yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

فرض کنید می خواهید برای جراحی بینی نزد پزشک بروید. با چه معیاری پزشک خود را انتخاب می کنید؟ خواه ناخواه مقدار هزینه ی دریافتی پزشک اولین و شاید تاثیر گذار ترین عامل در تصمیم گیری برای انتخاب جراح است. البته هزینه عمل بینی از شهری به شهر دیگر و از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت است. همچنین بسته به کیس مشکل بینی و دشواری عمل آن هزینه عمل بینی بالا و پایین می رود.

هزینه عمل بینی

صفر تا صد هزینه عمل بینی

وقتی اسم هزینه عمل بینی را می شنویم نا خود آگاه فکر می کنیم فقط منظور، هزینه عمل و اتاق است؛ درصورتی که هزینه جراحی بینی و به خصوص عمل بینی گوشتی شامل موارد متعددی می شود. هزینه عمل بینی را می توان به سه قسمت تقسیم نمود.

  • هزینه های پیش از عمل که شامل مشاوره و ویزیت پزشک، سی تی اسکن و عکس آتلیه می باشد و همه این موارد ضروری هستند. پزشک با توجه به عکس آتلیه و سی تی اسکن درمورد فرم بینی شما و تغییراتی که لازم است اعمال شود نظر میدهد.
  • هزینه عمل که شامل هزینه بیمارستان یا مطب، جراح و اتاق بستری میشود.
  • هزینه بیهوشی. پزشک بیهوشی با پزشکی که بینی شما را جراحی کرده فرق دارد. متخصص بیهوشی با توجه به تعرفه خودش از شما هزینه ای بابت بهوش کردن بیمار میگیرد.

چه عواملی در میزان هزینه بیهوشی تاثیر دارند؟

  • نوع بینی، گوشتی یا استخوانی؟

عمل بینی گوشتی معمولا به دلیل پیچیدگی ها و سختی هایی که دارد از عمل بینی استخوانی دشوار تر است و طبیعتا هزینه بیشتری هم دارد. هزینه عمل بینی استخوانی در صورتی که بینی پلیپ یا انحراف تیغه نداشته باشد، نسبت به بینی گوشتی کمتر است.

عمل ترمیمی وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین علت یک عمل دیگر روی بینی انجام میگیرد که نسبت به عمل اولیه سخت تر است به همین دلیل هزینه این نوع از جراحی بالاتر است.

  • میزان تجربه و تخصص پزشک

آیا هزینه ای که یک پزشک تازه کار می گیرد با هزینه ای که یک پزشک ماهر که سال ها تجربه جراحی بینی دارد یکسان است؟ قطعا خیر. بعضی از پزشکان پول شهرت خود را می گیرند اما بسیاری از جراحان خوب، به دلیل دقت، ظرافت و تجربه ای که در این زمینه دارند بسیار قابل اعتماد هستند. هرچقدر تجربه و میزان تحصیلات پزشک بالاتر باشد هزینه عمل  بینی گوشتی نیز بیشتر می شود.

  • موقعیت جغرافیایی مطب پزشک

شاید تعجب کنید اما حتی موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان هم در هزینه عمل بینی تاثیر دارد. به همین علت در ابتدای مقاله گفتیم که در مناطق مختلف یک شهر هزینه جراحی بینی متفاوت است.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

میانگین هزینه عمل بینی در سال ۹۹

اگر در یک جمله بخواهیم بگوییم هزینه جراحی بینی در سال ۹۹ چقدر است می توان گفت بین ۵ تا ۳۵ میلیون تومان؛ البته اگر هزینه تورم و عوامل دیگر را در نظر نگیرید. تمام عواملی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم در میزان هزینه عمل بینی گوشتی، استخوانی، ترمیمی و دیگر عمل های بینی تاثیر دارند.

کدام پزشک را برای عمل بینی انتخاب کنیم؟

انتخاب گران ترین جراح ممکن برای عمل بینی اصلا عقلانی نیست. اما بدیهی است که برای چنین موضوعی که همزمان زیبایی و سلامتی را تحت تاثیر قرار می دهد باید با دقت عمل کرد و سلامتی خود را دست هر کسی نسپرد. می توان به راحتی پزشکی باتجربه که هزینه ای معقول و منصفانه دریافت می کند را انتخاب کرد و نزد او رفت. پیشنهاد ما به شما مجموعه ی دکتر تهران بیوتی است که با تجربه ای گران بها می تواند انواع فرم های بینی را با موفقیت جراحی کند. می توانید برای دیدن نمونه کارهای این مجموعه به سایت  drtehranbeauty.com مراجعه کنید.

 

 

 

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • لوازم یدکی خودرو

عمل بینی

هزینه عمل بینی

نظرات (۱)

بسیار عالی

من یک مقاله درمورد عمل زیبایی مطالعه کردم خیلی خوب بود

اینم لینکش:

http://iranreportaj.blog.ir/1399/08/06

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی