yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

بینی یک عضو مهم در صورت انسان است که علاوه بر عملکردهای بویایی و تنفس، نقش زیادی در تناسب چهره و زیبایی آن دارد. هر عضو قرار گرفته در صورت در زیبایی چهره موثر است ولی نقش بینی متفاوت و اساسی است. تناسب یا عدم تناسب چهره به شکل و اندازه بینی وابسته است. فرم بینی افراد مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و ساختار و بافت بینی در هر کس می تواند شکل خاصی داشته باشد. جراحان زیبایی بینی، بینی افراد را بر اساس فرم و بافت بینی به دو دسته گوشتی و استخوانی دسته بندی کرده اند. این روش تقسیم بندی را حتما شما نیز از افراد مختلف شنیده اید. عمل بینی استخوانی و گوشتی هر یک به نحو متفاوتی و با روش خاص خود انجام می شود. در ادامه قصد داریم درباره عمل بینی استخوانی و ویژگی های بینی استخوانی صحبت کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

عمل بینی استخوانی

بینی استخوانی چه ویژگی هایی دارد؟

بینی استخوانی به نوعی از بینی گفته می شود که ساختمان محکمی دارند و بافت غضروفی و استخوانی آنها سفت و مقاوم است. این گونه بینی ها، پوست نازکی نیز دارند و چربی زیر پوست آنها ضخامت کمی دارد. افرادی که بینی استخوانی دارند و تصمیم به جراحی آن دارند، معمولا دچار قوز بینی یا بینی عقابی هستند یا مشکلاتی مانند انحراف بینی یا پولیپ بینی دارند. برای رفع این مشکلات می توان جراحی بینی انجام داد. درصد بیشتری از عمل بینی استخوانی معمولا با موفقیت همراه می شود.

عمل بینی استخوانی به چه شیوه ای انجام می شود؟

به دلیل ضخامت کمتر پوست بینی استخوانی، عمل این فرم از بینی با حساسیت کمتری همراه است. همچنین به خاطر اینکه ساختار بینی استخوانی مستحکم تر است، تغییرات لازم را به شکل آسانتری می توان اعمال کرد و این تغییرات روی بینی استخوانی می تواند شدیدتر نیز باشد.

برای عمل بینی استخوانی نیز مانند عمل بینی گوشتی معمولا روش باز بهترین انتخاب است. با روش باز می توان بیشترین تغییرات را اعمال کرد و جراحی اثربخش تری را انجام داد. اما با این حال روش بسته نیز می تواند روی بینی استخوانی مورد استفاده قرار بگیرد و اتفاقا روش بسته روی بینی استخوانی نسبت به بینی گوشتی اثربخشی بیشتری دارد.

عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی چه نتیجه ای دارد؟

عمل بینی استخوانی علاوه بر این که راحت تر به نتیجه می رسد، شدت عوارض آن نیز کمتر است. عمل بینی گوشتی عوارض وخیم تری دارد و زمان لازم برای ریکاوری و بهبودی آن نیز بیشتر است. اما بینی استخوانی بعد از جراحی آسانتر و سریعتر ترمیم می شود و طول دوره نقاهت آن کمتر است.

به دلیل نازک تر بودن پوست بینی استخوانی، ترمیم و جوش خوردن پوست این بینی ها سریعتر انجام می شود.

عوارضی مانند ورم و کبودی به شکل خفیف تری روی بینی های استخوانی پدیدار می شوند.

برای عمل بینی استخوانی می توان با خیال راحت تری مدل فانتزی را انتخاب کرد. البته انتخاب مدل جراحی بستگی به نظر و تشخیص جراح دارد اما اگر بینی استخوانی دارید احتمالا قادر هستید مدل فانتزی را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

عمل بینی استخوانی معمولا نتیجه بهتر و مطلوب تری دارد نسبت به عمل بینی های گوشتی. مضاف بر آن افراد دارای بینی استخوانی می توانند مدل های فانتزی و عروسکی را نیز با نگرانی کمتری انتخاب کنند. اگر شما نیز بینی استخوانی دارید می توانید برای دریافت مشاوره و گرفتن نوبت به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

  • ۹۹/۱۱/۰۵
  • لوازم یدکی خودرو

عمل بینی

عمل بینی اسختوانی

نظرات (۱)

اگر تازه عمل بینی کردید و نمی تونید به کارای خونه برسید، می تونید با سرویس نظافت منزل این مشکل رو حل کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی