yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

گوشی یکی از ابزارهایی است که همه ما این روزها به آن احتیاج داریم. در این زمینه برندهای مختلف با ویژگی های متفاوتی وجود دارند که انتخاب را برای ما سخت میکنند. در این میان گوشی شیائومی یکی از برندهایی است که به تازگی بسیار محبوب شده است. در این مقاله به بررسی مزایا  معایب گوشی شیائومی خواهیم پرداخت تا انتخاب برای شما ساده تر شود. همچنین از آنجا که اصلی ترین مسئله این روزها برای خرید گوشی، قیمت آن است در نهایت راهی برای خرید اقساطی موبایل به شما ارائه خواهیم دارد.

گوشی شیائومی

کیفیت ساخت گوشی شیائومی

اولین گوشی هوشمند شیائومی در سال 2011 روانه بازار شد و به مرور زمان پیشرفت چشمگیری داشت. شیائومی، قطعات با کیفیتی در گوشی های خود، به نام های می و ردمی به کار میبرد. از آنجا که در گوشی شیائومی، قطعات با کیفیتی به کار برده می‌شود؛ نتیجه کار نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل روز به روز و رفته رفته به محبوبیت آن افزوده می‌شود. 

قیمت گوشی شیائومی

قیمت همیشه یکی از فاکتورهای اساسی برای خرید گوشی به شمار می‌آید. در هنگام مقایسه گوشی شیائومی و سایر برندهای هم رده او متوجه خواهید شد که قیمت گوشی شیائومی به نسبت کیفیت و ویژگی های مثبت آن بسیار به صرفه است. 

علت قیمت خوب در کنار کیفیت مناسب در این شرکت، سیاست بنیانگذاران آن، مبنی بر سود کم و فروش بیشتر است. با این حال اگر توانایی خرید به صورت نقد ندارید میتوانید از گزینه خرید اقساطی موبایل استفاده کنید. 

طراحی گوشی شیائومی

شاید بتوان گفت در ابتدای فعالیت شیائومی، طراحی گوشی های آن تا حد زیادی به گوشی های آیفون شباهت داشت. به همین دلیل این برند به اپل چین شهرت یافت. اما زا سال 2016 ب بعد این شرکت با کمک یک طراح فرانسوی توانست طرح های منحصر به فرد خود را داشته باشد. 

خرید اقساطی گوشی موبایل

این روزها گوشی شیائومی با طراحی متفاوت از محصولات دیگری مانند اپل یا سامسونگ توانسه نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.در حال حاضر شیائومی یکی از معدود شرکتهایی است که در طرح های خود از اشعه مادون قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده میکند.

رابط کاربری گوشی شیائومی

رابط کاربری گوشی، یکی از عواملی است که در خرید آن تاثیر بسزایی دارد. رابط کاربری شیائومی تا حد زیادی به آیفون شباهت دارد. بعلاوه رنگ ها  افکت های بسیار چشم نوازی دارد و سرعت بالایی در اجرای برنامه ها دارد. 

رابط کاربری miui که در گوشی های شیائومی وجود دارد، بر پایه ی اندروید است. با این حال آپدیت اندروید و miui به یکدیگر وابسته نیستند. این رابط یکی از بهترین ها در میان رقبا است. دلیل آن نیز امکانات زیادی است که در اختیار کاربران قرار میدهد. این رابط امکاناتی نظیر هوش مصنوعی دارد که در اجرای سریع تر برنامه ها تاثیر بسیاری دارد.

امکاناتی که گوشی شیائومی در اختیار کاربران میگذارد، فضای دوم گوشی است که امکان نصب دو برنامه از یک اپلیکیشن را میدهد. به عنوان مثال شما میتوانید دو واتساپ در گوشی خود داشته باشید. رابط کاربری شیائومی همیشه سعی در راضی نگه داشتن کاربران خود دارد و همیشه در حال ارائه آپدیت های جدید در این زمینه است.

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در این مقاله در مورد گوشی شیائومی مطرح شد، شما میتوانید بدون هیچ نگرانی آن را خریداری کنید و مطمئن باشید تصمیم درستی گرفته اید. اما اگر به دنبال خرید اقساطی موبایل هستید؛ پیشنهاد میکنیم این کار را از طریق یک سایت معتبر انجام دهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. 

برای خرید اقساطی موبایل حتما به قیمت و شرایط کلی گوشی دقت کنید و در نهایت محاسبه کنید که آیا خرید اقساطی موبایل برایتان مقرون به صرفه خواهد بود؟ پس از در نظر گرفتن همه این موارد بهتر است یک فروشگاه معتبر را برای خرید اقساطی موبایل انتخاب کنید ما وب سایت لوتوس لپ تاپ را برای خرید اقساطی موبایل به شما معرفی میکنیم. با استفاده از لوتوس لپ تاپ شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن و از راهی مطمئن موبایل خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. 

  • ۰۰/۰۳/۰۸
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۱)

عالی بود ممنون از سایت خوبتون

برای خرید بلیط مشهد می توانید به سایت ما سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی