yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

شاید بتوان گفت کسانی که قصد خرید سیم کارت دارند، همیشه خرید سیم کارت 0912 را جزء گزینه های خود قرار میدهند. برای بعضی از کسانی که خط تلفن همراه نقش مهمی در کسب و کار و ارتباطات فردی آنها دارد، خرید سیم کارت مناسب اهمیت بالایی دارد یکی از گزینه های موجود که انتخاب بسیاری از افراد خرید سیم کارت 0912 است. خط 0912 به دلیل داشتن اعتبار بالا و دیگر امکاناتی که همراه اول در اختیار کاربران قرار میدهد، انتخاب درستی برای خرید سیم کارت است.

خرید سیم کارت 0912

خرید سیم کارت دائمی همراه اول به دلیل دائمی بودن اعتبار بالایی برای افراد و کسب و کارشان ایجاد میکند. با این حال سوالی که ممکن است برای افراد پیش آید این است که خرید سیم کارت 0912 کارکرده بهتر است یا صفر؟ در این مقاله به بررسی این موضوع و مزایا و معایب هر کدام از این سیم کارت ها خواهیم پرداخت. 

مزایای خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده

شاید یکی از بزرگترین مزیت های خرید سیم کارت 0912 کارکرده، ارزان تر بودن آن است. قیمت سیم کارت های کارکرده 20 تا 30 درصد از نمونه صفر کمتر خواهد بود.

این موضوع باعث میشود کسانی که به دنبال خرید سیم کارت 0912 هستند ولی نمی خواهند هزینه زیادی بابت آن بپردازند، به سمت خرید سیم کارت 0912 ارزان تمایل یابند.

این موضوع نیز لازم به ذکر است که بعضی از خطوط 0912 دیگر تولید نمیشوند و فقط سیم کارت های کارکرده در بازار موجود هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد که به دنبال خرید این سیم کارت با شماره های به خصوصی هستند به  خرید نوع کارکرده آن تمایل پیدا میکنند. 

به عنوان مثال خط 0912 کد 1، در نوع کارکرده در بازار موجود میباشد و کسانی که قصد خرید این سیم کارت ها را دارند فقط میتوانند با خرید سیم کارت کارکرده از آن استفاده کنند.

بعلاوه میتوان از شماره های رند کارکرده سیم کارت 0912 استفاده کرد. طبعا شماره های رند با خطوط صفر، هزینه زیادی دارد ولی میتوان با خرید خط 0912 کارکرده هزینه ها را کاهش داد.

خرید سیم کارت

معایب خرید سیم کارت 0912 کارکرده

سیم کارت کارکرده 0912 علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، معایبی نیز دارد. یکی از این معایب که بزرگترین ایراد آن است، ایجاد تماس های مکرر از طرف مخاطبین صاحب قبلی است. 

گاهی اوقات نیز شخصیت صاحب قبلی نیز اهمیت پیدا میکند و مثلا اگر او یک شخص کلاهبردار باشد این موضوع می تواند مشکلات بسیاری برای شما ایجاد کند.

مواردی که در اینجا گفته شد از معایب خرید سیم کارت های کارکرده است ولی میتوان آنها را قبل از خرید سیم کارت برطرف کرد.

مزایای خرید سیم کارت 0912 صفر

یکی از مهمترین مزیت های خط 0912 صفر، نداشتن معایب سیم کارت کارکرده است و از آنجا که از ابتدا این سیم کارت به نام خودتان است، هیچ نگرانی از بابت مزاحمت ها و پیام های نامربوط وجود ندارد.

پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از خرید اشتباه سیم کارت کارکرده به جای سیم کارت صفر حتما آن را از فروشگاه ها و وب سایت های معتبر خریداری کنید. در این صورت شما میتوانید از هزینه ای که پرداخت میکنید و جلوگیری از مشکلات احتمالی اطمینان حاصل کنید. در این زمینه ما به شما وب سایت رند را معرفی میکنیم که دنیایی از انواع سیم کارت ها با قیمت ها و ویژگی های متفاوت است. این وب سایت از اعتبار بالایی برخوردار است و به راحتی میتوان به آن اطمینان کرد.

در نهایت سیم کارت 0912 صفر بخریم و یا کارکرده؟

در پایان باید گفت این کاملا به تصمیم شما و استفاده ای که میخواهید از سیم کارت کنید برمیگردد. پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید سیم کارت با اعتبار بالا را ندارید از سیم کارت صفر استفاده کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

اما اگر برای کسب و کارتان نیاز به خطی با اعتبار بالا هستید، با رعایت همه جوانب و خرید از فروشگاه های معتبر، سیم کارت کارکرده را خریداری کنید.

  • ۰۰/۰۳/۰۹
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۱)

خرید سیم کارت ایرانسل با اعتبار بالا و رند هم بسیار برای صاحبین کسب و کارها مفیده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی