yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

قیمت پلی استیشن 5 آنقدر بالا می باشد که یکی از گران ترین کنسول های بازی شناخته شده است. این کنسول ها نیز تقریباً در همه جا به صورت آنلاین موجود نیستند. بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی باعث افزایش این قیمت ها شده.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پلی استیشن

 دلایلی مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت دستگاه ps5 تاثیر می گذارد. تعدادی از این موارد، عبارت است از:

  • عرضه و تقاضا

یکی از قوانین اساسی اقتصاد به عنوان عرضه و تقاضا شناخته می شود. هنگامی که عرضه کم و تقاضا زیاد است، قیمت کالا بر این اساس افزایش می یابد. در حال حاضر، تقریباً PlayStation 5 به اندازه کافی برای راه اندازی وجود ندارد. این بدان معناست که قیمت پلی استیشن های موجود در بازار بسیار بالاتر از حد معمول خواهد بود.

 

فقط به راه اندازی هرگونه کنسول بازی جدید یا فناوری بسیار مورد نیاز فکر کنید. هنگام راه اندازی همه چیز، قیمتها همیشه در بالاترین حد خود قرار دارند. این تا حدی به این دلیل است که شرکت ها می دانند که پذیرندگان اولیه، تمایل بیشتری برای مقاومت در برابر قیمت های بالاتر در اوایل دارند. اما این نیز به این موضوع بستگی دارد که چقدر زود این موارد به پایان می رسد.

قیمت پلی استیشن

  • تاثیرات ویروس کرونا بر روی قیمت پلی استیشن

همه گیری ویروس کرونا بسیاری از جنبه های زندگی ما را تغییر داده است. یکی از مواردی که کمتر مورد بحث قرار گرفته است و در طول دوره همه گیری کرونا تغییر کرده است، نحوه انجام بازی های ویدیویی توسط مردم است.

بر اساس برخی برآوردها، مردم در طول همه گیری کووید، 45 درصد بیشتر از قبل بازی می کنند. این امر می تواند تاثیر زیادی بر هزینه کنسول ها و لوازم جانبی بازی داشته باشد. با ورود افراد بیشتری به بازار، تقاضا برای وسایل بازی بیشتر خواهد شد.

این به طور طبیعی باعث افزایش هزینه و کمیابی جدیدترین مدل های عرضه شده توسط سه شرکت بزرگ بازی سازی کنسول می شود. همانطور که شاهد بودیم کنسول های نینتندو، بارها در طول بیماری کرونا به فروش می رسند، همچنین شاهد فروش سریع کنسول های پلی استیشن 5 هستیم. این امر باعث افزایش هزینه این کنسول ها نیز می شود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پلی استیشن

  • هزینه بالای قطعات باعث افزایش قیمت کنسول شده است

 نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که، قیمت مواد برای ساخت کنسول پلی استیشن 5 چقدر افزایش یافته است. پلی استیشن 5 از نظر تاریخی یکی از ارزان ترین کنسول هایی است که تا کنون با تنظیم تورم منتشر شده است. اما این بدان معنا نیست که وقتی در مورد دلارهای واقعی و پولی که امروز در کیف پول داریم صحبت می کردیم.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله به عوامل موثر در قیمت پلی استیشن اشاره شد، پیدا کردن نمایندگی های فروشی که قیمت پلی استیشن مناسبی را ارائه می دهند، کار بسیار مشکلی می باشد.  بعضی ها حتی از طریق سایت های واسطه، اقدام به خرید از خارج از کشور می کنند. اینگونه سایت ها هم دستمزد بسیار بالایی را دریافت می کنند.

  • ۰۰/۰۶/۰۱
  • لوازم یدکی خودرو

قیمت پلی استیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی