yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

تا اواخر دهه ی هفتاد شمسی تبلیغات بیشتر در تلویزیون و روزنامه های کثیر الانتشار اتفاق می افتاد. آن زمان دکه ها آنقدر کم بودند که دست فروش ها روزنامه عرضه می کردند. البته در حال حاضر هم فروش اصلی این دکه های پر تعداد به مواد دخانی اختصاص دارد. از وضع اعصاب و روان جامعه که بگذریم حدود 60 سال قبلا از آن یعنی در اوایل قرن 13 شمسی موضوعی داشت برای اولین بار در فرانسه امتحان می شد. مقالاتی سفارشی در روزنامه به چاپ می رسید و با صحبت درباره ی مشکلات و نیازهای روزمره سعی داشت تا مردم را برای خرید محصول و یا استفاده از یک خدمات خاص ترغیب کند. این مقالات رپورتاژ آگهی نام داشتند. هر روزنامه ای تعرفه رپورتاژ آگهی مخصوص خود را داشت. شما باید با سردبیر تماس حاصل کرده و تعرفه رپورتاژ آگهی را از وی می پرسیدید.

در این مطلب ادامه ی سرنوشت رپورتاژ و تعرفه رپورتاژ آگهی را بررسی می کنیم.

تعرفه رپورتاژ آگهی

رشد تعرفه رپورتاژ آگهی

فرض کنید شما از وجود رپورتاژ آگهی مطلع نیستید و یکی از هم صنفان شما با استفاده از این نوع تبلیغات فروش خودش را افزایش میداد. بعد از مطلع شدن شما یک مشتری دیگر برای آن روزنامه اضافه می شد. چیزی نمی گذشت که تقاضا برای پرداخت تعرفه رپورتاژ آگهی و داشتن صفحه ای از روزنامه به شدت افزایش می یافت. به جز اینکه نیاز بود، صفحات بیشتر شود و برنامه زمانبندی وجود داشته باشد، تعرفه رپورتاژ آگهی قطعا گران تر می شد. 

اما رشد تعرفه رپورتاژ آگهی دلیل اصلی برای قانون های ضد رپورتاژ در اروپا نبود. حالتی را در نظر بگیرید که همه ی صفحات روزنامه تبدیل به رپورتاژ خبری شده است. هر جایی را که می خواندی غیر مستفیم می خواستند محصولی را برایت کاربردی جلوه بدهند. این بستر می توانست پر از دروغ هم بشود و چیزی جلودار آن نبود. تا زمانی که تعرفه رپورتاژ آگهی بالا می رفت و استقبال هم بیشتر می شد، نشریات راضی بودند؛ ولی شکایاتی به دولت و مجلس رسید که دقیقا معلوم نیست منشا آن مردم فریب خورده بوده اند یا دشمنان یک نشریه خاص!

تعرفه رپورتاژ آگهی

تعرفه رپورتاژ آگهی در ایران

رپورتاژ آگهی در کشور ما در فضای اینترنت رسما متولد شد. خبرگزاری های مختلف صفحاتی از سایت را برای قرار دادن محتوای رپورتاژ و در ازای تعرفه رپورتاژ آگهی مشخص به شما واگذار می کردند. البته رپورتاژ آگهی اینترنتی صرفا یک تبلیغ برای مخاطب نیست. اگر با سئو و بالاتر بردن رتبه ی سایت در نتایج گوگل آشنا باشید، حتما می دانید که تعرفه رپورتاژ آگهی بسیار به صرفه است. 

در متن رپورتاژ خبری شما می توانید با استفاده از انکر تکست (کلمات لینک شده) برای سایت خود پیوندهای ارزشمند ایجاد کنید. در واقع با پرداخت تعرفه رپورتاژ آگهی شما یک اقدام سئویی و یک تبلیغات پربازده را با هم ترکیب کرده اید. ایران رپرتاژ یکی از مجموعه هایی است که با ارائه لیست تعرفه رپورتاژ آگهی، زمانبندی انتشار در خبرگزاری یا مجله ی انتخابی شما و متن رپورتاژ به شما کمک می کند. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی