yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

نفقه اصطلاحی است که وقتی موضوع ازدواج یا طلاق در خانواده یا آشنایان پیش می آید، به گوشمان می خورد. در این مقاله به این می پردازیم که دقیقاً نفقه زن چیست؟ آیا شرایطی وجود دارد که شوهر به همسر نفقه ندهد؟ در چه مواقعی زن می توان برای نفقه شکایت کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات لطفا تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

نفقه زن

نفقه به چه معناست؟

ماده ۱۱۰۷ قانون مدنی بدون پرداختن به تعریف نفقه، تنها مصادیق آن را برشمرده است. نفقه زن پولی است که از طرف شوهر به زن برای برطرف کردن تمام نیازهای متعارف خانم اطلاق می شود. منظور از نیازهای متعارف، نیاز مسکن، پوشاک و البسه، غذا و خورد و خوراک، لوازم آرایشی یا حتی مستخدم است. از نظر حقوقی نیازهای متعارف خانم با توجه به شرایط و عرف جامعه تعیین می شود؛ اما اگر بعضی از نیازهای خانم طبق عرف جامعه نیز نباشد مرد باید آنها را برطرف کند؛ مثلا خانم در خانه پدرش خدمتکار داشته و به آن عادت دارد یا اینکه زن به خاطر بیماری نیاز به پرستار و مستخدم داشته باشد. در چنین شرایطی مرد مکلف است برای خانم مستخدم بگیرد.

 

چرا دین اسلام پرداخت نفقه را واجب کرده است؟

نفقه حکم تشکر کردن از زن است در قبال تربیت فرزندان و کارهایی که در خانه انجام می دهد همچنین آرامش و آسایش را برای همسر و خانه فراهم می کنند. لازم به ذکر است که برخلاف عرف جامعه، انجام کارهای خانه مانند نظافت، آشپزی و غیره به هیچ وجه جزء وظایف زن نیست و هیچ کجا به عنوان قانون این وطیفه تعریف نشده است و اگر خانمی این کارها را انجام دهد برای کمک به همسر و استحکام روابط خانواده انجام می دهد که در ازای آن می تواند پول بگیرد. 

نفقه زن

آیا پرداخت نفقه بر مرد واجب است؟

متاسفانه برخی به اشتباه فکر می کنند که پرداخت نفقه به میزان توانایی و تمکن مالی مرد بستگی دارد؛ اما این فرض کاملاً اشتباه است. همانطور که در ماده1107 قانون مدنی ذکر شده است نفقه همسر فقط به عرف جامعه بستگی دارد نه به وضعیت مالی همسر. به این معنا که حتی اگر مرد ورشکست شده باشد باز هم پرداخت نفقه بر او واجب است و حتی نسبت به بدهی هایش در اولویت می باشد.

تنها در یک صورت مرد می تواند از زیر پرداخت نفقه زن در برود، آن هم به دلیل عدم تمکین همسر. اگر زن از همسرش تمکین نکند دادگاه حقوقی می تواند حکم عدم پرداخت نفقه را برای مرد صادر کند. 

نفقه زن

پرداخت نفقه در ازدواج موقت چگونه است؟

پرداخت نفقه در ازدواج موقت واجب نیست مگر اینکه در صیغه نامه، شرط آن ذکر شده باشد. در این صورت مرد موظف به پرداخت نفقه می باشد.

 

آیا شاغل بودن زن در نفقه تاثیری می گذارد؟

خیر. شاغل بودن یا نبودن خانم هیچ تاثیری در نپرداختن نفقه ندارد. اگر خانم میلیون ها تومان درآمد داشته باشد یا حتی صاحب ثروت عظیم هم باشد،  د باز هم مرد مکلف است به همسرش نفقه بدهد و نیازهای متعارف او را برطرف نماید و  نفقه زن هیچ ربطی به تمکن مالی همسر ندارد.

نفقه زن

در صورت نپرداختن نفقه چه باید کرد؟

اگر همسر شما تحت هیچ شرایطی زیر بار نفقه نرفت شما می توانید دادخواستی حقوقی در همین زمینه تهیه کنید و به دادگاه شکایت کنید. دادگاه با حکم قانونی همسر شما را مجبور به پرداخت نفقه می کند. این موضوع به حدی جدی است که اگر باز هم مرد راضی به دادن نفقه نشد شما میتوانید از او طلاق بگیرید.

شما می توانید ماده۱۱۰۷ و قوانین دیگر را در اپلیکیشن حقوقی شهرداد مطالعه نمایید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

هیچ چیز در این دنیا به اندازه ی سلامتی ارزشمند نیست. این را زمانی به خوبی درک می کنید که خدای ناکرده سلامتی تان دچار اختلال شود. با وجود مشکلات بینایی عملکرد مغز هم خیلی مهم نخواهد بود. امروزه به اثبات رسیده که حتی اگر کار شما پر خطر نباشد، وجود عینک محافظ مفید خواهد بود. اگر به دنبال به روزترین موضوعات و موارد استفاده ی آن هستید باید به شما بگویم که به تازگی دانشمندان اعلام کردند که استفاده از عینک ایمنی پس از ماسک دومین کاری است که مانع از انتقال کرونا می شود. در این مورد یعنی عینکی ها خوش شانس بوده اند ولی شما می توانید با عینک محافظ با یک تیر دو نشان زده باشید.

عینک محافظ

چرا عینک ایمنی

در بسیاری از کارها احتمال اینکه ذرات ریزی به سمت چشم شما شلیک شود، وجود دارد. این ذرات ریز می توانند صورت اشیای تیز باشند که به شبکیه چشم آسیب می زنند یا اینکه مایعات اسیدی و قلیایی با درصد بسیار بالا باشند. عینک ایمنی یک پوشاننده است که هم قادر است لباس باشد و هم ابزار ایمنی! عینک ایمنی وجود دارد تا جلوی نفوذ این ریز ذرات به چشم شما را بگیرد. با تماس چشمان به راحتی می توانید میزان آسیب پذیری آنها نسبت به بقیه اندام ها را متوجه شوید. همچنین اگر از چشم به درستی مراقبت نکنید و بعد مشکلی پیش بیاید، درمان و هزینه های چشم پزشکی صدها برابر بیشتر از خرید عینک ایمنی خواهد بود. 

عینک ایمنی

چند نوع عینک ایمنی داریم؟

ممکن است شما از آن دسته انسان ها باشید که قبل از خرید تصمیم قطعی نگرفته اند یا اینکه با انواع عینک ایمنی و قابلیت های آن شناختی نداشته باشید. با حضور بستر اینترنت و وجود یک وب سایت جامع از تجهیزات ایمنی شامل عینک محافظ، لباس کار، دستکش کار، کپسول آتش نشانی و ... دغدغه ی سخت بودن شناخت محصول و کیفیت آن برای شما از میان رفته است. حتی لباس آشپزی هم در این سایت پیدا می کنید پس دیگر چه خواسته ای از ایمنی باقی می ماند.

عینک ایمنی

سایت یونکس با سالها تجربه در زمینه ی توزیع در کنار تولید لوازم ایمنی مرجع کاملی را برای انتخاب عینک ایمنی در اختیار شما خواهد گذاشت. عینک های ضد اشعه، ضد ضربه و نشکن، عینک جوشکاری، عینک های آزمایشگاهی و حتی عینک ضد بخار را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. در این روزها که بحث کرونا داغ است و ابتلای به آن حتی برای برخی به دفعات تکرار می شود، واجب است که از چشمان خود که راه نفوذ انواع آلودگی ها هستند، به درستی محافظت کنید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

سئو چیست

 

 

در جواب سئو چیست، می توان یک پاسخ ساده داد که سئو زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ می باشد و به رونق و سود بیشتر کسب و کارهای اینترنتی کمک می کند همچنین باعث افزایش و شناخته شده تر شدن وب سایت و برند می شود.

سئو چیست

سئو مخفف چیست؟

کلمه‌ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به صورت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  ترجمه کرد. البته مفهوم آن به Search experience Optimization، تغییر کرده است و معنای آن این است که وب سایت را برای کاربران بهینه کنیم چرا که با این کار خود به خود سایت برای موتورهای جستجو نیز بهینه می شود.

اهمیت سئو

با توجه به آمارهایی که از گوگل منتشر شده است، نشان می دهد که در هر ثانیه 63 هزار جستجو در گوگل رخ می دهد. همچنین بازاریابی اینترنتی به کمک سئو، اصلی ترین روش مارکتینگ برای 61 درصد کسب و کارها می باشد. در آخر می توان گفت هزینه بهینه سازی سایت یا سئو سایت در مقایسه با هزینه های هنگفت تبلیغاتی، کم می باشد.

سئو چیست

هدف از سئو چیست؟

هدف روش های سئو این است که در هنگام جستجو در یک موتور جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو رتبه بندی بهتر و بالاتری به محتوای یک وب سایت دهد. 

سئو چیست

چند نوع سئو داریم؟

سئو به سه روش سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری انجام می شود. برای آشنایی بهتر با سئو بهتر است که هر سه مورد را به خوبی بشناسید:

سئو کلاه سفید:

سئو کلاه سفید به مجموعه ای استراتژی ها و روش هایی  گفته می شود که تابع قوانین موتور های جست و جو هستند. تمرکز اصلی این نوع را می توان ارائه محتوا ها و مطالب ارزشمند به کاربر تلقی کرد.

سئو کلاه سیاه:

در مقابل سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه قرار دارد. در تعریف سئو کلاه سفید می توان گفت: به تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتور جست و جو دارد و این بدین معناست که امکان به دست آوردن رتبه ای بالا در گوگل وجود دارد اما ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جست و جو نیز بسیار است. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد.

سئو کلاه خاکستری:

این نوع سئو ترکیبی از سئو کلاه سفید و سیاه می باشد. به این صورت که محتوای عالی و مطابق قوانین سئو تولید می شود و سئو داخلی را به صورت کامل پیاده سازی می کنیم. علاوه بر آن از روش های لینک سازی خارجی بهره می بریم که نوعی روش برای معروف کردن سایت به صورت مصنوعی می باشد. البته این کار حساس است و باید توسط متخصص سئو انجام شود.

سئو چیست

مشاور سئو کیست؟

اگر در زمینه وب تخصص ندارید و نمی دانید دقیقا سئو چیست و نمی توانید اصول آن را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید، می توانید از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

متخصص سئو به فعالیت هایی که در رابطه با بهینه سازی سایت هستند احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل، آگاهی کافی دارد. 

سئو چیست

موفقیت یک سایت رابطه مستقیم با متخصص سئوی آن دارد به صورتی که هرچه بازدید سایت بالاتر باشد متخصص سئوی آن نیز فرد کارآزموده تری می باشد.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در این زمینه هستید، می توانید به سایت معتبر و متخصص سئو اینجا مراجعه نموده و از مطالب آن بهره مند شوید.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

تا اواخر دهه ی هفتاد شمسی تبلیغات بیشتر در تلویزیون و روزنامه های کثیر الانتشار اتفاق می افتاد. آن زمان دکه ها آنقدر کم بودند که دست فروش ها روزنامه عرضه می کردند. البته در حال حاضر هم فروش اصلی این دکه های پر تعداد به مواد دخانی اختصاص دارد. از وضع اعصاب و روان جامعه که بگذریم حدود 60 سال قبلا از آن یعنی در اوایل قرن 13 شمسی موضوعی داشت برای اولین بار در فرانسه امتحان می شد. مقالاتی سفارشی در روزنامه به چاپ می رسید و با صحبت درباره ی مشکلات و نیازهای روزمره سعی داشت تا مردم را برای خرید محصول و یا استفاده از یک خدمات خاص ترغیب کند. این مقالات رپورتاژ آگهی نام داشتند. هر روزنامه ای تعرفه رپورتاژ آگهی مخصوص خود را داشت. شما باید با سردبیر تماس حاصل کرده و تعرفه رپورتاژ آگهی را از وی می پرسیدید.

در این مطلب ادامه ی سرنوشت رپورتاژ و تعرفه رپورتاژ آگهی را بررسی می کنیم.

تعرفه رپورتاژ آگهی

رشد تعرفه رپورتاژ آگهی

فرض کنید شما از وجود رپورتاژ آگهی مطلع نیستید و یکی از هم صنفان شما با استفاده از این نوع تبلیغات فروش خودش را افزایش میداد. بعد از مطلع شدن شما یک مشتری دیگر برای آن روزنامه اضافه می شد. چیزی نمی گذشت که تقاضا برای پرداخت تعرفه رپورتاژ آگهی و داشتن صفحه ای از روزنامه به شدت افزایش می یافت. به جز اینکه نیاز بود، صفحات بیشتر شود و برنامه زمانبندی وجود داشته باشد، تعرفه رپورتاژ آگهی قطعا گران تر می شد. 

اما رشد تعرفه رپورتاژ آگهی دلیل اصلی برای قانون های ضد رپورتاژ در اروپا نبود. حالتی را در نظر بگیرید که همه ی صفحات روزنامه تبدیل به رپورتاژ خبری شده است. هر جایی را که می خواندی غیر مستفیم می خواستند محصولی را برایت کاربردی جلوه بدهند. این بستر می توانست پر از دروغ هم بشود و چیزی جلودار آن نبود. تا زمانی که تعرفه رپورتاژ آگهی بالا می رفت و استقبال هم بیشتر می شد، نشریات راضی بودند؛ ولی شکایاتی به دولت و مجلس رسید که دقیقا معلوم نیست منشا آن مردم فریب خورده بوده اند یا دشمنان یک نشریه خاص!

تعرفه رپورتاژ آگهی

تعرفه رپورتاژ آگهی در ایران

رپورتاژ آگهی در کشور ما در فضای اینترنت رسما متولد شد. خبرگزاری های مختلف صفحاتی از سایت را برای قرار دادن محتوای رپورتاژ و در ازای تعرفه رپورتاژ آگهی مشخص به شما واگذار می کردند. البته رپورتاژ آگهی اینترنتی صرفا یک تبلیغ برای مخاطب نیست. اگر با سئو و بالاتر بردن رتبه ی سایت در نتایج گوگل آشنا باشید، حتما می دانید که تعرفه رپورتاژ آگهی بسیار به صرفه است. 

در متن رپورتاژ خبری شما می توانید با استفاده از انکر تکست (کلمات لینک شده) برای سایت خود پیوندهای ارزشمند ایجاد کنید. در واقع با پرداخت تعرفه رپورتاژ آگهی شما یک اقدام سئویی و یک تبلیغات پربازده را با هم ترکیب کرده اید. ایران رپرتاژ یکی از مجموعه هایی است که با ارائه لیست تعرفه رپورتاژ آگهی، زمانبندی انتشار در خبرگزاری یا مجله ی انتخابی شما و متن رپورتاژ به شما کمک می کند. 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

فیشینگ یک روش سرقت اطلاعات است که تبهکاران با فریب دادن کاربران از طریق تلفن و اینترنت، سعی می‌کنند به اطلاعات محرمانه آن‌ها دست یابند و سوء استفاده کنند. امروزه استفاده از اینترنت وسعت زیادی گرفته است و کاربران از طریق اینترنت خرید و مکالمات خود را انجام می‌دهند که در صورت دسترسی پیدا کردن به اکانت مورد نظر می‌توان به تمام اطلاعات دست یافت. 

فیشینگ چیست

فیشینگ چیست؟

فیشینگ یک راه تبهکارانه برای سرقت اطلاعات محرمانه افراد می‌باشد. این اطلاعات می‌تواند شامل نام کاربری، رمز عبور، کد 16 رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 باشد. این حملات معمولاً از طریق ابزارهای الکترونیکی و ارتباطی صورت می‌گیرد. شبکه‌های اجتماعی، درگاه‌های پرداخت آنلاین و سایت‌های حراجی نمونه‌ای از این ابزارهای الکترونیکی می‌باشد. علاوه بر آن ایمیل و پیام‌های الکترونیکی در این کلاهبرداری کاربرد دارد. در واقع کلاهبردار از ضعف امنیتی که در وب سایت یا سامانه خاصی حاکم است، سوء استفاده می‌کند. 

حقه فیشینگ برای اولین بار در سال 1987 معرفی و در سال 1996 واژه فیشینگ نام گذاری شد.

 

فیشینگ با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

شیوه‌های مختلفی وجود دارد که فیشینگ از طریق آن صورت می‌گیرد. در ادامه با رایج‌تر آن‌ها آشنا می‌شویم. لطفاً با دقت این قسمت‌ها را بخوانید و من بعد در کارهای اینترنتی و روزانه خود در نظر داشته باشید.

وب سایت جعلی:

در این روش یک سایت معروف و شناخته شده را جعل می‌کند و سایتی طراحی می‌کنند که ظاهر آن دقیقاً مشابه سایت اصلی است در حالی که کدهای backend آن متفاوت می‌باشد و دقیقاً کاری را می‌کند که مقصود تبهکار می‌باشد. 

کاربران با وارد کردن رمز ورود و نام کاربری این اطلاعات را در اختیار سایت جعلی قرار داده در حالی که گمان می‌کنند سایت اصلی است. در نهایت کلاهبردار با اطلاعاتی که در سایت خودش ثب شده اقدام به کارهای مورد نظر می‌کند.  برای مقابله با این روش حتماً به آدرس سایت دقت کنید!

 

ایمیل‌های فریبنده:

در این روش فیشینگ، شخص کلاهبردار ممکن است با ارسال ایمیل‌هایی وانمود کند که از طرف بانک شما، یک شرکت معتبر با شما ارتباط می‌گیرد. سپس از شما درخواست کند که تا مهلت معین شده، اطلاعات بانکی مانند شماره 16 رقمی، رمز دوم و cvv2 را ارسال کنند. ایمیل‌های مشکوک و ناشناس را نادیده بگیرید و حتی پاک کنید.

 

فیشینگ

 

فیشینگ در تماس‌های تلفنی فریبنده:

طی تماس‌های تلفنی ممکن است به مخاطب دروغ بگویند مثلاً در یک قرعه کشی برنده شده است سپس ادعا کنند که برای ادامه و ثبت نتیجه قرعه کشی لازم است مقداری پول واریز کنید یا اطلاعات خود را در اختیارشان قرار دهید. هیچگاه به این تماس‌های مشکوک که اطلاعات شما را بدون دلیل منطقی و غیر حضوری می‌خواهند اطمینان نکنید.

 

درگاه آنلاین جعلی:

این روش رایج‌ترین فیشینگ می‌باشد که نگرانی زیادی در دل کاربران اینترنتی به وجود آورده است طوری که خیلی‌ از افراد از خرید اینترنتی امتناع می‌ورزند و سختی خرید حضوری را به جان می‌خرند.

 

فیشینگ

به راحتی می‌توان درگاه آنلاین جعلی را تشخیص داد فقط دقت کنید که لینکی که در نوار آدرس نشوته شده است، آدرس درگان اصلی باشد. چرا که کلاهبرداران سعی می‌کنند با تغییر یک یا دو حرف از آدرس اصلی، از عدم دقت و خطای دید کاربر سوء استفاده کند.

 

فیشینگ با دستگاه POS و  ATM:

شناسایی این تله فیشینگ، به راحتی امکان پذیر نیست. در این روش کلاهبردار با استفاده دستگاه از POS و ATM تقبلی، کارت‌های بانکی طعمه‌های خود را کپی می‌کنند سپس با بهانه‌های مانند فروش محصول رمز عبور را می‌پرسند. دیگر نتیجه را خودتان هم می‌دانید! 

بهتر است هیچگاه رمز عبور خود را به فروشنگان نگویید و کمتر از POS و ATM استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

فرض کنید می خواهید برای جراحی بینی نزد پزشک بروید. با چه معیاری پزشک خود را انتخاب می کنید؟ خواه ناخواه مقدار هزینه ی دریافتی پزشک اولین و شاید تاثیر گذار ترین عامل در تصمیم گیری برای انتخاب جراح است. البته هزینه عمل بینی از شهری به شهر دیگر و از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت است. همچنین بسته به کیس مشکل بینی و دشواری عمل آن هزینه عمل بینی بالا و پایین می رود.

هزینه عمل بینی

صفر تا صد هزینه عمل بینی

وقتی اسم هزینه عمل بینی را می شنویم نا خود آگاه فکر می کنیم فقط منظور، هزینه عمل و اتاق است؛ درصورتی که هزینه جراحی بینی و به خصوص عمل بینی گوشتی شامل موارد متعددی می شود. هزینه عمل بینی را می توان به سه قسمت تقسیم نمود.

  • هزینه های پیش از عمل که شامل مشاوره و ویزیت پزشک، سی تی اسکن و عکس آتلیه می باشد و همه این موارد ضروری هستند. پزشک با توجه به عکس آتلیه و سی تی اسکن درمورد فرم بینی شما و تغییراتی که لازم است اعمال شود نظر میدهد.
  • هزینه عمل که شامل هزینه بیمارستان یا مطب، جراح و اتاق بستری میشود.
  • هزینه بیهوشی. پزشک بیهوشی با پزشکی که بینی شما را جراحی کرده فرق دارد. متخصص بیهوشی با توجه به تعرفه خودش از شما هزینه ای بابت بهوش کردن بیمار میگیرد.

چه عواملی در میزان هزینه بیهوشی تاثیر دارند؟

  • نوع بینی، گوشتی یا استخوانی؟

عمل بینی گوشتی معمولا به دلیل پیچیدگی ها و سختی هایی که دارد از عمل بینی استخوانی دشوار تر است و طبیعتا هزینه بیشتری هم دارد. هزینه عمل بینی استخوانی در صورتی که بینی پلیپ یا انحراف تیغه نداشته باشد، نسبت به بینی گوشتی کمتر است.

عمل ترمیمی وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین علت یک عمل دیگر روی بینی انجام میگیرد که نسبت به عمل اولیه سخت تر است به همین دلیل هزینه این نوع از جراحی بالاتر است.

  • میزان تجربه و تخصص پزشک

آیا هزینه ای که یک پزشک تازه کار می گیرد با هزینه ای که یک پزشک ماهر که سال ها تجربه جراحی بینی دارد یکسان است؟ قطعا خیر. بعضی از پزشکان پول شهرت خود را می گیرند اما بسیاری از جراحان خوب، به دلیل دقت، ظرافت و تجربه ای که در این زمینه دارند بسیار قابل اعتماد هستند. هرچقدر تجربه و میزان تحصیلات پزشک بالاتر باشد هزینه عمل  بینی گوشتی نیز بیشتر می شود.

  • موقعیت جغرافیایی مطب پزشک

شاید تعجب کنید اما حتی موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان هم در هزینه عمل بینی تاثیر دارد. به همین علت در ابتدای مقاله گفتیم که در مناطق مختلف یک شهر هزینه جراحی بینی متفاوت است.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

میانگین هزینه عمل بینی در سال ۹۹

اگر در یک جمله بخواهیم بگوییم هزینه جراحی بینی در سال ۹۹ چقدر است می توان گفت بین ۵ تا ۳۵ میلیون تومان؛ البته اگر هزینه تورم و عوامل دیگر را در نظر نگیرید. تمام عواملی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم در میزان هزینه عمل بینی گوشتی، استخوانی، ترمیمی و دیگر عمل های بینی تاثیر دارند.

کدام پزشک را برای عمل بینی انتخاب کنیم؟

انتخاب گران ترین جراح ممکن برای عمل بینی اصلا عقلانی نیست. اما بدیهی است که برای چنین موضوعی که همزمان زیبایی و سلامتی را تحت تاثیر قرار می دهد باید با دقت عمل کرد و سلامتی خود را دست هر کسی نسپرد. می توان به راحتی پزشکی باتجربه که هزینه ای معقول و منصفانه دریافت می کند را انتخاب کرد و نزد او رفت. پیشنهاد ما به شما مجموعه ی دکتر تهران بیوتی است که با تجربه ای گران بها می تواند انواع فرم های بینی را با موفقیت جراحی کند. می توانید برای دیدن نمونه کارهای این مجموعه به سایت  drtehranbeauty.com مراجعه کنید.

 

 

 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

امروزه خانم ها با ابزارهای مختلف آرایشی سعی می کنند که لکه ها و نقاط قهوه ای پوست خود را بپوشانند و زیباتر به نظر برسند. ابزارهای آرایشی مربوط به پوست کرم پودر، کانسیلر و پنکک می باشد. در این بین کانسیلر بالاترین قدرت را در پوشاندن لکه های صورت دارد.

این ابزار آرایشی دارای دو نوع کلی کانسیلر جامد و مایع است. در این مقاله می خواهیم مدل رایج نوع جامد یعنی کانسیلر جامد استیکی را بررسی کنیم

پس اگر قصد خرید این ابزار را دارید با ما همراه باشید.

در بین انواع مختلف کانسیلر نوع جامد آن محبوب تر است. چرا؟

کانسیلر جامد دو مدل مدادی و استیکی دارد. هر دو نوع فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. سبک هستند و برای حمل و نقل و در کیف قرار دادن شما به دردسر نمی اندازد.

کانسیلر جامد استیکی

شما خیلی راحت و به سرعت می توانید یک آرایش بسیار عالی با کانسیلر جامد داشته باشید. در واقع مدت زمانی که شما به آرایش کردن اختصاص می دهید با کانسیلر جامد بسیار کمتر خواهد شد. بدون اینکه نیاز به ابزار خاصی داشته باشید آن را روی صورتتان میکشید و با انگشتانتان آن را پخش می کنید. 

کانسیلر جامد به قدری زمان آرایش کردن شما را کم می کند که خانم های شاغل و افرادی که مشغله زیادی دارند و نمی توانند زمان زیادی را صرف آرایش کردن کنند به استفاده از این محصول آرایشی بسیار علاقه مند هستند.

کانسیلر جامد استیکی

به کانسیلر جامد استیکی ماتیکی هم گفته می شود و دلیل آن هم شباهت بسیار زیاد این محصول آرایشی به رژ لب جامد است. این نوع محصول آرایشی برای پوست های چرب و حساس بسیار مناسب است. میزان چربی موجود در کانسیلر جامد استیکی کم است و خانم های پوست چرب با استفاده از این محصول احساس ماسیدگی را تجربه نخواهند کرد. این نوع ابزار آرایشی پوشانندگی بالایی دارد و می تواند تمام لکه های تیره پوست را به خوبی کاور نماید. 

اگر پوست معمولی رو به چرب دارید می توانید نوع مدادی را امتحان کنید. به دلیل اینکه نوع مدادی کانسیلر جامد نسبت به استیکی دارای چربی بیشتر است و میتواند برای هر نوع پوستی مناسب باشد.

اما این نکته را فراموش نکنید که ماندگاری این محصول نسبت به نوع مدادی آن کمتر است. و نیاز است شما برای تمدید آرایش تان در طول روز اقدام کنید. برای افزایش میزان ماندگاری کانسیلر جامد استیکی بهتر است روی آن یک لایه پنکک بزنید. در واقع پنکک می تواند به عنوان یک فیکساتور آرایشی عمل کند.

بهتر است کانسیلر جامد استیکی را مستقیما روی پوست نکشید. ابتدا روی یک پد آن را بکشید سپس به پوستتان بزنید.

البته شما می توانید با کمک انگشتان دستتان کانسیلر جامد استیکی را روی صورتتان پخش کنید اما استفاده از پد آرایشی می تواند در پخش کردن آن و مدت ماندگاری این ماده آرایشی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

کانسیلر جامد استیکی

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که نیاز است هنگام خرید کانسیلر جامد استیکی رعایت کنید این است که این محصول و دیگر لوازم آرایش پوست مانند کرم پودر و پنکک به دلیل اینکه به صورت مستقیم روی آن قرار می گیرد می تواند موجب آسیب یا تقویت آن شود. 

کانسیلر جامد استیکی وظیفه کاور کردن و پوشاندن لکه های روی پوست صورت را برعهده دارد. ولی اگر کانسیلری که می خرید استاندارد نباشد و کیفیت لازم را نداشته باشد خودش می تواند عاملی برای ایجاد لکه روی پوست شود.

کانسیلر تقلبی نمی تواند پوشش کاملی به شما دهد و خیلی سریع هم از روی پوست تان پاک خواهد شد. در نتیجه شما از خرید کانسیلر جامد استیکی تان راضی نخواهید بود.

برای خرید کانسیلر جامد اصل باید به یکی از فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه نمایید تا خیالتان از بابت کالایی که خریداری می کنید راحت باشد. آرامش خاطر از اینکه پوستتان هنگام آرایش سالم می ماند یک دنیا ارزش دارد.

برای خرید کانسیلر جامد استیکی می توانید به روبی سان مراجعه کنید و یک ابزار آرایشی اصل بخرید.


 

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

سئو به طور کلی شامل فعالیت‌ها و اقداماتی می‌شود که درون و بیرون سایت انجام می‌شوند تا سایت ما در کلمات کلیدی خاصی در جایگاه اول قرار گیرد. یکی دیگر از اقدامات مهم در سئو حفظ این جایگاه می‌باشد. خدمات سئو سایت تمامی این موارد را در برمی‌گیرد و مادامی که وب سایت‌ها وجود دارند، خدمات سئو هم نیاز است. شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو برای کلیه کسب و کارها در ابعاد مختلف است. به افرادی که خدمات سئو را انجام می دهند اصطلاحا سئوکار گفته می شود.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سفید به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در راستای قوانین موتورهای جستجو بوده و از روش ها و تکنیک های حبابی و غیر متعارف استفاده نشود. موتورهای جستجو هوشمند مثل گوگل همیشه تلاش می‌کنند تا رضایت کاربران را داشته باشند و بهترین نتایج را با توجه به نیازی که جستجو کرده‌اند، به آنها بدهند.خدمات سئو سفید  روش های بهینه سازی وب  سایت ها بوده که قوانین موتورهای جستجو را رعایت می کنند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

منظور از خدمات سئو سیاه، فعالیت‌ها و اقداماتی است که قصدا ان فریب دادن موتورهای جستجوگر می‌باشد تا سریع‌تر به رتبه بالا دست یابند. خدمات سئو سیاه شاید خیی سریع شما را به رتبه بالا برساند اما به همان سرعت هم سقوط خواهید کرد و در بضی موارد  امکان دارد که سایت پنالتی شود و هیچگاه نتواند به رتبه خوبی دست یابد.خدمات سئو سایت

 

چرا  کسب و کارها به خدمات سئو نیازمند هستند؟

بصورت کلی روش های تبلیغات را می توان به جند نوع تقسیم بندی نمود: 1- رادیو 2- تلویزیون 3- تبلیغات محیطی و .. یکی از روش های تبلیغات سئو می باشد. سئو دارای سه ویژگی متفاوت است که هیچ کدام از روش های تبلیغاتی نام برده شده، از آن برخوردار نمی باشند:

 

  • سئو یا بهینه سازی سایت هدفند است ولی سایر روش های تبلیغاتی دارای هدفمندی زیادی نیستند

  • سئو دارای ماندگاری بالایی است ولی تمامی روش های تبلیغاتی به محض اتمام شارژ دیگر کسب و کار دیده نخواهد شد.

  • سئو دارای هزینه های کمتری از روش های تبلیغاتی نام برده شده می باشد.

 از این رو سئو بهترین روش تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف می‌باشد.خدمات سئو سایت

نگرانی بسیاری از افراد اعتماد به اشخاص یا شرکت هایی هستند که خدمات seo ارائه می دهند. برای بدست آوردن یک اطمینان نسبی ابتدا شما می بایست بررسی نمایید شرکتی که ادعای ارائه خدمات سئو می نماید خود چه جایگاهی در موتورهای جستجو دارد. اگر ترافیک قابل قبولی از سمت موتورهای جستجو داشت، سپس شما می بایست برخی نمونه کارهای سئو آن شرکت را بررسی نمایید تا متوجه شوید آیا همان کاری که برای خود انجام داده است، برای مشتریانش انجام شده است یا خیر.

خدمات سئو سایت

حال با بررسی موارد قبلی شما می توانید حداقل از این مسئله اطمینان حاصل نمایید که شرکت مورد نظر دارای توانایی جهت انجام این خدمت می باشد ولی باز این دلیل کافی نخواهد بود. از این رو تضمین های کافی جهت انجام موضوع قرارداد می تواند تا حدی خیال شما را آسوده سازد. یکی از نکات مهمی که صاحبان کسب و کارها می بایست از آن اگاهی داشته باشند این مسئله است که فقط موتورهای جستجو، وب سایت شما ارزیابی می کنند و جایگاه شما را مشخص می نمایند از این رو در بسیاری موارد تضمین جایگاهی خاص توسط افراد عملا غیر ممکن خواهد بود.سایت آموزشی سیو اینجا برای آسوده خاطر کردن شما برای کسب کارهایتان تمام خدمات سئو را به شما آموزش و توضیح میدهد.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

دامین یا دامنه یک عبارت با شناسه هایی از حروف، عدد و dash (-) یا خط تیره است که برای شناختن یک سایت نام ‌گذاری می ‌شود و از سه بخش: نام دامنه، نقطه میانی (دات) و پسوند دامنه بوجود آمده است. مزایده دامنه یعنی شما یک چنین آدرسی را برای فروش به بالاترین قیمت در اختیار عموم بگذارید. سایت نام این کار را برای شما انجام می دهد.

به‌عنوان‌ مثال avanggroup.com یک دامنه است که اسم آن avanggroup و پسوند آن com و دات بخش وسطی بین نام و پسوند است.

باید به یاد داشته باشید که نام دامین یک اسم اختصاصی است و وقتی برای یک سایت در نظر گرفته‌ شده و به ثبت رسیده باشد برای دیگران قابل ‌استفاده  نیست. توجه داشته باشید که اگر اسم دامنه با محتوا و کارایی سایت شما همسانی و تطابق داشته باشد یک شانس ویژه برای جذب مخاطبان سایت شماست. 

دو پیش فرض عمده برای انتخاب نام و شرکت در مزایده دامنه

عامیانه: مانند اکثر اسم ‌هایی است که دیده می‌ شوند و فقط هدف عنوان برند و اسم سایت است.

نام شخصی: گاهی اوقات افراد با توجه به حرفه و توانایی‌ هایی که دارند سایتی برای خود می‌ سازند و اسم دامین اسم شخصی آن‌ها است.

مراحل چرخه، توضیحی درباره پروسه ثبت‌ تا حذف دامنه است. در تمام این دنیا این چرخه ثابت است اما جزئیات آن وابسته به صلاح‌دید شرکت ‌های خدمات ثبت است.

  1. ثبت‌ (registration) : روش ثبت‌ وابسته به شرکتی است که دامین خود را در آن ثبت می‌ کنید. معمولاً از 1 تا 10 سال می ‌توانید دامنه خود را ثبت کرده و هزینه مورد نظر را واریز کنید.

  2. انقضا (Expired):  تاریخی که مدت ‌زمان ثبت شما به اتمام می ‌رسد و باید دوباره دامین را تمدید کنید. معمولاً 30 تا 45 روز فرصت دارید تا با قیمت عادی دامین خودتان را تمدید کنید.

  3. باز خرید (Redemption):  وقتی دامین شما در این حالت قرار می ‌گیرد جریمه به شما تعلق می ‌گیرد و 30 روز فرصت دارید تا با قیمت 5 برابر آن را تمدید کنید.

  4. دوره حذف (Pending delete):  وقتی دامین شما در این حالت قرار بگیرد فرصتی برای تمدید ندارید و طبق صلاح ‌دید شرکت مورد نظر، دامین شما به مزایده دامنه گذاشته می‌شود و در اختیار دیگران قرار می ‌گیرد.

  5. آزاد (Available):  وقتی دامنه شما در این حالت قرار بگیرد به این منظور است که دامین شما حذف ‌شده و دیگر سایت شما دیده نمی‌ شود.

افرادی وجود دارند که با شناسایی دامنه‌های مناسب و یا تحت نام برندهای خاص اقدام به ثبت مزایده دامنه می‌ نمایند، به این امید که در آینده یک مشتری به آنها نیاز داشته باشد و با قیمت بالاتری آنها را خریداری نماید.

مزایده دامنه

 چنین افرادی عموما صفحه‌ای را برای مزایده دامنه بارگذاری می ‌کنند که اشاره به فروشی بودن دامنه خواهد داشت و شما از طریق اطلاعات تماس درج شده می‌ توانید اقدام به مذاکره و مزایده دامنه نمایید.

در برخی از مواقع ممکن است دامنه‌ای توسط افراد به ثبت برسند اما به هر دلیلی به آن نیاز نداشته باشند و یا به صورت کلی از آن استفاده نکنند. در چنین مواقعی شما می توانید از طریق اطلاعات تماس درج شده در whois دامنه اقدام به بررسی مالکیت دامنه نموده و اطلاعات مربوطه را استخراج نمایید. در نهایت با مکاتبه و مذاکره می‌توانید پس از مزایده دامنه، آن را در اختیار بگیرید.

نام دامنه

سایت تخصصی و آموزشی نام اطلاعات و مشاوره لازم برای انتخاب دامنه و شرکت در مزایده دامنه را در اختیار شما قرار میدهد.

  • لوازم یدکی خودرو
  • ۰
  • ۰

چرا تراکم ساخته های بشری در هر زمینه ای روز به روز بیشتر می شود؟ آیا این امر در راستای همان حس تکاملی است که هیچ وقت پایان نمی پذیرد؟ تا چه زمانی این اتفاقات ادامه خواهند داشت؟ آیا پیشرفت تکنولوژی و دست بردن های انسان در امور طبیعی انتهایی دارد؟ در این مقاله می خواهیم به احساسی بپردازیم که قفل دیجیتال سامسونگ می تواند سبب آن باشد. حس امنیت و تحت کنترل داشتند، یک جور حس فرمانروایی در مورد قفل دیجیتال سامسونگ صدق می کند. اما چطور این فناوری پیشرفته توانست سریعا جایگاه خود را در بازار به دست بیاورد. حتی در کشوری مثل ایران که از طرف تمام دنیا تحریم است، قفل های سامسونگ جای خود را در بازار تجهیزات منزل و امکانات شرکتی یا تجاری باز کرده اند.

قفل دیجیتال سامسونگ دستگیره دار

قفل دیجیتال سامسونگ چه امکانات ویژه ای دارد؟

بدون شک زیبایی به تنهایی کافی نیست. شاید بانوان را بتوان برای خرید کالایی فقط به خاطر زیبایی آن، قانع کرد ولی قفل دیجیتال سامسونگ چنین محصولی نبوده است. این قفل هوشمند با سالها تلاش توانسته در جایگاه فعلی قرار بگیرد که حتی برای حمله فیزیکی هم آمادگی و برنامه ریزی مدون داشته باشد. قفل های دیجیتال سامسونگ از موارد مختلفی به جای کلید استفاده می کنند. مثلا شما می توانید قفل رمزی داشته باشید. همانگونه که روی کیف ها، وارد کردن رمز نقش کلید را بازی می کرد، این جا هم شما یک عدد چند رقمی را تحت یک تابع تصادفی (جا به جایی مکانی اعداد روی صفحه نمایش) وارد می کنید. اگر کسی اطراف شماست و تلاش دارد که رمز را حدس بزند، قفل دیجیتال سامسونگ او را شکست می دهد. 

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ در مدل های اثر انگشتی مثل SHS-H700 می تواند طرح خاص اثر انگشت هر فردی که شما می خواهید را به خاطر بسپارد و به او اجازه دهد تا از قفل عبور کند.

مهم ترین ویژگی قفل دیجیتال سامسونگ

به نظر من در زمان نوشتن این مطلب مهم ترین و ارزنده ترین ویژگی قفل دیجیتال سامسونگ امکان اتصال به وای فای و اینترنت و برقراری ارتباط با گوشی تلفن همراه کاربر است. سوای تمام مشکلاتی که قفل مکانیکی برای شما رقم می زد، این قفل هیچ وقت نمی توانست آماری از رفت و آمد افراد را برای شما ارسال کند. قفل دیجیتال سامسونگ برای هر فرد یک کارت، اثر انگشت یا رمز مخصوص تعریف کرده است. مثلا پسر کوچک من علیرضا با رمز 653214 وارد می شود، در همین حین یک پیام روی گوشی من ظاهر می شود مبنی بر اینکه علیرضا وارد منزل شده است. این سطح کنترل به خصوص برای محیط اداری تجاری عالی است. 

قفل دیجیتال

شرکت قفل دیجیتال آریا توانسته حتی قطعات یدکی قفل های هوشمند سامسونگ را در اختیار بگیرد تا در مورد خدمات و پشتیبانی فنی قفل دیجیتال هم مشکلی شما را تهدید نکند. با خیال راحت تنها با خرید قفل دیجیتال سامسونگ زیبایی و امنیت محیط را ارتقا دهید.

  • لوازم یدکی خودرو