yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

سئو چیست

 

 

در جواب سئو چیست، می توان یک پاسخ ساده داد که سئو زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ می باشد و به رونق و سود بیشتر کسب و کارهای اینترنتی کمک می کند همچنین باعث افزایش و شناخته شده تر شدن وب سایت و برند می شود.

سئو چیست

سئو مخفف چیست؟

کلمه‌ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به صورت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  ترجمه کرد. البته مفهوم آن به Search experience Optimization، تغییر کرده است و معنای آن این است که وب سایت را برای کاربران بهینه کنیم چرا که با این کار خود به خود سایت برای موتورهای جستجو نیز بهینه می شود.

اهمیت سئو

با توجه به آمارهایی که از گوگل منتشر شده است، نشان می دهد که در هر ثانیه 63 هزار جستجو در گوگل رخ می دهد. همچنین بازاریابی اینترنتی به کمک سئو، اصلی ترین روش مارکتینگ برای 61 درصد کسب و کارها می باشد. در آخر می توان گفت هزینه بهینه سازی سایت یا سئو سایت در مقایسه با هزینه های هنگفت تبلیغاتی، کم می باشد.

سئو چیست

هدف از سئو چیست؟

هدف روش های سئو این است که در هنگام جستجو در یک موتور جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو رتبه بندی بهتر و بالاتری به محتوای یک وب سایت دهد. 

سئو چیست

چند نوع سئو داریم؟

سئو به سه روش سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری انجام می شود. برای آشنایی بهتر با سئو بهتر است که هر سه مورد را به خوبی بشناسید:

سئو کلاه سفید:

سئو کلاه سفید به مجموعه ای استراتژی ها و روش هایی  گفته می شود که تابع قوانین موتور های جست و جو هستند. تمرکز اصلی این نوع را می توان ارائه محتوا ها و مطالب ارزشمند به کاربر تلقی کرد.

سئو کلاه سیاه:

در مقابل سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه قرار دارد. در تعریف سئو کلاه سفید می توان گفت: به تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتور جست و جو دارد و این بدین معناست که امکان به دست آوردن رتبه ای بالا در گوگل وجود دارد اما ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جست و جو نیز بسیار است. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد.

سئو کلاه خاکستری:

این نوع سئو ترکیبی از سئو کلاه سفید و سیاه می باشد. به این صورت که محتوای عالی و مطابق قوانین سئو تولید می شود و سئو داخلی را به صورت کامل پیاده سازی می کنیم. علاوه بر آن از روش های لینک سازی خارجی بهره می بریم که نوعی روش برای معروف کردن سایت به صورت مصنوعی می باشد. البته این کار حساس است و باید توسط متخصص سئو انجام شود.

سئو چیست

مشاور سئو کیست؟

اگر در زمینه وب تخصص ندارید و نمی دانید دقیقا سئو چیست و نمی توانید اصول آن را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید، می توانید از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

متخصص سئو به فعالیت هایی که در رابطه با بهینه سازی سایت هستند احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل، آگاهی کافی دارد. 

سئو چیست

موفقیت یک سایت رابطه مستقیم با متخصص سئوی آن دارد به صورتی که هرچه بازدید سایت بالاتر باشد متخصص سئوی آن نیز فرد کارآزموده تری می باشد.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در این زمینه هستید، می توانید به سایت معتبر و متخصص سئو اینجا مراجعه نموده و از مطالب آن بهره مند شوید.

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • لوازم یدکی خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی