این نهاد از قوانین مرتبط با شوراهای اسلامی متأثر است و به نوعی مستقل از قوه اداره می‌گردد. به همین دلیل جز مجلس، نهادهایی مانند وزارت کشور، شوراهای مختلف منقده رسمی ماننند شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون‌های مشابهی هستند که می‌توانند شهرداری را ملزم به اجرای رویه‌های حقوقی خاصی کنند. همین امر موجب شده است تا تخصص وکیل شهرداری از جمله تخصص‌های جالب توجه و دشوار محسوب گردد.

وکیل شهرداری

 وکیل شهرداری باید برای استیفای حقوق موکلان خود هم به قوانین بی‌شماری مسلط بوده و هم با رویه‌های قضایی و قانونی مختلف نهادهایی جز دادگاه‌های عمومی آشنا باشد. از جمله‌ی این نهاد‌های رسیدگی کننده بیاد به کمیسیونهای ماده ۱۰۰،۷۷،۵۵ وغیره اشاره کرد.

این امور باعث شده است که بسیاری توصیه کنند حتما در این گونه دعاوی با مشاوره‌ی یک وکیل شهرداری خیال خود را در رابطه با آن راحت کنید. زیرا همان‌طور که شرح داده شد توانایی‌های این وکیل حتی در مقابل سایر وکلا منحصر به فرد است؛ چه برسد به افراد عادی که با این موضوعات هم آشنایی کمی دارند.

در انتخاب وکیل شهرداری باید به چه معیارهایی توجه کنیم؟

در انتخاب تمامی مشاوران و وکلای حقوقی خوب است تا از رویه‌هایی پیروی کنیم تا خیالمان از اخذ بهترین خدمات ممکن راحت باشد. این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست و گفته می‌شود با عنایت به چندین نکته‌ی تعیین‌کننده می‌توان از کیفیت خدمات وکیل شهرداری معرفی شده اطمینان حاصل کرد.

وکیل شهرداری

نخستین این عوامل شهرت وکیل است. هر وکیلی با توجه به سال‌های وکالتش از خود رزومه‌ای در میان اذهان عمومی به جای گذاشته است. این شهرت می‌تواند هم ناظر بر توانایی و هم بر اخلاق حرفه‌ای او باشد. هم چنین نرخ موفقیت‌های وکیل شهرداری یاد شده در پرونده‌های پیشینش و یا میانگین دشواری آنان باید مورد توجه قرار داشته باشد.

البته اگر با وکیل شناخته‌شده‌ای آشنا نیستید می‌توانید با مراجعه به یکی از دفاتر مؤسسه‌های حقوقی معتبر و اعتماد به برند آنان کار انتخاب وکیل مناسب برای پرونده را به آنان بسپارید.

دومین عامل مهم تناسب پرونده‌ی شما و وکیل انتخابی است. گاهی پرونده‌ای که شما با آن درگیر هستید یک دعوی بسیار پیچیده و دشوار است. گاهی نیز پرونده‌ای پیش پا افتاده و فرمالیته می‌باشد که به راحتی قابل پیگیری و رفع است. باید به منظور حفظ منافع خود در انتخاب وکیل شهرداری به این مسأله نیز توجه کافی را مبذول داشته باشید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

حتما زمانی که برای تامین امنیت منزلتان به دنبال راه حل بودید؛ استفاده از قفل الکترونیکی یکی از راه حل های موجود بوده است. اینکه اسمی از قفل های قدیمی نمی‌آوریم به دلیل امنیت پایین آن است. چرا که امروزه سارقین به راحتی میتوانند قفل های قدیمی خانه ها را باز کنند و راه حل جلوگیری از سرقت منزل، استفاده از قفل الکترونیکی است که امنیت منزل ما را تامین کند.

قفل الکترونیکی

افزایش امنیت تنها دلیلی نیست که استفاده از قفل الکترونیکی را به صرفه می کند. با استفاده از قفل الکترونیکی دیگر استرس گم کردن کلید خانه را نخواهند داشت و فقط با استفاده از رمز یا اثر انگشت میتوان وارد منزل شد.

قفل الکترونیکی با به کارگیری از راه های امنیتی جدید و به روز مانند استفاده از اثر انگشت و….. کمک می کند که انسان احساس امنیت بیشتری کند و بتواند از هر محیطی، به محیط منزل یا محل کار خود دسترسی داشته باشد.

قفل دیجیتالی، قفل الکترونیکی، دستگیره دیجیتال، قفل هوشمند، تقریبا تمام این کلمات بیانگر یک پدیده و یک اختراع بشری هستند. قرار نیست شما سر در گم شوید چرا که تمام این قفل های مذکور عملکرد ساده و مشابهی دارند و قیمت قفل الکترونیکی به نسبت امکانات آن به شدت مناسب است. قفل هوشمند برای کنار زدن مشکلات قفل مکانیکی فلزی به بازار عرضه شده است. قرار بر این است که قفل هوشمند راه دشواری پیش پای سارقان بگذارد و به آن ها اجازه ی ورود ندهد اما قفل هوشمند این کار را چگونه انجام خواهد داد؟

جایگزین های کلید در قفل الکترونیکی

قیمت قفل دیجیتال

وقتی قرار است مشکلات حل شود، در گام اول بهتر است کلیدی ایجاد شود که همیشه همراه شما باشد و هیچ وقت جا نماند. قفل هوشمند بدین منظور به سراغ رمزهای عددی و اثر انگشت ( Fingerprint) رفته است. قیمت قفل دیجیتال نیز تابعی از روش های دسترسی قفل است. رمز قفل هوشمند در خاطر شما می ماند و اثر انگشت همیشه روی پوست انگشت شماست. وقتی این راه ها با هم ترکیب می شود، بالطبع یک ادغام قوی صورت گرفته چرا که اگر هر کدام را از دست بدهید دیگری وجود خواهد داشت. قرار بر انقراض کلید مکانیکی بود ولی این یک کلید یدکی در بعضی قفل های دیجیتال وجود دارد که برای مواقعی پیش بینی شده که قفل بر اثر ضربه یا حادثه ای شکسته شده است یا به هر دلیل منبع انرژی آن به پایان رسیده است.

بررسی قیمت قفل دیجیتال

سوالی که ممکن است برایتان پیش آید این است که قیمت قفل دیجیتال چه قدر است؟ برای خرید آن چه میزان باید هزینه کرد؟

برای بررسی قیمت قفل دیجیتال بهتر است سایت های خارجی در این زمینه را بررسی کنید چرا که سایت های ایرانی بیشتر قیمت روز و تلفنی به شما می‌دهند. 

شما می توانید مشخصات را در وب سایت هایی که از نظر محصولات تکمیل تر هستند مثل قفل دیجیتال بارمان بررسی کنید و بعد از طریق یک تماس سریعا در مورد قیمت جواب بگیرید. یک مقایسه ساده با قیمت قفل دیجیتال در سطح بین المللی و اضافه کردن مالیات به شما در تصمیم گیری کمک میکند.

شما میتوانید بهترین مدل ها را با مناسبترین قیمت قفل دیجیتال در وب سایت بارمان مشاهده کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

 

ازدواج موقت نوعی ازدواج در مذهب شیعه است که در آن عقد ازدواج برای مدت معین و محدودی با مهریه‌ای معلوم، بین زن و مرد بسته می‌شود و با پایان آن رابطه زوجیت خودبه‌خود منقضی می‌شود. در میان مسلمانان در مورد جواز این ازدواج اختلاف نظر است.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که در ازدواج موقت، رضایت طرفین و خواندن صیغه کافی است و نوشتن و شاهد گرفتن لازم نیست.

ازدواج موقت

نحوه خواندن ازدواج موقت چگونه است؟

برای جاری شدن صیغه ازدواج موقت زن ابتدا آیه ای را به صورت زیر می خواند.

زن می‌گوید :

«زَوَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم» یعنی خودم را به تو تزویج کردم برای مدت معین با مهر معین

بعد از آن مرد می‌گوید:

«قَبِلْتُ» که یعنی قبول کردم

نکته ای که در این قسمت لازم است به آن توجه کنیم این است که اگر خود مرد و زن نتوانند صیغه را به عربی صحیح بخوانند به هر لفظی که صیغه را بخوانند صحیح است. اما باید لفظی را بگویند که معنی زَوَّجْتُ و قَبِلْتُرا بفهماند.

ثبت ازدواج موقت در چه شرایطی انجام میشود؟

ثبت ازدواج موقت به طور کلی لازم نیست مگر با توافق زن و مرد و یا در صورت باردار شدن زن.

ولی از آنجا که ثبت ازدواج دائم اجباری است و عدم ثبت برای مرد مجازات زندان در دارد، مردان به دو روش این ازدواج را ثبت می کنند یا اینکه به دادگاه مراجعه کرده و اجازه ازدواج مجدد را از دادگاه می گیرند که اگر مرد وکیل داشته باشد و همسرش هم تمکین نکند به راحتی قابل دریافت این اجازه میباشد و یا اینکه ازدواج به صورت عادی انجام میشود و سپس همسر دوم از مرد شکایت میکند تا ازدواج را ثبت کند.

ازدواج موقت شهرداد

فلسفه ازدواج موقت چیست؟

فلسفه این حکم شرعی که به نظر شیعیان به جواز خود باقی است برخورداری زنان و مردانی است که از امکان ازدواج دائم محروم هستند. واضح است که زنانی که امکان ازدواج دائم دارند تن به صیغه موقت نخواهند داد. ازدواج موقت راه حلی موقت برای برخی مشکلات است و راه حل اصلی اسلام ازدواج دائم است.

از طرفی دیگر ازدواج موقت در دنیای مدرن می تواند راه حل برخی مشکلات جنسی و عاطفی باشد. اگر دختر و پسری با رعایت حدود شرعی در قالب ازدواج موقت با هم مرتبط باشند از فوائد آن بهره مند می شوند بی آنکه به مفاسد آن دچار شوند. ازدواج موقت می تواند منجر به ازدواج دائم شود. ازدواج موقت راه حل موقت دینی برای حل برخی نیازهای طبیعی انسانی است.

آیا مرد یا زن میتوانند با کسی که مسلمان نیست ازدواج موقت کنند؟

زن نمیتواند با غیر مسلمان و بنا به قولی غیر شیعیان دوازده امامی ازدواج کند و مرد هم با زن ناصبی و مشرک نمیتواند ازدواج کند اما با اهل کتاب از جمله زرتشتیان میتواند ازدواج کند.

تعداد ازدواج موقت زن با بیش از یک مرد در یک زمان جایز نیست اما بر اساس نظر مشهور مرد در ازدواج موقت محدودیت عددی ندارد و به هر میزان که بخواهد میتواند همسر موقت اختیار کند، برخلاف ازدواج دائم که به چهار همسر همزمان محدود شده است.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

بهترین رستوران کیش

قطعا از هر کسی نام زیباترین و آرامش بخش ترین جزیره ایران را بپرسید، جزیره کیش اولین نامی است که بر زبان میاورد. این جزیره زیبا علاوه بر داشتن جاذبه های توریستی و سواحل زیبا، به دلیل داشتن امکانات توریستی فوق‌العاده و داشتن بهترین رستوران ها و فست فودها از محبوبیت بالایی میان گردشگران برخوردار است.

بهترین رستوران کیش

این موضوع طبیعی است که هر کسی قبل از سفر به یک شهر ابتدا بهترین رستوران آن شهر را بیابد. در این مقاله درباره نحوه یافتن بهترین رستوران کیش و معرفی بهترین رستوران و فست فود کیش میپردازیم.

بهترین رستوران کیش را چطور انتخاب کنیم؟

در انتخاب بهترین رستوران کیش موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

  • احترام به مشتری

  • کیفیت غذا

  • سرعت و کیفیت سرویس دهی

با سنجیدن این چند مورد میتوان بهترین رستوران کیش را یافت. ولی با اضافه کردن یک مورد به این فهرست می توان در یافتن بهترین رستوران بهتر عمل کرد و آن تنوع غذایی است. طبق همه معیارهای ذکر شده در بالا بهترین رستوران کیش، فودلند کیش است. چرا که علاوه بر کیفیت و تنوع غذای آن خدمات فوق العاده ای به مشتریان خود ارائه میدهند.

بهترین رستوران کیش منویی از غذاهای خارجی، داخلی، فست فود و ... را گرد هم آورده است. همچنین سفارش آنلاین غذا در کیش با استفاده از سایت فودلند کیش امکان پذیر است و سرعت سرویس دهی آنها از خیلی از رستوران های تهران بهتر است. 

از بهترین رستوران کیش باید چه توقعی داشت؟

از بهترین رستوران کیش باید توقع سرویس دهی خوب و کیفیت و تنوع بالای غذاها را داشت. ماهی، میگو، کوسه غذاهای جنوبی باید در بهترین رستوران تماما در منو حضور داشته باشند. با یکبار امتحان مشتری فودلند کیش می شوید.

بهترین فست فود کیش

بیرون غذا خوردن آن هم در فست فود، همیشه کاری لذت بخش و تفریح خوبی در کنار دوستان و خانواده است.حقیقتا طعم غذایی که آنجا سرو می شد، اولویت اول برای حضور در آن جا یا حتی سفارش به صورت غذای بیرون بر بوده است.

فست فود کیش

البته مطالعات جدید نشان می دهد که غذاهای فست فودی چندان برای سلامت مفید نیستند. برای حل این مشکل و ارتقا سطح کیفی فست فودی ها، سوسیس کالباس گیاهی به بازار آمده و اگر یک فست فود بتواند غذای گیاهی مورد نظر مشتری را تامین کند، حتی فست فود می تواند میزبان گیاه خواران باشد که این امکان در بهترین فست فود کیش میسر است

همانطور که گفتیم، آنچه که مسافرت به کیش را به یادماندنی تر و مفرح تر می کند، لذت بردن از طعم لذیذ غذا خوردن در بهترین رستوران و بهترین فست فود کیش است،این رستورانی را که به شما پیشنهاد میکنیم جزء بهترین رستوران های کیش محسوب می شود که بهترین و با کیفیت ترین غذاهای فست فودی را طبخ  و در محیطی بهداشتی و زیبا و شاد به گردشگران و مشتریان خود عرضه می کند.

رستوران فودلند کیش که جزء بهترین مجموعه رستوران های جزیره کیش است و بهترین غذا و بکر ترین و خوشمزه و لذیذ ترین فست فودهای جهان را عرضه میکند، منوی فست فود این رستوران بی نظیر شامل موارد زیر می شود:

منوی غذاهای فست فود کیش

  • بیف برگر

  • پیتزا استیک

  • پیتزا پپرونی با قارچ

  • پیتزا پنیر

  • پیتزا سبزیجات

  • پیتزا مدیترانه

  • پیتزا مرغ و قارچ

  • پیتزا مکزیکانا

  • پیتزا میکس ژامبون

  • تویستر

  • چیز برگر

  • چیکن برست(کبابی)

  • دارگون

  • دبل چیز برگر

  • قارچ برگر

  • نان سیر

  • هات داگ

  • مرغ سوخاری 

  • همبرگر با قارچ و پنیر

  • سیب زمینی سرخ کرده 

  • فلافل ویژه 

  • و انواع  سالاد های فصل و جدید و متنوع 

در این مقاله سعی شد بهترین رستوران کیش و البته بهترین فست فود کیش به شما معرفی گردد. لازم به ذکر است که فولند کیش علاوه بر همه خدماتی که ارائه می دهد؛ امکان سفارش آنلاین غذا نیز وجود دارد که شما میتوانید از طریق سایت فودلند کیش از این امکان بهره‌مند شوید.

  • لوازم یدکی خودرو