yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

هیچ چیز در این دنیا به اندازه ی سلامتی ارزشمند نیست. این را زمانی به خوبی درک می کنید که خدای ناکرده سلامتی تان دچار اختلال شود. با وجود مشکلات بینایی عملکرد مغز هم خیلی مهم نخواهد بود. امروزه به اثبات رسیده که حتی اگر کار شما پر خطر نباشد، وجود عینک محافظ مفید خواهد بود. اگر به دنبال به روزترین موضوعات و موارد استفاده ی آن هستید باید به شما بگویم که به تازگی دانشمندان اعلام کردند که استفاده از عینک ایمنی پس از ماسک دومین کاری است که مانع از انتقال کرونا می شود. در این مورد یعنی عینکی ها خوش شانس بوده اند ولی شما می توانید با عینک محافظ با یک تیر دو نشان زده باشید.

عینک محافظ

چرا عینک ایمنی

در بسیاری از کارها احتمال اینکه ذرات ریزی به سمت چشم شما شلیک شود، وجود دارد. این ذرات ریز می توانند صورت اشیای تیز باشند که به شبکیه چشم آسیب می زنند یا اینکه مایعات اسیدی و قلیایی با درصد بسیار بالا باشند. عینک ایمنی یک پوشاننده است که هم قادر است لباس باشد و هم ابزار ایمنی! عینک ایمنی وجود دارد تا جلوی نفوذ این ریز ذرات به چشم شما را بگیرد. با تماس چشمان به راحتی می توانید میزان آسیب پذیری آنها نسبت به بقیه اندام ها را متوجه شوید. همچنین اگر از چشم به درستی مراقبت نکنید و بعد مشکلی پیش بیاید، درمان و هزینه های چشم پزشکی صدها برابر بیشتر از خرید عینک ایمنی خواهد بود. 

عینک ایمنی

چند نوع عینک ایمنی داریم؟

ممکن است شما از آن دسته انسان ها باشید که قبل از خرید تصمیم قطعی نگرفته اند یا اینکه با انواع عینک ایمنی و قابلیت های آن شناختی نداشته باشید. با حضور بستر اینترنت و وجود یک وب سایت جامع از تجهیزات ایمنی شامل عینک محافظ، لباس کار، دستکش کار، کپسول آتش نشانی و ... دغدغه ی سخت بودن شناخت محصول و کیفیت آن برای شما از میان رفته است. حتی لباس آشپزی هم در این سایت پیدا می کنید پس دیگر چه خواسته ای از ایمنی باقی می ماند.

عینک ایمنی

سایت یونکس با سالها تجربه در زمینه ی توزیع در کنار تولید لوازم ایمنی مرجع کاملی را برای انتخاب عینک ایمنی در اختیار شما خواهد گذاشت. عینک های ضد اشعه، ضد ضربه و نشکن، عینک جوشکاری، عینک های آزمایشگاهی و حتی عینک ضد بخار را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. در این روزها که بحث کرونا داغ است و ابتلای به آن حتی برای برخی به دفعات تکرار می شود، واجب است که از چشمان خود که راه نفوذ انواع آلودگی ها هستند، به درستی محافظت کنید.

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • لوازم یدکی خودرو

عینک ایمنی

عینک محافظ

نقاب ایمنی

نظرات (۲)

چقدر جالب

مطلبی که درباره لباس کار نوشته بودید هم خیلی جالب بود مرسی

  • مریم شکری
  • من همه مقالاتی که مربوط به لوازم ایمنیه مطالعه می کنم.

    امروز این مقاله و مقاله لباس کار مردانه را مطالعه کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی