yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

 

دستگیره هوشمند چیست ؟

دنیایی را تصور کنید که در آن دیگر هیچکس نیازی به دسته کلید ندارد. دیگر افرادی که کلیدشان را گم میکنند یا در خانه جا میگذارند نیازی نیست ساعت ها پشت در بمانند یا به دنبال قفل ساز باشند که برایشان درب منزل را باز کنند دنیای جذابی است درسته؟

شاید با خود فر کنید که اما این امکان ندارد یا چگونه میشود همچین چیزی ممکن شود. در واقع کارن به شما این نوید را میدهد که با استفاده از دستگیره هوشمند تمام این اتفاقات امکان پذیر است. 

اما شاید با خود بگویید که خب دستگیره هوشمند چیست و چه کمکی میتواند به راحت تر شدن زندگی شما بکند؟ با کارن در این مقاله همراه باشید تا شما را با دستگیره درب هوشمند بطور کامل آشنا کنیم.

دستگیره هوشمند، دستگیره ایست که دارای قفل دیجیتالی و هوشمند میباشد. سیستم این دستگاه نسبت به کلید های سنتی و مکانیکی بسیار پیچیده تر است. این دستگیره میتواند به شبکه اینترنت متصل شود و از راه دور از طریق تلفن همراه آن را کنترل کرد.

همچنین این قابلیت را دارد که با کارت، رمز و اثر انگشت کار کند. دستگیره هوشمند امنیت بسیار بالایی نسبت به بقیه دستگیره ها دارد به همین دلیل استفاده آن برای مکان های خصوصی بسیار توصیه میشود.

دستگیره هوشمند چگونه کار میکند؟

این دستگیره از دو قسمت تشکیل شده است. سخت افزار و نرم افزار. برای اطمینان از عملکرد صحیح این دستگیره باید دو بخش سخت افزار و نرم افزار بطور هماهنگ و همزمان با یکدیگر کار کنند. اگر هر یک از این بخش ها به درستی کار نکند دستگیره درب هوشمند ما دچار مشکل میشود.

قسمت سخت افزار دستگیره بخش فیزیکی آن است مانند مغزی قفل، سیلندر کلید اضطراری، دریچه سنسور اثر انگشت، بدنه داخلی و خارجی بخش نرم افزار هم وظیفه تجزیه و تحلیل و همچنین ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارد.

در واقع تفاوت بین دستگیره های مکانیکی و دستگیره هوشمند در ترکیب نرم افزار و سخت افزار بصورت یک واحد منسجم در این دستگیره ها میباشد. دستگیره های هوشمند را میتوان از راه دور توسط تلفن همراهمان کنترل کنیم.

مزایای دستگیره هوشمند

 این دستگیره مزایای زیادی دارد برای مثال :

  • ثبت ورود و خروج افراد متفاوت

  • قابلیت کنترل از راه دور

  • قابلیت قفل خودکار پس از خروج

  • دارای قفل کودک برای امنیت کودکان و خارج نشدن آن ها از منزل

  • عدم استفاده از کلید مکانیکی

  • امنیت بالا و ضد هک بودن صفحه کلید آن ها

کلام آخر

با توجه به پیشرفت روز افزون علم دیگر استفاده از راه های قدیمی امنیتی به کسی پیشنهاد نمیشود شما میتوانید فقط با خرید یک دستگیره هوشمند خیال خود را از بابت امنیت منزل خود راحت کنید. بتوانید قفل بودن درب منزلتان را حتی از راه دور هم کنترل کنید.

همچنین شرکت ها میتوانند با نصب دستگیره هوشمند، ورود و خروج افراد را کنترل کنند و نیازی ندارن که انواع مختلف دستگاه امنیتی را برای محیط داخل و خارج شرکت خود نصب کنند.

همچنین به خاطر داشته باشید که برای خرید دستگیره هوشمند حتما به سراغ فروشگاه های معتبری مانند کارن بروید تا از کیفیت دستگیره های هوشمند آنها اطمینان خاطر داشته باشید.

 

  • ۹۹/۱۰/۰۹
  • لوازم یدکی خودرو

دستگیره دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی