yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

کاشت مو و ابرو یکی از راه هایی است که با استفاده از آن میتوانید زیبایی و جذابیت خود را افزایش دهید. گاهی اوقات افراد به علت عوامل محیطی یا ژنتیکی دچار ریزش مو میشوند و علاوه بر تاثیر این موضوع بر زیبایی و جذابیتشان، اعتماد به نفس آنها کاهش میابد.

کاشت مو

همانقدر که موها در زیبایی تاثیرگذار هستند تقارن  پر بودن ابرو نیز در داشتن ظاهری زیبا و جذاب تاثیرگذار است. به همین دلیل افرادی که به دلایل مختلفی همچون برداشتن غیراصولی ابرو، ابروهایی نامتقارن دارند و یا به صورت ژنتیکی ابروهای کم پشتی دارند؛ به دنبال کاشت ابرو هستند. اما نکته مهمی که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که هزینه کاشت ابرو و مو نیز  تاثیر زیادی بر تصمیم گیری افراد برای انجام آن دارد. 

در این مقاله با بررسی نحوه کاشت مو یا ابرو، هزینه بهترین روش کاشت ابرو و مو و عوامل تاثیرگذار در آن را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

مراحل کاشت مو

برای کاشت مو روش های گوناگونی وجود دارد که پزشک بر اساس ویژگی ها و شرایط بیمار آن را تعیین میکند ولی یک اصل کلی برای کاشت مو وجود دارد که در اینجا آن را بیان میکنیم. لازم به ذکر است که این موضوع برای کاشت ابرو هم صدق میکند و این مراحل برای کاشت ابرو نیز طی می‌شود.

  1. در ابتدا طرح خط ابرو و یا مو توسط پزشک کشیده می‌شود تا مشخص شود در چه محلی باید کاشت مو یا ابرو انجام شود.

  2. در مرحله دوم با توجه به روشی که استفاده می‌شود و با استفاده از آن تکنیک گرافت های مو برداشته می‌شود. 

  3. در مرحله آخر نیز بعد از استخراج گرافت‌ها، کادر درمانی زیر میکروسکوپ، گرافت های مو را آماده میکنند. سپس با بی حسی موضعی محل کاشت، اقدام به کاشت مو میکنند.

هزینه کاشت ابرو و مو

هزینه کاشت ابرو

به طور کلی عوامل متعددی در هزینه کاشت ابرو و مو تاثیرگذار است. که در اینجا به بررسی هر یک از آنها میپردازیم.

روش کاشت

اولین موضوعی که در هزینه کاشت ابرو و مو موثر است، روش کاشت است. روش های مختلفی مانند FUT ، FIT، SUT و... برای کاشت ابرو و مو وجود دارد و طبیعی است روش های جدیدتر هزینه بیشتری نیز دارد. لازم به ذکر است در روش های مختلف نحوه کاشت تفاوتی ندارد و تفاوت این روش ها در نحوه برداشت گرافت های مو است.

تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده هزینه کاشت ابرو و مو، تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت است. به عنوان مثال برای ابرویی که کم پشت است و فقط نیاز به افزایش تراکم دارد گرافت های کمتری به نسبت ابرویی که دچار طاسی شد است لازم است. این موضوع برای کاشت مو نیز صدق میکند. طبیعی است برای فردی که دچار طاسی است هزینه کاشت بیشتر از کسی است که فقط بخشی از موهایش دچار کم پشتی شده است.

میزان تجربه و تخصص پزشک

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه کاشت ابرو، مهارت و تخصص پزشک است. چرا که نتیجه کاشت کاملا به مهارت او بستگی دارد. پیشنهاد میکنیم برای کاهش هزینه های خود، برای پزشک هزینه کمی نکنید و سعی کنید با یافتن یک کلینیک تخصصی ک پزشکان مطرح و متخصصی را دارد، کاشت ابرو را به صرفه کنید. ما به شما در این زمینه کلینیک تخصصی آمون را معرفی میکنیم که علاوه بر داشتن بهترین پزشکان، تجهیزات به روز و تخصصی هم دارد  و میتواند کاشت ابرو شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

  • ۰۰/۰۳/۰۳
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی