yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی هر شخص، داشتن موهایی سالم و پرپشت است. بهره‌مندی از موهای سالم و پرپشت به شما این امکان را می‌دهد که با تغییر حالت و حتی رنگ مو، بهترین ظاهر را برای خود ایجاد نمایید. علاوه بر این کم‌پشتی و کچلی، می‌تواند به حد چشمگیری اعتمادبه‌نفس افراد را برای حضور مؤثر در جامعه کاهش دهد. اما ریزش موها نیز امری طبیعی بوده، و در بیشتر افراد از کنترل فرد خارج است.

امروزه علم پزشکی و فنّاوری به متخصصان کمک می‌کنند؛ تا به افرادی که تا حدی ریزش مو را کنترل کنند. حتی افراد می‌توانند بهروش‌های مختلفی اقدام به کاشت و ترمیم موی خود نمایند. در حال حاضر روش‌های مختلفی برای کاشت مو در دسترس هستند که از آن میان می‌توان به روش، FUE، FIT، BHT و کاشت مو به روش superfue اشاره نمود.

 

امروز در ویکی درمان قصد داریم تا کاشت مو به روش superfue را خدمت شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم قصد دارید برای ترمیم موی خود از کاشت مو به روش superfue استفاده نمایید؛ در این مقاله ما را همراهی نمایید.

کاشت مو به روش superfue

کاشت مو به روش superfue چگونه انجام می‌شود؟

کاشت مو به روش Superfue، یک روش پیشرفته و به‌روز از کاشت FUE یا همان Follicular Unit Extraction است. در این روش نیز مانند روش FUE فولیکول‌ها به صورت مجزا از ناحیه بانک مو استخراج‌شده و در ناحیه مورد نظر پیوند زده می‌شوند. در کاشت به روش superfue، پزشکان از تجهیزات الکتریکی هوشمندی استفاده می‌کنند که باعث افزایش بهره‌وری این روش می‌شود. این امر باعث شده است که کاشت مو به روش superfue، یکی از موثرترین و باکیفیت‌ترین روش‌های کاشت مو در حال حاضر باشد.

کاشت مو

کاشت مو به روش Superfue برای چه افرادی مناسب است؟

تمام افرادی که قصد دارند؛ از روش کاشت مو برای ترمیم موهای خود استفاده نمایند؛ کاندیدای مناسبی برای کاشت مو به روش superfue هستند. این روش را می‌توان برای تمام افرادی که به کم‌پشتی و طاسی سر دچار هستند استفاده نمود. از این میان می‌توان به افراد زیر اشاره نمود.

  • افرادی که به دلایل مختلف پوست سر سفتی دارند.

  • افرادی که پوستشان دچار آسیب یا سوختگی شده است.

  • افرادی که به علت ریزش موی ژنتیکی بخش قابل‌توجهی از موی خود را از دست داده‌اند.

البته توصیه می‌شود قبل از اقدام به هر روش کاشتی ابتدا با پزشک متخصص به‌خوبی مشورت نموده، تا بتوانید بهترین روش درمانی را مطابق با پوست و موی خودتان و نتایجی که انتظار آن را دارید؛ انتخاب نمایید.

نتایج کاشت مو

سخن آخر 

کاشت مو به روش superfue، یک روش کاشت مبتنی بر روش FUE است؛ که با کمک ربات‌های هوشمند انجام می‌شود. اما در این روش نیز، مانند دیگر روش‌های کاشت مو لازم است که کاشت توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود. چراکه، اگرچه ربات‌ها به صورت هوشمند، اقدام به برداشت و کاشت مو می‌کنند. اما علم کافی از پوست و موی فرد ندارند. به همین منظور یک پزشک متخصص می‌تواند ب این روش به بهترین نحو خواسته‌های شما را برآورده نماید.

در آخر بابت هزینه‌های کاشت مو به این روش باید گفت، بسته به عوامل و تراکمی که مدنظر متقاضی است این روش بین هفت تا 15 میلیون تومان هزینه دارد.


 

  • ۰۰/۰۵/۳۱
  • لوازم یدکی خودرو

کاشت مو به روش superfue

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی