yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

از جمله تخصص‌هایی که امروزه در میان موکلان به کثرت مورد توجه است توانایی‌های وکیل شهرداری و دعاوی مربوط به آن است. شهرداری از نهادهای مدرن شهری است. این نهاد از ابتدای قرن پیشین شروع به کسب هر چه بیشتر اهمیت خود در زندگی روزمره‌ی شهروندان نمود و در حال حاضر کمتر کسی است که تا کنون گذرش به شهرداری و یا پرونده‌های مربوط به آن نیفتاده باشد. به همین دلیل وکیل شهرداری می‌تواند به طیفی وسیع از مردم خدمات خود را ارائه و به پیشبرد اهداف آنان کمک کند. این موضوعات می‌توانند در رابطه با قوانین ساخت و ساز، دعاوی پیمانکاران با سازمان شهرداری‌ها یا مناقصات آن، عوارض، تصرفات و یا حتی دعاوی کیفری علیه یا له شهرداری باشد.

چرا وکیل شهرداری یک وکیل خاص است؟

نکته‌ی جالبی که در پرونده‌های مرتبط با دعاوی این نهاد جلب نظر می‌کند، گستره‌ی نهاد‌های تصویب‌کننده‌ی قوانین آن است. بر خلاف دیگر ارگان‌های دولتی، این نهاد از قوانین مرتبط با شوراهای اسلامی متأثر است و به نوعی مستقل از قوه اداره می‌گردد. به همین دلیل جز مجلس، نهادهایی مانند وزارت کشور، شوراهای مختلف منقده رسمی ماننند شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون‌های مشابهی هستند که می‌توانند شهرداری را ملزم به اجرای رویه‌های حقوقی خاصی کنند. همین امر موجب شده است تا تخصص وکیل شهرداری از جمله تخصص‌های جالب توجه و دشوار محسوب گردد.

وکیل شهرداری

 وکیل شهرداری باید برای استیفای حقوق موکلان خود هم به قوانین بی‌شماری مسلط بوده و هم با رویه‌های قضایی و قانونی مختلف نهادهایی جز دادگاه‌های عمومی آشنا باشد. از جمله‌ی این نهاد‌های رسیدگی کننده بیاد به کمیسیونهای ماده ۱۰۰،۷۷،۵۵ وغیره اشاره کرد.

این امور باعث شده است که بسیاری توصیه کنند حتما در این گونه دعاوی با مشاوره‌ی یک وکیل شهرداری خیال خود را در رابطه با آن راحت کنید. زیرا همان‌طور که شرح داده شد توانایی‌های این وکیل حتی در مقابل سایر وکلا منحصر به فرد است؛ چه برسد به افراد عادی که با این موضوعات هم آشنایی کمی دارند.

در انتخاب وکیل شهرداری باید به چه معیارهایی توجه کنیم؟

در انتخاب تمامی مشاوران و وکلای حقوقی خوب است تا از رویه‌هایی پیروی کنیم تا خیالمان از اخذ بهترین خدمات ممکن راحت باشد. این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست و گفته می‌شود با عنایت به چندین نکته‌ی تعیین‌کننده می‌توان از کیفیت خدمات وکیل شهرداری معرفی شده اطمینان حاصل کرد.

وکیل شهرداری

نخستین این عوامل شهرت وکیل است. هر وکیلی با توجه به سال‌های وکالتش از خود رزومه‌ای در میان اذهان عمومی به جای گذاشته است. این شهرت می‌تواند هم ناظر بر توانایی و هم بر اخلاق حرفه‌ای او باشد. هم چنین نرخ موفقیت‌های وکیل شهرداری یاد شده در پرونده‌های پیشینش و یا میانگین دشواری آنان باید مورد توجه قرار داشته باشد.

البته اگر با وکیل شناخته‌شده‌ای آشنا نیستید می‌توانید با مراجعه به یکی از دفاتر مؤسسه‌های حقوقی معتبر و اعتماد به برند آنان کار انتخاب وکیل مناسب برای پرونده را به آنان بسپارید.

دومین عامل مهم تناسب پرونده‌ی شما و وکیل انتخابی است. گاهی پرونده‌ای که شما با آن درگیر هستید یک دعوی بسیار پیچیده و دشوار است. گاهی نیز پرونده‌ای پیش پا افتاده و فرمالیته می‌باشد که به راحتی قابل پیگیری و رفع است. باید به منظور حفظ منافع خود در انتخاب وکیل شهرداری به این مسأله نیز توجه کافی را مبذول داشته باشید.

  • ۰۰/۰۲/۱۸
  • لوازم یدکی خودرو

وکیل شهرداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی