yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید قفل دیجیتال را دارید بهتر است قبل از خرید خود به نکات ذیل توجه فرمایید و  این نکات را در خرید خود در نظر بگیرید تا بتوانید خرید موفق تری داشته باشد.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال چیست؟

قفل های دیجیتال از بهترین و ایمن ترین ابزارها برای حفاظت از خانه و محل کار شما هستند. یکی از مراحل مهم در هوشمند سازی منازل نصب قفل هوشمند هوشمند در ورودی خانه است که بالاترین سطح ایمنی را برای محافظت از دارایی های شما ایجاد میکند.

امروزه قفل دیجیتال هوشمند با دارا بودن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد به محبوب ترین قفل ها در سراسر جهان تبدیل  شده است. از مهمترین قابلیت های قفل هوشمند میتوان به امکان کنترل از راه دور تردد به خانه و ثبت دقیق زمان ورود و خروج اشاره کرد.

قفل دیجیتال هوشمند بهترین راه برای حفاظت و امنیت خانه هوشمند شما هستند. این قفل های پیشرفته و مدرن امکان مدیریت تردد و کنترل از راه دور درب ورودی خانه را برای صاحب خانه فراهم کرده است.

نکات خرید قفل دیجیتال:

1-بررسی وضعیت درب ورودی پیش از نصب قفل دیجیتال

تقریبا اکثر مدل های مختلف قفل هوشمند را می توان بر روی انواع درب های ورودی نصب نمود. اما پیش از نصب باید از عملکرد صحیح درب خود اطمینان حاصل کرد قبل از نصب قفل های دیجیتال باید درب در چارچوب رگلاژ شود.

مشخصات درب نیز برای نصب قفل هوشمند بسیار مهم می باشند. برای مثال فاصله بائو درب باید حداقل ۱۰ سانتی متر باشد تا بتوان قفل را نصب نمود. اگرچه قفل دیجیتال به نوبه خود دارای امنیت بالایی می باشد، اما استفاده از درب های غیر استاندارد باعث پایین آمدن کارایی قفل دیجیتال شده و عملا استفاده از آن ها را بی فایده و پرهزینه می نماید.

2-مدل های مختلف قفل هوشمند با ویژگی های متفاوت

قبل از خرید قفل هوشمند باید به این نکته توجه کنید که چه نوع قفلی با چه ویژگی هایی برای خانه شما مناسب است یک قفل دیجیتال میتواند خاصیت های متفاوتی از جمله کنترل از راه دور اتصال به سیستم پیامکی کنترل ورود خروج و قابلیت های دیگر داشته باشند که در هر قفلی متفاوت می باشد. وجود هر یک از این ویژگی ها باعث بالا رفتن هزینه قفل می شود اما باید توجه داشت که اگرچه قفل با تمام این ویژگی ها دارای قیمت بالایی می باشد اما باعث افزایش چشمگیر راحتی و امنیت می شوند و خیال شما را بابت خیلی از مسائل و مشکلات به طور کلی راحت می نماید.

3-تعیین نوع و تعداد دسترسی برای کاربران دلخواه

یکی از مهم ترین نکات خرید قفل دیجیتال نوع و تعداد کاربران دلخواهی است که میتوانند در عدم حضور شما نیز به ساختمان رفت و آمد کنند. با توجه به نوع کاربران مورد نظر شما که ممکن است اعضای خانواده و یا کارکنان یک اداره باشند قفل الکترونیکی متفاوتی باید انتخاب کنید.برای مثال قفل اثر انگشتی بهترین انتخاب برای ساختمان های اداری و شرکت هاست زیرا این قفل ها ایمنی بسیار بالایی داشته و کنترل تردد کارمندان و ساعت ورود و خروج آنها را تسهیل می بخشد. از طرفی این قفل ها قابلیت ثبت تعداد زیادی کد کاربری را دارند.

4-سیستم اعلان هشدار

سیستم اعلان هشدار یکی از مهمترین ویژگی‌های قفل‌های دیجیتال است و توصیه می‌شود که همه قفل‌ها این گزینه را داشته باشند. اگر به هنگام خرید خود با یک قفل فاقد سیستم اعلان هشدار مواجه شدید، ترجیحاً آن را نخرید. البته برخی از این قفل‌ها با استفاده از اینترنت و شبکه به سیستم امنیتی ساختمان وصل هستند و سیستم امنیتی را فعال می‌کنند.

قفل دیجیتال

معیارهای متعدد دیگری برای انتخاب قفل دیجیتال وجود دارد که توجه به آنها می‌تواند شما را به سمت یک خرید خوب و مطمئن سوق دهد.شما میتوانید از پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته مجموعه کارن بهره ببرید و قفل دیجیتال مورد نظر خود را به راحتی و با خیالی آسوده انتخاب کنید.

  • ۹۹/۱۱/۲۰
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی