yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

حتما زمانی که برای تامین امنیت منزلتان به دنبال راه حل بودید؛ استفاده از قفل الکترونیکی یکی از راه حل های موجود بوده است. اینکه اسمی از قفل های قدیمی نمی‌آوریم به دلیل امنیت پایین آن است. چرا که امروزه سارقین به راحتی میتوانند قفل های قدیمی خانه ها را باز کنند و راه حل جلوگیری از سرقت منزل، استفاده از قفل الکترونیکی است که امنیت منزل ما را تامین کند.

قفل الکترونیکی

افزایش امنیت تنها دلیلی نیست که استفاده از قفل الکترونیکی را به صرفه می کند. با استفاده از قفل الکترونیکی دیگر استرس گم کردن کلید خانه را نخواهند داشت و فقط با استفاده از رمز یا اثر انگشت میتوان وارد منزل شد.

قفل الکترونیکی با به کارگیری از راه های امنیتی جدید و به روز مانند استفاده از اثر انگشت و….. کمک می کند که انسان احساس امنیت بیشتری کند و بتواند از هر محیطی، به محیط منزل یا محل کار خود دسترسی داشته باشد.

قفل دیجیتالی، قفل الکترونیکی، دستگیره دیجیتال، قفل هوشمند، تقریبا تمام این کلمات بیانگر یک پدیده و یک اختراع بشری هستند. قرار نیست شما سر در گم شوید چرا که تمام این قفل های مذکور عملکرد ساده و مشابهی دارند و قیمت قفل الکترونیکی به نسبت امکانات آن به شدت مناسب است. قفل هوشمند برای کنار زدن مشکلات قفل مکانیکی فلزی به بازار عرضه شده است. قرار بر این است که قفل هوشمند راه دشواری پیش پای سارقان بگذارد و به آن ها اجازه ی ورود ندهد اما قفل هوشمند این کار را چگونه انجام خواهد داد؟

جایگزین های کلید در قفل الکترونیکی

قیمت قفل دیجیتال

وقتی قرار است مشکلات حل شود، در گام اول بهتر است کلیدی ایجاد شود که همیشه همراه شما باشد و هیچ وقت جا نماند. قفل هوشمند بدین منظور به سراغ رمزهای عددی و اثر انگشت ( Fingerprint) رفته است. قیمت قفل دیجیتال نیز تابعی از روش های دسترسی قفل است. رمز قفل هوشمند در خاطر شما می ماند و اثر انگشت همیشه روی پوست انگشت شماست. وقتی این راه ها با هم ترکیب می شود، بالطبع یک ادغام قوی صورت گرفته چرا که اگر هر کدام را از دست بدهید دیگری وجود خواهد داشت. قرار بر انقراض کلید مکانیکی بود ولی این یک کلید یدکی در بعضی قفل های دیجیتال وجود دارد که برای مواقعی پیش بینی شده که قفل بر اثر ضربه یا حادثه ای شکسته شده است یا به هر دلیل منبع انرژی آن به پایان رسیده است.

بررسی قیمت قفل دیجیتال

سوالی که ممکن است برایتان پیش آید این است که قیمت قفل دیجیتال چه قدر است؟ برای خرید آن چه میزان باید هزینه کرد؟

برای بررسی قیمت قفل دیجیتال بهتر است سایت های خارجی در این زمینه را بررسی کنید چرا که سایت های ایرانی بیشتر قیمت روز و تلفنی به شما می‌دهند. 

شما می توانید مشخصات را در وب سایت هایی که از نظر محصولات تکمیل تر هستند مثل قفل دیجیتال بارمان بررسی کنید و بعد از طریق یک تماس سریعا در مورد قیمت جواب بگیرید. یک مقایسه ساده با قیمت قفل دیجیتال در سطح بین المللی و اضافه کردن مالیات به شما در تصمیم گیری کمک میکند.

شما میتوانید بهترین مدل ها را با مناسبترین قیمت قفل دیجیتال در وب سایت بارمان مشاهده کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

  • ۰۰/۰۲/۱۳
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۱)

عالی بود ممنون از سایت خوبتون

برای خرید بلیط مشهد می توانید به سایت ما سر بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی