yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

yadakyar

راهنمای خرید یدک یار

  • ۰
  • ۰

چه نکاتی در انتخاب رستوران و از آن مهم تر تکرار آن انتخاب برای شما تاثیر گذار هستند؟ فودلند چیست؟ آیا می شود بدون تحقیق نظر بقیه را نسبت به بهترین رستوران ها پرسید و قبول کرد؟ چه غذایی را باید امتحان کرد؟ در این مطلب که در دسته ی سلامت و تغذیه قرار دارد، می خواهیم با استفاده از یک سری تصاویر اشتها برانگیز یک فودلند را معرفی کنیم که شاید یک بار امتحان آن برای سفر شما و مشتری شدنتان کافی باشد؛ شاید بهترین رستوران کیش را هم شناختید.

فودلند

فودلند چیست؟

این اصطلاح دو بخشی (foodland) از دو کلمه ی فود و لند تشکیل شده است. فود به معنی غذا و لند به معنی زمین و سرزمین است. اسم disneyland را شاید شنیده باشید. دیزنی لند یک پارک شهربازی بسیار بزرگ در کالیفرنیا است که البته در سایر کشورها هم پارک هایی به این نام تشکیل شده است. در یک فودلند شما باید بتوانید هر غذایی که مد نظر دارید، پیدا کرده و نوش جان کنید. فودلند باید بتواند منوی کاملی از غذاهای بین المللی و داخلی در کنار فست فود به شما ارائه کند. لیست حق انتخابی که فودلند به شما می دهد می تواند آنقدر وسیع باشد که انگار شما به سه رستوران مختلف مراجعه کرده و از منوی هرکدام غذایی سفارش داده اید. فودلند کیش یکی از همین مجموعه هاست.

فودلند کیش

تجربه بهترین رستوران کیش 

یکی از عادت های من این است که تمام رستوران هایی را که تعریفشان را می شنوم، می روم تا حضوری تست کرده باشم. این عادت به هیچ وجه توصیه شده نیست چرا که شاید بهترین رستوران کیش یا بهترین رستوران های دیگری را پیدا کنید ولی وزنی زیاد همراه آن یافت خواهد شد. مگر به غذاهای رژیمی و سبزیجات روی آورده باشید. افرادی که رژیم های سبزیجات دارند به نظر خیلی به دنبال بهترین رستوران نیستند. از این حرف ها که بگذریم به بهترین رستوران کیش می رسیم. فودلند کیش توانسته قدرتش را به رخ بکشد. وقتی شما می توانید در یک فضای بزرگ و آرام تجربه ی هر نوع غذای دل انگیز را به همراه خانواده و دوستان داشته باشید، به جز این موضوع فقط ادب و احترام پرسنل باقی می ماند و چای قلیان و سالن دود آزاد بعد از صرف وعده ی غذایی!

بهترین رستوران کیش

بهترین رستوران کیش توانسته این امکانات را فراهم کند تا شما با خیال راحت از سفر به این جزیره ی زیبا لذت ببرید. اگر قصد دارید برنامه ریزی برای سفر داشته باشید، من فصل های خنک را به شما پیشنهاد می کنم. ماه های مهر، اسفند و اردیبهشت، بهترین هوای جزیره را به شما نشان خواهند داد. البته فودلند با سیستم های تهویه زیاد درگیر این موضوعات نمی شود و حتی در شلوغ ترین و گرمترین فصول سال مکان مناسب و آرام بخشی برای مهمانان فراهم می کند.

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • لوازم یدکی خودرو

بهترین رستوران کیش

فودلند

فودلند کیش

کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی