yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز مشاور دیجیتال مارکتینگ یکی از ارکان اصلی در تیم مارکتینگ هر برند و یا کسب و کار می‌باشد. دلیا این امر نیز کاملا برای افراد فعال در این حوزه بدیهی و روشن است؛ چرا که کسب وکار الکترونیک به سرعت در حال مبدل گشتن به قلب تجارت در عصر مدرن است. مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با احاطه به ابعاد مختلف برنامه‌ریزی راهبردی در حوزه تجارت در فضای دیجیتال، اعم از بستر وب و یا فراتر از آن، به ارباب کسب و کار یاری زیادی برساند. در حال حاضر تیم اصلی کلیه‌ی آژانس‌های مارکتینگ دارای کارشناسان متعدد و زبده در امور مشاور دیجیتال مارکتینگ است.

اما مشاور دیجیتال مارکتینگ در چه مواردی می‌تواند به کسب و کارها برای توسعه‌ی برند آنان کمک کند؟ اگر بخواهیم دسته‌بندی‌ای کلی داشته باشیم باید این کارها را به دو قسمت بر اساس مخاطبان تقسیم کرد. در برخیاز این دسته فعالیت‌ها سعی در ایجاد ارتباط با مخاطبان خاص داریم و در برخی دیگر تنها میخواهیم طیف وسیعی از مشتریان بالقوه را به سوی قیف بازاریابی خود بکشانیم. 

مشاور دیجیتال مارکتینگ

البته ذکر دو نکته در این جا ضروری است. نخست این که این تعاریف خیلی دقیق نیستند و تنها برای تشریح وضعیت مطرح می‌گردند. دوم نیز آن که واضحا دسته‌ی نخست از نظر هزینه‌ها و نرخ موفقیت به شدت مؤثرتر و مطلوب‌تر می‌باشند. مشاور دیجیتال مارکتینگ باید به اینموضع توجه کافی را داشته باشد. مهمترین نمونه‌های دسته‌ی نخست، بازاریابی پیامکی، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات بنری، بازاریابی محتوا و شبکه‌های اجتماعی هستد. در دسته‌ی دوم می‌توان مواردی مانند سئو و CRM اشاره کرد. همان طور که ملاحظه می‌فرمایید تمامی این موارد در مصداق‌های زیادی با نوع دیگرهم‌پوشانی دارند. مثلا تبلیغات پیامکی را می‌توان به مشتریان برند محدود نمود و یا درمدیریت روایط مشتریان به طیف‌های گسترده‌تری توجه کرد.

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در بهینه‌سازی نرخ تبدیل و دیگر شاخص‌های کلیدی عملکردی نیز تخصص داشته و با اصول تبلیغات و روابط عمومی نیز آشنا باشند. این موضوع در امر بازاریابی محتوا و یا شبکه‌های اجتماعی اهمیت به ویژه‌ای می‌یابند. خصوصا که در سال‌های اخیر و با مطرح شدن پدیده‌ی وایرال شدن محتواها و یا واکنش‌های عمومی شدید به موضوعات، یک اشتباه در آن می‌تواند به خودکشی برند منجر گردد.

مهارت‌های مشاور دیجیتال مارکتینگ

اما آیا شما نیز به استخدام یک مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید? باید گفت که بدون توجه به جزئیات می‌توان گفت که هر کسی که فعال در امور تجاری است و قصد بهره‌برداری از فعالیت‌های خود در عرصه‌ی سایبر دارد می‌تواند از خدمات یک مشاور دیجیتال مارکتینگ برای به حداکثر رساندن درآمد و بازخوردهای خود کمال استفاده را ببرد. 

کار دیجیتال مارکتینگ بر خلاف همتایان میدانی آنان، بیشتر بر پروموشن محصول و برند متمرکز است و درگیر دیگر موارد نمی‌گردد. هرچند اگر ما محتوا را محصول اصلی برند در فضای سایبر در نظر بگیریم، بهینه‌سازی و بهبود کیفیت آن را می‌توان اصلی‌ترین خدمت مشاور دیجیتال مارکتینگ به مشتریان در نظر گرفت. همچنین با انجام فعالیت‌های سوشال مدیا محور و سئو، نرخ تبدیل  و دیگر KPIها به بیشینه‌ی خود می‌رسد و درآمد شما رشد قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • لوازم یدکی خودرو

مشاور دیجیتال مارکتینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی